Napokon sa to skončilo tak ako malo. Louisa bolel zadoček, však aj cez to zmorene vystriekol na svoje bruško. Potešene som si ho prezeral, zatiaľ čo som sa od neho odťahoval. To som však netušil, že za nami stojí dvojica bohov, ktorý očividne celé naše predstavenie 18+ pozorovali.
,,Už ste skončili?" Ozval sa miestnosťou hrubý hlas boha, čím vystrašil nie len mňa, ale aj Louisa podo mnou, ktorý sa začal vzpierať v snahe dostať ma z neho a následne sa skryť pred bohmi. Hoci bohovia vystrašili aj mňa, zachoval som si chladnú hlavu a za pomoci pravej ruky som si skrz nás prehodil perinu.
,,Lepšie?" Zašepkal som maličkému stvoreniu podo mnou, ktoré sa mi lepilo na hruď poškvrnenú jeho vlastným semenom. On len potichu zamrnčal a trochu sa zavrtel, čím spôsobil, že sa moja pýcha v ňom pohla. Samozrejme, že nenasledovalo nič iné ako vzdych.
,,Ja som sa niečo pýtal!" Zahrmel už nahnevaný hlas boha, ktorého kroky sa ozývali celou miestnosťou. Louis sa vystrašene skrčil, skrývajúc sa mi do hrude, nač som pokrútil hlavou a pozrel sa na boha, ktorý moje zlatíčko vystrašil.
,,Ešte ani nie. Druhé kolo by bodlo." Odvrkol som drzo, pri pohľade do Plutových očí. On sa nad mojimi slovami striasol a chcel sa rozbehnúť mojim smerom, nač ho zastavila ruka bohyne po jeho pravici.
,,Pluto. Nechaj ich, sme tu preto, aby sme ich lásku zachránili a nie, aby sme tomu zlatíčku v Harryho náručí, spôsobili doživotnú traumu zo sexu." Zachichotala sa bohyňa Juno. Zamračil som sa na ňu, však v okamihu ako som si všimol, že sa boh upokojuje, som len porazene pokýval hlavou.
,,Vraj, že trauma zo sexu. Harryho nebudem mať nikdy dosť." Mrmlal si sám pre seba Louis. Na moje šťastie som to počul a ako sa zdá bohyňa predo mnou tiež, keďže sa jej na tvári uvelebil spokojný úsmev.
,,Tak to je dobre Louis. Pretože od teraz nebudeš s nikým iným. Len s Harrym a to naveky vekov." Odrečnila vety, ktoré si podľa všetkého pripravila už skôr. Louis v okamihu, ako vyslovila jeho meno vystrelil do sedu, čím spôsobil, že som sa v ňom opätovne pohol.
,,Ach-ko?" Vydal zo seba, spolu so vzdychom. Podľa všetkého sa malo jednať o slovo "ako", čo pochopila očividne aj bohyňa a pokrútila hlavou.
,,Teda ak Harry príjme našu ponuku." Pre tentokrát sa otočila mojim smerom, nač som jemne prikývol, signalizujúc jej tak, že mi má danú ponuku predstaviť.
,,Keďže je Pavor momentálne zbavený všetkej moci a po svete chodí, ako obyčajný smrteľník, potrebujeme niekoho na jeho miesto. Niekoho, kto by vyvolával strach, autoritu, však aj cez to by vedel byť mierumilovný. Milý Harry bez strachu nie je ničoho. Žiadnych bohov, žiadnej sebazáchovy. A tak ti teraz ako bohyňa Juno, manželka najvyššieho z bohov, dávam možnosť stať sa jedným z nás, spolu s Louisom po tvojom boku."
Po jej predslove, som sa nezmohol na nič viac, ako s otvorenými ústami i očami dokorán pozorovať scénu pred sebou, tak isto ako aj Louis vedľa mňa.
,,Ja som za, aby sme z nich urobili sochy a v takejto polohe si ich vystavili pred môj palác." Zamručal boh, ktorý svoj pohľad mal po celý ten čas zabodnutý hlboko v Louisovi. Ale iba pohľad, keďže ja som bol ten koho pýcha aj naďalej okupovala dierku, stvorenia menom Louis Tomlinson.
,,Zase neblázni. Ja by som vybrala inú polohu. Vieš možno, keby si Louis na ňom zajazdil by to bolo hneď iné." Zažartovala bohyňa, však v okamihu ako si všimla Louisovho vystrašeného pohľadu, len pokrútila hlavou.
,,Robila som si srandu Louis." Oznámila, nač si chlapec na mojich nohách, s mojim vtákom v zadočku, povzdychol a pozrel sa na mňa.
,,Prijmeš to?" Zamrnčal, otierajúc sa svojim teraz už tvrdým penisom o moje bruško. Chcel som, tak veľmi som chcel, vyvrátiť hlavu dozadu a nad pocitom slasti, ktorú vo mne Louis vyvolal, zavzdychať, ale to som si nemohol dovoliť.
,,Pre teba všetko." Vydral som zo seba pomedzi zaťaté zuby, aby som zo seba tak nevypustil vzdych. Louis sa nad mojimi slovami široko usmial a rukami si moju tvár pritiahol k tej jeho, bozkávajúc mi spodnú peru. Svojim zadočkom sa trochu pohol a spokojne sa usadil presne v mojom lone, čím zapríčinil, že som sa do neho dostal hlbšie, ako doteraz.
,,Presne toto som mala na mysli." Zachechtala sa bohyňa. Nad jej slovami som sa do Louisových vanilkových pier zasmial a jemne ho do jednej z nich skusol.
,,Dobre hrdličky, budeme na vás čakať dole. Potom pôjdeme na oznámenie a všetko okolo toho." Oznámila bohyňa a bez jediného ďalšieho slova odtiahla Pluta preč. Spokojne som zamrnčal do Louisových pier menšiu nadávku, nad čím sa Louis zachichotal a trošku sa pomrvil.
,,Vážne to spravíš?" Spýtal sa ma, keď sa odo mňa odtiahol.
,,Čo myslíš?" Opätoval som mu otázku, ešte stále držiac oči pevne zavreté. Louis sa potichu zasmial a venoval mi letmú pusu na nos.
,,Či sa naozaj staneš bohom." Upresnil mi, čím ma donútil otvoriť oči. Chvíľu som si ho len tak prezeral a napokon so širokým úsmevom na perách prikývol.
,,Pre teba všetko, Louis."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte,
nová kapitola. Viem! Mala byť už včera a ja sa pokúsim vám to vynahradiť ešte dnes, ale akosi som pri nej zaspala. Doslova...
Hmmm... za chvíľu koniec... :(
Dúfam, že sa páčilo. Ak hej viete čo máte robiť.
→Vote&Comment&Opinion
Curly
VOUS LISEZ
In The Light Of Lantern [Larry Stylinson] ✓
Fanfiction!PREBIEHA KOREKCIA! ,,Čoho sa bojíš, Louis?" Ozýval sa jeho chrapľavý hlas izbou, zatiaľ čo sa mi on sám pohrával s pramienkom vlasov medzi prstami. ,,J-ja..." Zakoktal som sa. Na moje šťastie ma však dotyčný prerušil. ,,Bojíš sa mňa?" Opýtal sa a n...