Chapter 47

587 97 30
                                    

,,Či sa naozaj staneš bohom." Upresnil mi, čím ma donútil otvoriť oči. Chvíľu som si ho len tak prezeral a napokon so širokým úsmevom na perách prikývol.

,,Pre teba všetko, Louis." Zamumlal som mu na odpoveď a nahol sa k jeho perám v snahe ich tak spojiť v jedno. Už, už som sa nakláňal, ba dokonca dotýkal, jeho mäkkých vankúšikov, keď v tom si Louis odkašľal a pokrútil hlavou.

,,Ak teda ešte stále platí to, že pre mňa urobíš všetko, tak si umyješ zuby. Nechcem byť zlý, ale v ústach ti to smrdí, akoby tam niečo zdochlo." Snažil sa zažartovať, zatiaľ čo jednou rukou mi vbehol do vlasov. Nespokojne som zamrnčal a trucujúc, som sa od neho odtiahol.

,,Jediné čo tam zdochlo, bola naša romantika." Zamrmlal som si popod nos, stavajúc sa na svoje nohy. Chvíľku mi trvalo do kým som sa na ne postavil a či už chtiac, alebo nectiac som sa odšuchtal kamsi, kde by mala byť kúpeľňa.

Vyšiel som von z dverí a v snahe nájsť už spomínanú miestnosť, som prehľadal takmer všetky izby na poschodí, od kým som nenarazil do mužnej hrude, jedného z bohov. Ako inak bol to boh, ktorému to tu všetko patrilo, čo mi neprinášalo príjemný pocit. Neviem či ma Pluto len krámy, alebo sa takto správa aj normálne, ale mení nálady rýchlejšie ako Louis tóninu vzdychov, zatiaľ čo ho šukám. A to je, že fasa rýchlo.

,,Kde máš tú svoju činčilu?" Spýtal sa ma a nakrčil pobavene pravé obočie. Nepáčilo sa mi to, ako sa na mňa usmieva.

,,M-myslíš Louisa?" Odpovedal som mu otázkou. Boh sa nad mojim zakoktaním zasmial a rýchlo prikývol. Plecami som mykol na znak slova neviem, aj keď som si viac ako istý, že boh moju lož zaregistroval.

,,Pretože ak ho hľadáš, tak je v tej izbe, z ktorej si pred chvíľou vyšiel." Povedal tónom, ktorým mi dosť jasne naznačoval, že si miesto vedľa takého dokonalého stvorenia ako je Louis nezaslúžim.

,,Ja viem kde je." Zašepkal som trochu otrávene, čím som dal bohovi predo mnou ďalšiu možnosť na zasmiatie. Niekedy mám pocit, že ja som vtipný, viac ako moje dokonalé vtipy a to už je dosť čo povedať.

,,Tak čo tu robíš?" Spýtal sa so samoľúbym úsmevom na perách. Dobre som vedel, že vie kvôli čomu prehľadávam každú jednu izbu. A taktiež som dobre vedel, že sa boh nado mnou poriadne zabáva.

,,Ale no tak. Robím si len srandu. O chvíľu budeme niečo ako kolegovia, tak si zvykaj." Krútil hlavou zatiaľ čo sa rukami prehrabával v tunike, aby tak našiel jej koniec. Keď sa tak stalo, trošku ju nadvihol, aby tak odhalil čierne boxerky, za ktorých lemom sa leskol balíček žuvačiek. Boh ich potešene vytiahol a ruku už aj so zeleným obalom žuvačiek, nasmeroval mojim smerom.

,,Obávam sa, že toto nebude nutné." Pokrútil som hlavou a jednou z rúk som sa pokúsil odohnať tu jeho. Ten len pobavene pokrútil hlavou.

,,Ale bude. Pretože tá tvoja činčila je riadne tvrdohlavá a kúpeľňu tu nenájdeš. Toto je maximum čo pre teba môžem urobiť." Opätovne natiahol ruku ku mne. Trochu som sa zamračil, však napokon balíček rýchlo zobral do ruky a jednu z mentolových žuvačiek si dal medzi zuby.

,,Diki." Odvrkol som mu a v momente si to už razil naspäť do izby, kde si uprostred veľkej postele ležal rozvalený Louis, presne v takej polohe ako som ho tu nechal, až na ten rozdiel, že teraz spokojne oddychoval.

Neváhal som ani sekundu a rozbehol sa k posteli, na ktorú som vyskočil a následne dopadol na telíčko malého bruneta. Ten pod menším nátlakom, ktorý som spôsobil zakňučal, čo som sa rozhodol ignorovať a konečne spojil naše pery jedno.

,,Hmm, toto je to čo som potreboval." Zamrmlal som mu do pier, ktoré sa po tejto vete vykrútili do úškrnu. Odignoroval som to a aj naďalej som ho bozkával, do kým Louis nevošiel jazykom do mojej ústnej dutiny a neobjavil tak žuvačku.

,,To máš žuvačku?" Zachichotal, keď sa odo mňa odtiahol. Len som pokrútil hlavou a mykol ramenami.

,,Vadí? Nenašiel som kúpeľňu a žuvačky sú fajn, nie? Navyše je mentolová." Vyplazil som jazyk, na ktorom pristála gumená gulička, alias žuvačka. Louis sa potešene usmial a rukou ma pohladil po vláskoch.

,,Takže mentolová, hej? A nenašiel si niekde aj s príchuťou Harryho Stylesa?" Zachichotal sa a svojimi rukami sa podoprel o matrac, aby sa tak mohol natiahnuť k mojim perám. Ani som nestihol jazyk vrátiť na pôvodné miesto a on mi ho už provokujúc ma, olizoval, v snahe získať žuvačku. Napokon si ju s nevinným úsmevom na perách prevzal a trochu požuval.

,,Taká bohužiaľ nie je pán Tomlinson. A obávam sa, že možnosť pána Stylesa ochutnať už nebudete mať, pokiaľ sa nedostavíte v čas do sieni svetla." Počul som za nami známi ženský hlas. Netrvalo dlho a ja som pochopil, že hlas nepatrí nikomu inému ako bohyni s menom Juno.

,,V tom prípade sa pán Louis postaví, pretože mi ešte zatiaľ nevyfajčil môj bambus, čo by som rád niekedy zažil a ak bude vypchaný stáť po boku bohyne Diany, nebude to mať urobiť ako." Snažil som sa znieť čo najviac profesionálne, ale pri niektorých slovách som sa proste musel zasmiať, tak isto ako aj Louis, ktorý nás prevalil a tak jednoduchšie prešiel skrz mňa.

,,Toto bola podpásovka!" Zakričal som na chlapca, ktorý sa na mňa jemne usmial a podišiel k bohyni. Uprene som sledoval, každý jeho pohyb a to presne aj ten, ktorý ma väčšmi zarazil. Louis sa totižto postavil pred bohyňu a vyhrnul si tričko, aby tak odhalil svoje bruško. Bohyňa sa s jemným úsmevom na perách sklonila k nemu a dotkla sa jeho pokožky.

,,Myslím si, že je všetko v poriadku." Zamrmlala si, ale to už som sa ja rútil cez posteľ smerom k Louisovi, pred ktorého som pokľakol. V momente som s doprovodom smiechu oboch bytostí v miestností, priložil svoje ucho na Louisovo bruško, nač sa ozvalo hlasité zaškvŕkanie.

,,Mám pocit, že si hladný." Zasmial som sa skrz slzy šťastia, ktoré sa mi nahromadili. Dobre som vedel o čo sa jedná, čo mi Louis, ktorý mi mi smiech opätoval a za ramená sa ma pokúsil vytiahnuť naspäť na nohy, jasne potvrdil. Napokon som už stál pevne nohami na zemi a sledoval chlapca predo mnou, ktorý si ma s úsmevom na perách prezeral.

,,Luna. Ona sa vrátila."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte,

tu máte tú svoju Lunu. Veľa z vás ma malo chuť prizabiť za to, že som sa jej zbavila a keďže nemám chuť skončí niekde pár desiatok metrov pod zemou, rozhodla som sa, že ju tu akýmsi zázrakom dám. 

Fúh.... každopádne, ten kto to ešte nezaregistroval náhradný príbeh je už na mojom profile. (SKULKER) A začnem sa mu venovať, hneď ako dokončím toto.

Vote&Comment&Opinion

Curly

In The Light Of Lantern [Larry Stylinson] ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora