"Ουφ ,καιρος ηταν" λεω καθως βγενουμε απο το αεροδρομιο του διασημου LA και βγενουμε στο πεζοδρομιο του δρομου γεματο με περιβοητους ηχους και φασαρια.Ειχε βραδιασει για τα καλα μπορω να πω,αλλα δεν ενοιωθα καθολου εξαντλημενη.
"Πως θα παμε στο σπιτι σου;" τον ρωταω και ενα κοκκινο καμπριολε κανει την εμφανιση του μπροστα μας.
"Mike,παλιοφιλε,τι γινεται;" λεει ο Λουκας αγνοωντας την ερωτηση που μολις του εκανα και αρχιζει μια μικρη συζητηση τον οδηγο τπυ αυτοκινητου,τον Mike.(Να μου τον θυμαστε τον Mike , θα παιξει μεγαλο ρολο)
Καποιες παλιες συνηθειες δεν κοβωνται.
Γαϊδουρι (ναι ειμαι ενοχλημενη)
"Θα μπειτε μεσα λοιπον;" μας ρωταει ο Mike και μου ανοιγει την πισω πορτα.
"Μετα απο εσας" λεει ο Λουκας σαν gentleman και κανω μια ελαφρια υποκλιση.
Μπενω μεσα στο πισω καθισμα και εκεινος ανοιγει το πορπαγκαζ γισ να βαλει μεσα τις βαλιτσες μας και καθεται διπλα μου.
"Δεν θα ηταν σωστο να σε αφησω μονη σου " λεει και μου δινει ενα φιλι στο μαγουλο.
Τωρα νοιωθω λιιιγο ασχημα που τον αποκαλεσα γαϊδουρι απο μεσα μου.
Μπα,δεν βαριεσαι.(...)
"Εεεεε ασε με κατω " του φωναζω αφου με σηκωνει πανω απο την μεση και με ξαπλωνει πανω στο κρεβατι .
Το δωματιο αυτη τη στιγμη ειναι γεματο βαλιτσες και πραγματα και δεν αφηνει να τα βολεψω.
"Οχι,αρκετα σε αφησα. Ωρα να σε κατακτησω"μου λεει και αρχιζει να με φιλαει λαιμαργα στα χειλη,τοσο εντονα,τοσο παθιασμενα. Νοιωθω σαν το πρωτο μας φιλι.
"Περιμενε" του λεω και σηκωνει το βλεμμα του απο τον λαιμο μου.
"Πες μου ,λιγο γρηγορα ομως" μου λεει και καταλαβαινω πως θα εχει αναψει.
"Θελω να σε ακουσω να τραγουδας ξανα" του λεω και αρχιζει να με κοιταζει αμηχανα.
"Τι εννοεις «ξανα»? " με ρωταει και του χαϊδευω το μαγουλο με το χερι μου,αφου εκεινος με ειχε εγκλωβισει απο κατω του με τα χερια του και εβλεπα τα φλογερα γκρι προς μπλε ματια του.
"Εννοω ξανα. Θελω να σε ακουσω να τραγουδας ξανα μωρο μου"του λεω και του αρπαζω το προσωπο και τον φιλαω ,αναποδογυρνωντας τον και φερνω τον εαυτο μου πανω του αυτη την φορα.
" Ισως ...."του λεω και φιλαω το αυτι του"να..."συνεχιζω και του το δαγκωνω ελαφρα"μου..."του συνεχιζω την προταση μου καθως αρχιζω να αφηνω φιλια πανω στο λαιμο του και αρχιζω να πιπιλαω τον λαιμο του"τραγουδισεις..."λεω και βαζω το χερι μου μεσα απο την μπλουζα του για να ξαναπολαυσω μετα απο ποσους μηνες τους κοιλιακους του "και να σε ..." σηκωνω την μπλουζα του και αρχιζω να του φιλαω το σωμα και τους κοιλιακους "επιβραβευσω"λεω τελειωνοντας ετσι και φτανω με ενα μονοπατι φιλιων στην αρχη του παντελονιου του.
STAI LEGGENDO
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
Romanzi rosa / ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...