30.Heartless :)

49 7 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Obsah:

,,Prečo by som sa mal ospravedlňovať za netvora, akým som sa stal? Nikto sa mi neospravedlnil, že ma ním spravili.''

Úryvky:

1.Kapitola:

Akonáhle sme vošli dnu, už sa vypytovali Liama, či dnes niekoho neuhodil. Dnes je totižto spln, čo nie je dobré znamenie práve pre Liama. Ešte stále je trochu agresívny a o splne ešte viac. Pri poslednom pobehoval nahý po meste, čo bolo dosť vtipné. Musela som sa veľmi premáhať, aby som sa neskydla zo stoličky, keď som to počula. 

"Chalani, pokoj. Mám to pod kontrolou," namietal Liam. Scott si ho neveriacky premeral. Potom povedal: "Tak dobre. Ale ja som ťa varoval."

"Jasné," okamžite súhlasil aj Liam. 

2.Kapitola: 

"Vstávaj!" zakričala som a Sam spadla z postele. Neubránila som sa smiechu a zvalila sa na postel. Pri tom návale sa zobudila aj Lily. 

"Dobré ráno, Šípková Ruženka," pozdravila som ju.

"Uhm-hm," zamumlala si a pretrela si oči. Zívla a postavila sa z postele. 

"Viete, že dnes je prvý deň školy, že?" spýtala som sa ich. Obidve prikývli, na čom som sa zasmiala. 

"Tak asi by ste mali ísť domov, aby ste si zobrali tašky," predniesla som s pobaveným tónom. Sam aj Lily sa naraz buchli do čela a už sa upravovali. 

"Vadilo by ti, ak by som si to oblečenie ešte nechala?" spýtala sa ma Lily.

"Nie, v pohode. Kľudne mi ich potom vrátite," usmiala som sa a išla do svojej skrine. Vybrala som si čierne obyčajné tričko, na čo som si dala čierno-bielu košeľu a čierne džínsy. Baby sa so mnou rozlúčili so slovami, že sa stretneme pred školou. 

Kapitola 3: 

Zobudila som sa na chlad. Prechádzal mi po celom tele a mala som všade zimomriavky. Otvorila som oči a porozhliadla sa okolo seba. Bola som v tmavej miestnosti a na zemi. Zľakla som sa. Nepamätám si, že by som išla niekam do pivnice. A ešte k tomu v takej, kde sú nejaké staré nemocničné pomôcky, ktoré vyzerajú dosť nebezpečne. 

Začula som nejaký zvuk. Ani neviem, ako ho opísať. To sa vlastne ani opísať nedá. Ten zvuk sa čoraz viac približoval. Začínala ma chytať panika. To u mňa nie je dobré znamenie. Vždy, keď ma chytí panika, tak stojím, v tomto prípade sedím, a nemôžem sa pohnúť. Ani keby som neviem ako chcela.

Názor:

Ďalšia talentovaná autorka s úžasným príbehom, ktorý je plný napätia, ale aj zábavy. Určite poteší najmä fanúšikov Teen Wolf, ale svoje si tu nájdu aj iní čitatelia. Autorka je taktiež dosť aktívna a tak nebudete musieť čakať roky na novú časť. 

PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤

Pomôžeme siWhere stories live. Discover now