Χωνω το κεφαλι μου στα χερια μου και αρχιζω να κλαιω. Λυγμοι αμετρητοι και σπαραγματα να βγενουν απο τις ηχητικες μου χορδες χωρις τελειωμο.
Αρχιζω να κοπαναω τα χερια μου μεσα στο νερο,με αποτελεσμα το μισο κοκκινο νερο να πεταχτει εξω απο την μπανιέρα.
Κουναω τα ποδια μου πανω κατω,κοπανωντας τα ποδια μου πανω στο λευκο μαρμαρο και κλαιγοντας με υστερια .
Δαιμονικες να τυλιγουν το σωμα μου και να κυριαρχουν στις σκεψεις μου,αρχισαν να με περιτυλιγουν,να,ετσι απλα.
Αρπαζω ενα ξυραφακι που ειχε στον παγκο της μπανιερας ,βγαζω το ξυραφι και το χωνω οσο ποιο βαθια μπορουσα στο χερι .
Βγαζω το ξυραφι απο το χερι μου και αιμα αρχιζει να χυνεται μεσα στην μπανιερα.
Χτυπησα φλεβα.
Ωχ οχι.
« Νεφελη αρχισα να ανησυχώ λιγακι ειαι εδω και μια ω-- ΝΕΦΕΛΗ! » ανοιγει την πορτα ο Λουκας και μολις παρατηρει την κατασταση μου του πεφτει το κεκακι σοκολατας κατω.
Σοβαρα τωρα?
Δεν το λυπασαι γαμωτο?
Βγαζει με γρηγορες κινησεις μια πετσετα και με τυλιγει με αυτην γυργ γυρω και τυληγει το ασπρο του φανελακι γυρω απο το χερι μου για να σταματησει την βιαιη αιμμοραγια.
Με σηκωνει bridal style στην αγκαλια του και το κεφαλι μου γερνει προς το θωρακα του.
« Νεφελη γαμωτο γιατι το εκανες?!Μην με αφησεις! Μην διανοηθεις να κλεισεις τα ματια σου! » τον ακουω να μου φωναζει και ολα αρχιζαν γυρω μου να ακουγονται σαν να ειναι απο αποσταση.
Τα βλεφαρρα μου αρχισαν να βαρενουν και ολα να σκοτεινιαζουν.
Παλευα με νυχια και με δοντια να μεινω ξυπνια, αλλα δεν τα καταφερα,καθως γλυκος υπνος με πηρε στην αγκαλια του..
Λουκας POV
(Ειπα να σας κανω εκπληξη :) )
Τρεχω προς το αμαξι και την βαζω απαλα μεσα. Της δενω την ζωνη και εγω μπενω γρηγορα μεσα και προσπαθω απο το αγχος να βαλω γρηγορα τα κλειδια μεσα στην θυρα των κλειδιων.
« Γαμωτο μπες γαμωκλειδι!» φωναζω και μπενει το κλειδι στην θυρα.
«Επιτελους»το γυρναω και η μηχανη του αυτοκινητου ανοιγει . Το μουγκρησμα του αυτοκινητου μου ηχει πλεον στους δρομους και τρεχω για το ποιο κοντινο νοσοκομείο. Τα λαστιχα γδερνονται πανω στον δρομο με τις αποτομες αλλαγες ταχυτητας .
Γαμωτο δεν ηθελα να την χασω τωρα που την ειχα. Το πρωι που ξυπνησα και την εβλεπα να κοιμαται πλαϊ μου...
Ολα πανε...Πολυ ασχημα.
Κατα διαολου.
δεν ηθελα να την χασω.
Η Κατερινα δεν ειναι τιποτα μπροστα στη Νεφελη και το καταλαβαινω τωρα.
Το βλεπω ξεκαθαρα.
Ποσες φορες εχω ερωτευτει? Πολλες...
Καθε φορα που την κοιτουσα ερωτευομουν.
Και νομιζω δεν με αγαπα για να συμπεριφερθηκε ετσι...
Ηταν ενα wrong guess...
Ηταν μεθυσμενη,για αυτο το εκανε μαζι μου. Οπως και εγω αλλωστε. Μονο που εγω το ηθελα !
Χωρις να το ξερω...
Καλα καλα λεω βλακειες και το ξερετε .
Θα ερωτευομουν ,αλλα ο ερωτας με ομορφαινει και δεν με περνει να σας κομπλαρω κι αλλο ...
Η αγαπη δεν υπαρχει εδω που τα λεμε.
Την σκεφτεσαι ολη την ωρα.
Παρντον?
Την εχεις ερωτευτει...
Καλο και τουτο, αφου το ολο στοιχημα ηταν απλα για να την παρω...!
Πω δεν ξερω τι θελω πλεον [...]
« Αφηστε με να μπω μεσα Γαμωτο! Πρεπει να την δω! » προσπαθουσα να προσπερασω τις νοσοκομες που μου εκλειναν τον δρομο.
« Θα φωναξουμε την ασφαλεια αν δεν σταματησετε κυριε»
Με ενα σαλτο λοιπον,περασα αναμεσα τους και ανοιξα την πορτα.
Κοιμοταν
Τοσο γαληνια..
Εκατσα πανω στο κρεβατι της και την κοιταξα.
Πηρα μια τουφα απο τα μαλλια της που σκιαζε το ομορφο προσωπακι της και το εβαλα πισω απο το αυτι της.
Αχ ποσο θα ηθελα να περνουσα την ημερα μαζι της και να την κοροιδευω παρα να ειναι ετσι...
Εγω το προκαλεσα αυτο σωστα?
Τουλάχιστον η δουλεια εγινε .
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~••~••~••~•~•~•~•
Οεοοοοοο
Νεο κεφαλαιο εδω 😂👏
Edited ομως. Ξανα .
ΤΕΛΕΙΑ.
:/
Η Νεφελη αντεδρασε υπερβολικα λετε?
Πειτε μ στα σχολια αν θελετε κ ψηφιστε..
I'm out. Peace ✌
Μαρια,το ανωμαλο βασιλικο μονοκερακι που κανει edit τα κεφαλαια στις 1:30 τα ξημερωματα😂👍
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...