# Bowling

87 15 53
                                    


7 χρονια μετα

(Και επειδη δεν χαλαω τετοια χατιρια,οριστε η ανανεωμενη Νεφελη.Κι αλλη ανατροπη που μαλλον θα σας νευριασει λιγακι κατι πανω της. Ξερω γω τι λεω,αλλα εχω μογο που το κανω,be patient gurls😏😐)

"Νεφελη φτανει το διαβασμα βρε κοπελα μου,θα περασεις οπως και να εχει!"μου λεει η Ιολη προσπαθωντας ννα μου βγαλει το κεφαλι απο το βιβλιο και σηκωνω ελαχιστα το βλεμμα μου πανω.

Καλα μαντεψατε. Εγω και η Ιολη σπουδαζουμε ιατρικη μαζι και συγκεκριμενα η Ιολη θελει να γινει μαια. Εγω με την σειρα μου θελω να δουλεψω ως γιατρος σε ενα απο τα καλυτερα νοσοκομεια της χωρας το οποιο εχω βαλει σκοπο απο την αρχη των σπουδων μου και δεν σκοπευω να αφησω την ευκαιρια να χαθει ετσι απλα.Χανοντας μερικα ατομα απο την ζωη μου,καταλαβα πως θελω να σωζω ζωες. Θελω καμια οικογενεια να νοιωθει τον πονο που ειχα.

Με την Ιολη εχουμε γινει αχωριστες και δεν θα αλλαζα την κολλητη μου με τιποτα στον κοσμο. Εχει σταθει παντα στο πλευρο μου ,παντα φυλαει Θερμοπυλες για εμενα. Παντα ειναι σταθερη στις αποψεις τις και ποτε δεν εχει παρατησει εμενα για τον οποιοδηποτε λογο.

"Ιολη γαμω στο εχω πει πως θελω να δουλεψω στο --"παω να της παραπονεθω και με διακοπτει με το δικο της παραπονο.

"Ελα Σαββατο βραδυ ειναι και βαριεμαι αφανταστα!"μου λεει νιαουριζοντας και στριφογυρνω τα ματια μου.

"Ολοκληρη Αθηνα ,σε εμενα επρεπε να σε φορτωσουν;"την ρωταω και μουτρωνει.

"Θα σου καψω τα βιβλια"λεει απειλητικα και ξαπλωνω πανω στα βιβλια μου σαν ασπιδα.

"Δεν θα τολμουσες,θα εχεις μεγαλο αντιποινο"γρυλιζω με κοιταζει με ενα υπουλο χαμογελο.

"Δοκιμασε με"λεω και ηττημενη ξεφυσαει.

"Καλα καλα θα παμε για bowling νταξ;"με ρωταει και νευω θετικα και φωναζει απο την χαρα της. Τελικα ειναι πολυ μουρλο κοριτσι.

"Νταξ κοπελα μου ασε με στην ησυχια μου να ετοιμαστω"λεω και βγενει απο το δωματιο μου για να ετοιμαστω ξεφυσωντας. Αλλαζω σε ενα ασπρο τζην με σκησιματα και το μαυρο adidas hoodie μου και κανω μια ψηλη αλογοουρα για να μην με ενοχλουν τα μαλλια μου οσο θα νικαω. Πλακα κανω,δεν εχω ιδεα απο bowling. Προβλεπεται να γινω με τα κρεμυδακια.

Βγενω απο το δωματιο και ανοιγω την πορτα της χωρις να χτυπησω και εκεινη με κοιταζει ξαφνιασμενη.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Where stories live. Discover now