Obsah:
Toto je príbeh o Kylie, ktorej jeden chlapec vážne ublížil a dlho sa z toho nevedela spamätať. Nakoniec, keď sa z toho už konečne dostala sa bojí znovu zamilovať . Bojí sa, že jej niekto ublíži. A tento pocit by už znova zažiť nechcela. Ale objaví sa on. Výnimka.
Úryvky:
Kapitola 2:
Tak toto som nečakala. Každopádne na raňajky som si natrela rožok s nutellou a tesne po tom ako som ho dojedla, počula som z pred domu trúbenie auta. Bola to Deni a jej mama. Nasadla som a už o 10 minút som bola aj s Deni na parkovisku pred školou. Tam sme sa už vyobjímali so spolužiakmi a začal sa ostrý rozhovor o novom dievčati, ktoré má nastúpiť k nám do triedy.
Cestou domov som zakopla a spadla rovno na tvár, pričom sa mi rozsypali všetky veci z tašky. Podišiel ku mne nejaký chlapec. Pomohol mi vstať a opýtal sa ma či som v poriadku. Bola som taká rozrušená, že som sa na neho ani nepozrela. Iba som prikývla na znak áno. Pomohol mi pozbierať všetky veci, ktoré sa mi rozsypali a potom sa stalo presne to, čoho som sa obávala.
Kapitola 3:
Bol som v parku a bozkával sa s Ashly. Chcel som jej dať košom, ale chcel som, aby to mala sladšie a aby som jej nezlomil to plastové srdce. V tom som uvidel ju. Sedela tam s kamoškami a rozprávali sa. Bola nádherná. Na chvíľu som prestal vnímať všetko okolo mňa až na ňu. Zrazu mi na líce padla silná facka.
Názor:
Autorka už vopred upozorňuje na to, že sa v príbehu vyskytuje veľa chýb. No väčšinou aj tak ide viac o ten obsah ako o formu príbehu. Tento príbeh je opäť zamilovaný takže si ho prečítajú určite nejaké romantické dušičky. Treba podporiť aj mladých autorov, aby mali chuť rozvíjať sa a zlepšovať sa a kto vie, možno aj táto autorka v budúcnosti zažiari.
PODPORTE JU!❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...