Takže ľudia...
Keďže sa tento príbeh o takých 15-20 kapitol končí (áno viem je to veľa, ale do dvoch týždňov je koniec a ja si potrebujem predpísať nový príbeh), potrebujem tému nového príbehu. Dám vám sem niekoľko mojich nápadov a vy mi napíšte do komentáru, ktorý by ste chceli.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Thief of Time- v príbehu by sa jednalo o hodinky, ktoré by ukázali presný čas vašej smrti a o dvoch rivaloch, ktorý by o ne bojovali. Bolo by to Harrytops, keďže Louis by mal byť v príbehu ten bezbranný a takisto ten, ktorému by hodinky predpovedali smrť v blízkom čase.
2. Skulker (A|B|O)- Louis samozrejme, že omega, ktorá by chodila do školy na prevýchovu omieg. V príbehu by sa malo jednať o telesné skúšky pred samotným výberom Álf, až na to, že Louis by nafingoval chorobu teda by sa zahral na simulanta (Simulant-Skulker). Harrytops a teda aj Harry ako doktor.
3. Broken Bridge- Jedného dňa by sa Louis rozhodol ísť si zabehať a prebehoval by skrz most, keď by do neho niekto narazil. Tento človek ho totiž, ale aj zachráni v okamihu ako na moste vybuchne bomba a spolu s mostom sa dostane do vody aj Louis, spolu s človekom, ktorý by ho zachránil (s Harrym). Príbeh je o mafii a samozrejme, že HarryTops.
4. Nerd S.R.O.- Príbeh o dvoch šprtoch, ktorý sa chcú dostať na jednu školu. Budú súperiť o posledné miesto na škole. Nenávisť, ale možno neskôr aj trochu tej tolerancie a lásky sa v príbehu nájde. NeviemKtoTops, to by ste si mohli neskôr asi aj vybrať.
5. In Periodic Table- Louis ako človek, ktorého poslaním je skúmať rôzne choroby od obyčajnej chrípky až po ebolu. Čo sa však stane, ak na pohotovosť príde pacient s úplne novým vírom a kvôli chrípkovému obdobiu, vďaka ktorému je celé infekčné oddelenie zaplnené, ho ubytujú v laboratóriu mladého vedca, ktorého úloha je jednoduchá- zistiť čo chlapcovi pomôže. Spôsoby, ktorými by sa snažil by boli svojské (heh úchyláci vedia čo myslím) a riešil by to aj metódami, ktoré nie sú na pracovisku povolené. Posledná informácia- LouisTops.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROSÍM O ZAPOJENIE SA. Stačí mi ak napíšete do komentáru len číslo. Mne to je jedno, len potrebujem, aby ste si vybrali, pretože ja úprimne neviem, ktorý by vás mohol zaujať najviac.
Curly
ESTÁS LEYENDO
In The Light Of Lantern [Larry Stylinson] ✓
Fanfic!PREBIEHA KOREKCIA! ,,Čoho sa bojíš, Louis?" Ozýval sa jeho chrapľavý hlas izbou, zatiaľ čo sa mi on sám pohrával s pramienkom vlasov medzi prstami. ,,J-ja..." Zakoktal som sa. Na moje šťastie ma však dotyčný prerušil. ,,Bojíš sa mňa?" Opýtal sa a n...