8.Zradca :)

94 17 0
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

"Zlatko, je čas na ďalšiu dávku."

"Prosím. Už stačilo, nevládzem."

Jedna injekcia zapichnutá v mojej ruke a jedno unesenie, zmenilo celý môj život.

Úryvky:

1.Kapitola:

Opäť to obyčajné ráno. Vstať, obliecť sa, jesť, cesta do školy. Po neskutočne krátkych prázdninách opäť smrtiaci pondelok. Tiež sa vám to stáva, že trčíte polhodinu pri skrini a potom zistíte, že už je skoro 8? Myslím, že super štart...

"Som domaaa." V dome nastalo hrobové ticho, nikto sa mi neozval. 

"Halooo, som doma a som neeskutočne veľmi hladná." Opäť nič.

"Ja sa na to môžem vysrať."

V kuchyni som si zobrala pizzu zo včera a vybehla hore do izby.

2.Kapitola:

"Hej, kamarát, našiel som krásnu blondínku, za ktorú by sme mali nie málo prachov." pochválil som sa Mattovi.

"Keď sa páči tebe, tak sa bude aj im." Zamumlal Matt.

"Zajtra sa pre ňu začne peklo." Bol som z toho celý natešený.

"Všetko dohodni. Potom mi daj vedieť a prídem pre vás autom."

3.Kapitola:

Zobudila som sa priviazaná o nejakú tyč. Myslím, že som v nejakej pivnici, ale nie som si istá, nie je tu veľa svetla. Začala ma chytať panika. Čo tu robím? Ako som sa sem dostala? Nešlo mi to do hlavy. Po nekonečne dlhých minútach, som si začala dávať všetko v hlave do poriadku. 

4.Kapitola: 

Zdvihla som zrak k tomu úbožiakovi. Stratila som reč. Oh môj bože, tie oči. V nich sa stratilo určite nie málo dievčat. V momente by som mu vyšla v ústrety a urobila všetko, čo by chcel. Nedalo sa odolať tým prenádherným modrým prenikavým očiam. 

Názor:

Mladé dievča sa rozhodlo, že začne písať. Sama tvrdí, že jej nejde o vote, komentáre alebo o sledujúcich. Píše kvôli tomu, že ju to baví a to by mal byť ten najlepší dôvod na písanie. No podpora sa zíde každému, aby vedel, že to má zmysel pokračovať a zlepšovať sa. Či nie? Na tejto knižke je zaujímavý úvod, kde sú všetky hlavné postavy vyobrazené, aby ste si mohli spraviť prehľad ešte skôr, než začnete čítať. Čo považujem za výborný nápad pre tých, čo sú leniví, aby si predstavovali hlavné postavy sami. Príbeh obsahuje vulgarizmy čiže je vhodný aj pre tých, čo majú radšej tvrdší jazyk. 

PODPORTE JU! ❤

0461kr


Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom."

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤

Pomôžeme siWhere stories live. Discover now