Αφου σταματησα να μονολογω τοση ωρα ,ειχα ξεχασει πως βρισκοταν διπλα μου ακομα.
Γυρισα να τον κοιταξω και ο ξαπλωμενος του εαυτος ειχε την κατευθυνση του κεφαλιου του ακόμα προς τα πανω,στο ανοιχτο ταβανι αστεριων ,που σε μαγευαν με καθε σου ματια πανω τους.
« Δεν ηξερα οτι σου αρεσε τοσο πολυ η αστρονομια » λεει μετα απο αρκετη ωρα με το βλεμμα καρφωμενο πανω στα αστερια και τους αλοκοτα μοναδικους αστερισμους τους.
« Μονο εκεινος ηξερε » ξεστομιζω και με κοιταζει ανυσηχικα.
«Σε αδικισα πολυ φυτο » μου λεει και τον κοιταζω δολοφονικα .
« Αληθεια τωρα? Σοβαρα Λουκα? Φυτο ξανα?Μολις σου εδιξα μια πλευρα του εαυτου μου που κανεις αλλος δεν ειχε ξαναδει και εσυ την εκανες κομματια,της εδωσες φτερα και πεταξε . Δεν σημαινει τιποτα απο ολα αυτα για σενα ετσι δεν ειναι? Εξακολουθω να ειμαι η περιεργη σπασικλω του Λυκειου,ε? Απαντα μου Λουκα» αρχιζω να παραπονιεμαι καθως πεταγομαι απο διπλα του και σηκωνομαι απο το κρεβατι.
Η ωρα ειχε περασει τις 12 καθως τα ματια μου επεσαν στο ρολοϊ του δωματιου μου.
Οι δεικτες κοινοντουσαν αρμονικα και χαρισματικα ,σαν να ηξεραν τον χορο τους απο την αρχη.
« Φυτο κανεις δεν σου ειπε να το κανεις! » μου απαντα με ενα σαρκαστικο χαμογελο .
Παγωνω στη θεση μου και νοιωθω μια ακομη ρωγμη μεσα μου να δημιουργειται .
Και εγω που νομιζα πως με καταλαβαινε εστω και λιγακι. Πως βρηκα μια συμπαρασταση για λιγη ωρα. Τι αφελης!
Τον κοιταζω και το σαρκαστικο του αηδιαστικό χαμογελο δεν ειχε φυγει ακομα . Τον κοιταξα με το ποιο κενο βλεμμα που μπορουσα και αρχισε να κοιταζει γυρω του.
Νομιζω καταλαβε τι εκανε.
Ισως και οχι.
« Λουκα φυγε αμεσως απο το σπιτι μου » του λεω οσο ποιο ψυχραιμα μπορουσα και με κοιταζει με ενα απελπιστηκο βλεμμα.
«Λουκα μην με αναγκασεις να σε διωξω με τις κλωτσιες » του λεω και παει να πει κατι αλλα δεν του βγενει.
« Μπορω να μεινω εδω? Τσακωθηκα με τους γονεις μου νωριτερα... » μου λεει και εγω αναστεναζω .
« Urg καλαα ,παρε την κουβερτα κ το μαξιλαρι κ στο πατωμα ε » κατεβαζω δυο κουβερτες μαυρες και ενα μαξιλαρι και του τα πεταω στη μαπα μπας και συνελθει.
ESTÁS LEYENDO
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
Chick-Lit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...