Chapter 35

781 105 12
                                    

,,Dobre toto možno už hej." Zasmial som sa a spolu s úsmevom, ktorý nám obom pohrával na perách sme prežili zvyšok dňa pozorovaním filmu, hoci sám mám pocit, že sa Harry venoval viac uisťovania sa, že je moje pozadie v plnom poriadku.

A ja som vedel, že je. Inak by sa mu totiž z neho nepostavil jeho „bambus".

Srdce sa mi v okamihu rozbúchalo, akoby som ani nie pred chvíľou ubehol maratón. Dovolím si povedať, že tlkot môjho srdca bol možno aj rýchlejší ako strela amorovho šípu, ktorým ma trafil v okamihu, ako som uzrel Harryho. Škoda, že som si to dokázal priznať až teraz.

,,Povedz mi, Lou." Zašepkal mi Harry a svojou rukou, ktorú donedávna pridržiaval na mojom pozadí, tiahnuc si ma neustále bližšie k telu- aj keď to asi už ani nešlo-, premiestnil medzi naše hrudníky. Bruškami prstov sa pomaly pohyboval skrz moje rebrá, až sa napokon odvážil zájsť nimi aj pod tričko.

,,Harry!" Okríkol som ho, keď studenými prstami prešiel cez moje bradavky. On sa nad mojim tónom len pousmial a aj naďalej prechádzal svojimi prstami po mojej pokožke, do kým sa neocitol na mieste, kde mi zrýchlene bilo srdce.

,,Aj v tomto momente tvoje srdiečko bije len pre mňa? Pretože ak hej, tak by si ho mal ukľudniť, keďže mám pocit, že ti chce vyskočiť z hrude." Zašepkal mi do uška s privretými očami a úsmevom na perách. Zhlboka som sa nadýchol, aby som si tak dodal odvahy, odpovedať mu.

,,Ak by som mohol dal by som ti ho. Nie je divné, že sa prebíja ku človekovi, ktorý mi ho ukradol." Oplatil som mu šepot, nad čím sa Harry pousmial a odtiahol sa odo mňa. Po celý ten čas som mal možnosť cítiť jeho tvrdú erekciu na mojom podbrušku, čo som sa rozhodol neriešiť a aj naďalej sa venovať mojej drahej polovičke.

,,Tak v tom prípade mu odkáž, že jeho miesto je v tvojom hrudníku. Pretože bez teba, by nebolo žiadnej lásky a ani žiadneho srdiečka, ktoré ti teraz bije v hrudi." Usmial sa a spolu so mnou, ležiacim mu na hrudi sa posadil. Nechápavo som zdvihol hlavu a zamrnčal, pretože mi táto pozícia nebola moc príjemná. Za prvé som mal nohy akosi divne vykrútene a za druhé, ma na zadočku tlačila Harryho pýcha.

,,Nepáči sa ti niečo?" Spýtal sa ma Harry s hraným smútkom, zatiaľ čo sa nepatrne vrtel, v snahe vytiahnuť vankúš spod jeho pozadia. Zmučene som zamrnčal a hlavu mu skryl do ohybu na jeho krku.

,,Dobre Louis, ale teraz musíš zo mňa zliezť. Idem ti urobiť nejaké jedlo." Oznámil mi a rukami sa zaprel do mojich bokov, v snahe zosadiť ma z jeho lona, čo sa mu nepodarilo, keďže som si nohy zahákol o jeho boky, nechtiac ho pustiť.

,,Tak teda dobre." Povzdychol si a svojimi rukami ma chytil pod zadočkom, aby ma tak mohol nadvihnúť a odniesť do kuchyne, kde ma posadil na linku, hneď vedľa šporáku, na ktorý položil panvicu s kvapkou oleja.

,,A čože dobré to bude?" Usmial som sa a už len pozoroval ako sa Harry hmýri v kuchyni, vyťahujúc jednotlivé potraviny, potrebné na jeho umelecké dielo.

,,Palacinky." Mykol ramenami, pozorujúc ma. Uškrnul som sa a ako malé dieťa zatlieskal, nad čím sa Harry zasmial a vedľa mňa položil misu, okolo ktorej naskladal niekoľko potravín od mlieka až po šľahačku, ktorú som si nenápadne schoval za chrbát.

,,Dobre, takže začneme-" Začal Harry miešať niekoľko surovín do jednej zmesi, zatiaľ čo ja som sa mu otočil chrbtom a snažiac sa nevzbudiť jeho pozornosť som otvoril šľahačku. Otočil som hlavu tak, aby som sa ubezpečil, že si Harry ničoho nevšimol a keď sa tak aj stalo, spokojne som sa usmial a vrch šľahačky som si priložil k perám.

Na nič som nečakal a gombík na jej boku stlačil, aby som si tak vystriekol pochúťku na svoj jazyk, ktorý som ihneď aj vyplazil. Netrvalo dlho a Harry si toho očividne všimol, keďže mi ju vytrhol a tým tak zanechal jej stopy po celom mojom líci i perách.

Nahnevane som sa na neho otočil, mračiac sa na kučeravca, ktorý sa pri pohľade na mňa zasmial. Otvoril som ústa, v snahe mu niečo povedať, ale v okamihu ako som vyslovil prvú hlásku jeho mena, pocítil som na svojich perách jazyk mojej polovičky. Ten ho totiž vyplazil a bez ostychov mi začal olizovať šľahačku z tváre.

,,Harry!" Zasmial som sa, keď sa ku mne tisol a hlavu nakláňal mojim smerom, aby tak mohol zliznúť posledný kúsok šľahačky na mojom uchu.

,,Louis!" Zasmial sa aj on a pritiahol si ma bližšie ku telu. Stál čo najbližšie mu to linka dovoľovala, aby mi mohol zapchať pusu svojim jazykom a bez jediného slova mi za pomoci jeho pier, ktoré moju pozornosť dostatočne zamestnávali zo mňa strhol boxerky. Jedinú časť oblečenia, ktorú som mal doteraz na sebe.

,,Hej! Toto nie je fér!" Zavrčal som mu do ucha, keď som pocítil na svojom zadočku dotyk jeho ruky. Okamžite som sa od neho odtiahol a s hraným nahnevaným výrazom som sa mu otočil chrbtom na linke. Žula, z ktorej bola linka vyrobená, ma na zadočku príjemne chladili a to až do doby, kedy ma Harry stiahol na zem.

Chcel si ma okamžite vyhodiť do náručia, ale ja som bol rýchlejší a o chvíľu na to som pobehoval už len v tričku okolo gauča, vyhýbajúc sa Harrymu, ktorý bol ešte stále oblečený.

,,Louis, no tak. Poď sem! Len jeden zásun." Prosil ma. Prosil ma dokonca až tak dlho, že nakoniec to ukončil na gauči, na ktorý si ľahol a rukami si zakrývajúc rozkrok sa na mňa pozrel.

,,Sám si ešte dnes ráno hovoril, že sa bojíš, aby si mi neublížil." Opáčil som sa vetou, ktorú on používal snáď celé dopoludnie.

,,Ale to bolo iné!" Namietal, zatiaľ čo si rukou nenápadne prechádzal po rozkroku, aby sa tak zbavil prebytočného tlaku v nohaviciach.

,,Hej a v čom?" Uškrnul som sa a vyzliekol si aj tričko, v snahe Harryho vyprovokovať ešte viac ako doteraz bol. Hoci to už viac asi ani nešlo. Bez slova som sa posadil celý nahý na gauč, sledujúc Harryho, ktorého dych sa mu zasekol v krku.

,,Doteraz si mi tu pobehoval v byte doslova nahý! Myslím si, že by si zvládol trošku, sexíku so mnou a mojim Haroldikom." Mrkol na mňa, nač som si porazene vydýchol a prikývol. Bez jediného slova sa na mňa vrhol spájajúc naše pery v jedno.

A to či sme si to rozdali v kuchyni, na gauči, alebo nebodaj aj na strome, zostane pre vás aj naďalej tajomstvom.

Ale je tu jedna vec, ktorá tajomstvom už nezostane. A to varovanie bohyne.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahojte,

nová kapitola a taktiež aj posledná pred veľkým odhalením. Jedna z čitateliek na to už došla, čiže gratulácia, ale pššššššššššššššt!

Okrem toho, sa blížime pomaly ale isto ku koncu. Na mojom profile by mal vyjsť ďalší príbeh, ktorý by zastúpil tento, máte nejaké nápady, alebo vám dám na výber z mojich? Čo by ste chceli, aby som písala?

Dúfam, že sa kapitola páčila...

Vote&Comment&Opinion

Curly

In The Light Of Lantern [Larry Stylinson] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin