#Θα του δωσω χρωμα,ζωη & ψυχη

341 31 44
                                    

« Μαμα γυρισα σπιτι » ανακοινωνω καθως βγαζω τα κλειδια απο την κλειδαρια της εξωπορτας μας και ενα ατομο που αρχιζει να με πλησιάζει, τελικα  με χωνει βαθια μες την αγκαλια του.

« Μαμα με σφιγγεις » λεω καθως σχεδον δεν μπορουσα να παρω ανασα και ελευθερονομαι απο την σφιχτη αγκαλια της ,καθως περνει τα χερια της γυρω απο την πλατη μου.

« Πως ηταν η ημερα σου? » ρωταει ολο ενδιαφερον και διχως να παρει απαντηση,με κοιταζει απο πανω μεχρι κατω.

« Γιατι εισαι μουσκεμα... » πηγε να ρωτησει αλλα τοτε καταλαβε.

Το βλεμμα της σκοτεινιασε και εγω εμεινα να κοιταζω το πατωμα.

Οι ρωγμες του μαρμαρου μου θυμηζουν τις ρωγμες της καρδιας μου.

Καθε δυσκολια που περναω και μια ρωγμη.

Ρωγμη στην ψυχη και παιδικη μου ηλικια. Οσο πληγωνεσαι,μεγαλωνεις λενε.

...μα ποσο να μεγαλωσω ποια;

« Παμε να σου ζεστανω την μπανιερα να κανεις ενα ζεστο ,χαλαρωτικο μπάνιο »προσπαθει να χαρακωσει στο προσωπο της ενα θερμο χαμογελο, με αποτυχια και με περνει μια αγκαλια ξανα. Την αγκαλιαζω πισω αμεσως .

«.. Και να ξερεις πως ολα θα πανε καλα γλυκεια μου » μου λεει και με φιλα στο κουτελο .

« Ευχαριστώ μαμα... » ψυθιριζω και χανεται στο μπάνιο.

Τρεχω στο δωματιο μου και γλιστρω πανω στο γυαλιστερο μαρμαρο που δεν καλυβει το χαλι.

Στο δωματιο μου καθως μπένω, κοντοστεκομαι και χαζευω την χαρη του.

Μαυρο χαλι σεταρισμενο με μαυρες κουρτινες,μαυρα σεντονια,μαυρο φωτιστικο και μαυρους τοιχους.

Οι δυο τοιχοι ειναι μαυροι και οι αλλοι δυο γκρι και το γραφιακι παει σετ μαζι με το γκρι μου γραφιακι και την μαυρη κινουμενη μου καρεκλα.

Το λαπτοπ μου σε ροζ - χρυση αποχρωση,καθως τα Macbook της Apple βγενουν σε τετοια χρωματα.

Μονο που εγω πηρα το πινελο μου και εκανα τεχνη.

Ο γαλαξιας ολοκληρος ηταν παγιδευμενος για παντα πλεον πανω στο λαπτοπ μου και δεν υπηρψε τροπος να φυγαδεψει.

Αστερια, κωμιτες,πλανητες...

Τα παντα.

Οτι ενα ηλιακο συστημα εχει.

Οτι ενα ηλιακο συστημα εχει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Where stories live. Discover now