#Βαλε πινακιδα !

217 28 12
                                    

Ολα πλεον γυρω μου ηταν θολα. Ετρεχα στους διαδρομους και δεν τον εβρισκα. Μα νομιζα πως θα καθοταν να καναμε προβα για το εργο. Ημουν ακριβως απο πισω του οταν κατευθυνομασταν προς την αιθουσα της υποκριτηκης για την προβα μας. Ομως οταν με τραβηξε ο Νικολης,εξαφανιστηκε. Δεν ειδα προς τα που κατευθυνθηκε.

Ενα επιφωνημα πονου βγηκε απο το στομα μου,καθως κοπανησα πανω στα ντουλαπακια.

Αναθεμα σε επιστατη! Βαλε μια ταμπελα να δειχνει οτι σφουγγαρισες γαμωτο!

Ακομα ενα εποφωνημα πονου βγηκε απο το στομα μου οταν εσκασα σαν το καρπουζι κατω στο βρεγμενο πατωμα με τον κωλο.

Γαμωτο τωρα χρειαζομαι νεα ρουχα...

Για καλη μου τυχη ,μεσα στο ντουλαπακι μου ειχα κοπανησει πανω στο δικο μου ντουλαπακι ,στο οποιο μεσα ειχα μια αλλαξιερα ρουχα.

Μπινγκο!

Ενα γκρι sweater με ασπρες λεπτομεριες και ενα μαυρο δερματινο κολαν εμφανιστηκαν πανω απο τα βιβλια μου.

Εβγαλα γρηγορα τα ρουχα μιας και οι διαδρομοι ηταν αδειοι κ εβαλα τα καθαρα μου ρουχα.

Κλεινω το ντουλαπακι και γυρναω με ενα ατομο να με κοιταζει , στηριζομενο πανω στα απεναντι ντουλαπακια.

« Ποση ωρα εισαι εδω; » τον ρωταω με ενα νευρικο γελιο και με κοιτα καταματα χωρις να χαλαει οπτικη επαφη .

« Αρκετη μπορω να πω » μου απαντα και παει μα φυγει, μεχρι που τον φωναζω και τρεχω προς το μερος του.

« Λουκα περιμενε » κοπαναω πανω στο ακινητο σωμα του και με πιανει απο τον καρπο για να μην πεσω για ακομη μια φορα στο μουσκεμενο πατωμα.

« Τι ηθελες Νεφελη? » με ρωτα με ενα υφος στην φωνη του,το οποιο δεν με αφηνε να καταλαβω τι μπορει να σκεφτοταν.

Ποια ηταν τα συναισθηματα του. Οι χρωματικες του παλετες ζωγραφισαν ενα προσωπειο πανω στη ψυχη του και ενα τοιχος αβεβαιοτητας προς τις κινησεις μου ευθυς σηκωθηκε ψηλα,εμποδιζοντας με να δω καθαρα.

Ολα ηταν ενα wrong guess ,δεν μπορω να καταλαβω την ψυχροτητα του.

Ενα νεφος με περιτρυγυρησε και στο μυαλο μου αρχισαν φωνες να βουηζουν και να πνιγουν τις λογικες μου σκεψεις.

Τοτε ηταν που ορμηξα πανω στα χειλη του ,του αγκαλιασα τον λαιμο με μια κινηση και ελιωσα πανω του.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora