" Ωστε ετσι ε;" ρωτανε δυο φωνες ταυτοχρονα αφηνοντας μας ολους εντρομους με τις παρουσιες τους,κυριως εμενα.
" Aaron,τι κανεις εδω;"τον ρωταω και με κοιταζει με ενα απελπισμενο βλεμμα.
"Λοιπον,σημερα θα ερχοντουσαν οι θειοι μου για επισκεψη και ηρθα να τους παρω απο το αεροδρομιο . Εσυ θα εφευγες με τον Λουκα φαινεται χωρις να μου πεις τιποτα" λεει εκεινος και τα ματια του γυαλιζουν απο τα δακρυα που συγκρατει.
"Οχι δεν ειναι αυτο που νομιζεις,τυχαια ηρθα "προσπαθω να δικαιολογηθω και βαζει το χερι του μπροστα μου.
" Δεν χρειαζεται να μου εξηγηθεις,δεν ειμαστε ζευγαρι η κατι τετοιο ουτως η αλλιως για να ανησυχεις σωστα;Οχι οτι σημερα δεν θα σου ζηταγα να γινεις η κοπελα μου και οχι οτι σε ερωτευτηκα αθελα μου και πληγωνομαι με τον χειροτερο τροπο. Ολα καλα,δεν χρειαζεται να μου εξηγησεις τιποτα"μου λεει και κανω ενα βημα κοντα του,αφηνοντας το χερι του Λουκα που ηταν γυρω απο την μεση μου τοση ωρα να πεσει.
"Δεν ....Συγγνωμη" του λεω χωρις να ξερω τι να πω και μου χαριζει ενα πικραμενο γελακι.
"Νομιζα πως σου αρεσα" μου λεει και τον κοιταζω αμηχανα.
"Μου αρεσες,απλα... Αγαπω αλλον" του λεω και ενα δακρυ του ξεφευγει απο το μαγουλο.
"Καλως. Καλο ταξιδι λοιπον και να περνας καλα " μου λεει και γυρναει την πλατη του και φευγει.
"Τι γλυκο!Ας ξερασω το μπεργκερ απο τοφου και την σαλατα που εφαγα για μεσημεριανο" λεει η Κατερινα περπατωντας με αργα και σταθερα βηματα πανω στις κοκκινες φλογερες δωδεκαποντες γοβες τις με λουστρινι και της ριχνω ενα δολοφονικο βλεμμα.
"Εσυ γιατι εισαι εδω" της λεω και με κοιταζει δηθεν σκεπτικη.
"Απλα ηθελα να ανακοινωσω σε ολους σας πως σημερα θα ειναι η ημερα της κολασεως για ολους σας" λεει και μασαει την τσιχλα της προκλητικα,προσπαθωντας να κανει μια τσιχλοφουσκα με αποτυχια.
"Παραλιγο να το ξεχασω. Λουκα μην με σκοτωσεις,ειμαι αθλιος κολλητος και το ξερω μετανιωνω καθε μερα για τις παρελθοντικες μου πραξεις δυστηχως αλλα ακου τι εχω να σου πω πρωτα. Οταν τα ειχες ακομα με την Κατερινα aka αρχιπουτανα --"
"Ακομα τα εχουμε!" πεταγεται σαν την καρακαξα και ολοι της φωναζουν "ΣΚΑΣΕ!"
"Εμ που ειχα μεινει α ναι λοιπον οταν τα ειχατε ακομα ,μια φορα ετυχε να το κανουμε και δεν ηθελα να το μαθεις γιατι δεν ηθελα να χασω τον αδερφοκολλητομπρο μου. Εκεινη με απειλησε πως αν πω σε κανεναν πως εκεινη σκοτωσε την Βενετια απο την ζηλεια της για τους δυο σας και σου ελεγα πως το ειχαμε κανει,θα ανεβαζε στο διαδυκτιο το βιντεο που ειχαμε κανει και το σεξ .Οποτε τοσο καιρο ημουν αναγκασμενος να την καλυοτω,μεχρι τωρα που πηρα το θαρρος να αναλαβω τις πραξεις μου."λεει ο Νικολης και ξεφυσαει.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...