" Τι τρεχει αναμεσα σας;" με ρωταει η Ιολη και της ανασηκωνω αδιαφορα τους ωμους.
" Ελα μην κανεις την ανηξερη, ειναι φως φαναρι το ποσο του αρεσεις ! Και μου φαίνεται πως σου αρεσει επισης ! Και ξερεις ειναι και στα υψη σου και πολυ εξυπνος και γλυκος για σενα φαινεται, με τιποτα για εμενα γιατι δεν ειναι του γουστου μου αλλα για σενα θα ηταν οτι πρεπει και εεεεεεε Νεφελη με ακους; " μου λεει η Ιολη και οι φωνες τις με φερνουν πισω στην πραγματικοτητα.
" Ναι ρε συμφωνω!" της απαντω μια στα γρηγορα και με κοιταζει με σηκωμενο το φρυδι.
" Δηλαδη ακουσες τι σου ειπα κατα γραμμα " μου λεει χωρις να πειθεται με την απαντηση μου και με κοιταζει με μισο ματι.
" Ναι ακουσα " της απαντω και ριχνω μια κρυφη ματια στο γηπεδο του μπασκετ, μπροστα μας.
" Δηλαδη συμφωνεις πως ο Aaron σε θελει φανερα και τον θες και εσυ;" λεει με ενα χαμογελο υπουλο και της λεω εγω με σιγουρια.
" Ναι συμφωνω ειπαμε-- οχι οχι προς θεου οχι!" Λεω στην αρχή γεματη χαρα και μετα που καταλαβαινω την κουταμαρα που ειπα απανταω αρνητικα.
" Αυτο ηταν που με ακουγες " λεει κατσουφωντας η Ιολη και γυρναει και εκεινη να δει περιεργη τι κοιταζω ξανα. Κοιταζει μια εμενα και μια τον Aaron που επαιζε μπασκετ.
" Ηταν που δεν σου αρεσει " λεει γελωντας και τιναζομαι απο την θεση μου σαν βρεγμενη γατα.
" Δεν μου αρεσει ειπαμε " της λεω θυμωμενα και εκεινη γελαει ποιο δυνατα.
" Οτι πεις εσυ γλυκα " λεει και κατσουφιαζω .
(...)
Θελω να γινω ενα με την θαλασσα . Μπλε, ενα με τον ουρανο. Τι γαληνιο χρωμα... Γαληνη.
Ηρεμια. Φαντασια. Αφασια, τεχνη! Θελω ολα να γινουν μπλε γυρω μου, ολα να ειναι γαληνια. Γαληνη στη ψυχη μου να κυριαρχησει και να χασω στο μπλε πεπλο του ονειρου, τιποτα παραπανω .
Βλεπω τα ματια του Λουκα απο μακρια να με κοιταζουν απο την αλλη μερια της αιθουσας του θεατρου και τον κοιταζω και εγω στιγμιαια, αλλα γυρνω στις βαθιες σκεψεις μου χωρις να του δωσω περαιτερω σημασια.
Τι σημασια να του δωσω; Ηταν ο πρωτος μου ερωτας, ειχε ολη την προσοχη μου , σεβασμο και εκτιμηση και εκει που ολα πανε προα το καλυτερο, ξαφνικα τα γυριζει και τα κανει να πανε ολα προς το χειροτερο . Απο την ανοδο μας, πηγαμε στην καθοδο μας και ολα αλλαξαν .
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...