« Λουκα πρεπει να μιλησουμε. Τωρα » λεει ο Ορφεας με σταυρωμενα τα χερια του στο θωρακα του και ριχνει μια ματια πανω μου.
« Ειναι αναγκη τωρα; » τον ρωταει το ανωμαλο γαϊδουρι ( καιρο ειχα να το πω :) )και εγω κοιταζω σνυσηχα τον αδερφο μου.
« Ενταξει λοιπον » πλησιαζει στο τταπεζι μας και τον σηκωνει απο τον καναπε της καφετεριας με μια κινηση και βγενουν εξω.
« Τι στο... ?» μουρμουραω και ρωταω τον εαυτο μου τι εγινε μολις τωρα ,μολο που δεν περιμενα απαντηση,εγω την πηρα.
« Και εγω αυτο αναρωτιεμαι »
| Παραλληλα |
« Τι στο πουτσο ηταν αυτο? » τον ρωταει ο Λουκας και ο αδερφος μου του αφηνει ατσαλα το χερι κατω να πεσει στον αερα.
« Εισαι ηλιθιος. Βλακας. Αναγωγος. Ανεγκεφαλος. Μαλακας. Ενας ψυχαναγκαστης . Παιδεραστης,βιαστης,θελεις κι αλλα? » του λεει επιθετικα ο αδερφος μου και εκεινοα τον κοιταζει προσβεβλιμενος.
« Τι εκανα παλι? »ρωτα απορρημενος εκεινος και ο αδερφος μου στερεωνεται πανω στη διπλανη κολονα .
« Ειχαμε κανει μια συμφωνια ηλιθιε,το ξεχασες? »τον ρωταει ο Ορφεας. Εκεινος παγωνει. Χανει το χρωμα και την λαλια του.
« Εμεινα μακρια της ,απλα ολα ειναι για το στοιχημα που εβαλε »απαντα εκεινος χαλαρα με τα χερια στις τσεπες του.
« Δεν θα συμφωνουσες αν δεν την αγαπουσες , συμφωνησες για να περνας χρονο μαζι της » απαντα σε ψυχρο τονο με την σειρα του ο Ορφεας και ο Λουκας τον κοιταζει με το βλεμμα του που δειχνει ποσο αβολα νοιωθει αυτη τη στιγμη. « Και ξερεις πολυ καλα την συμφωνια ,ε Λουκα?»
«Και τι ηθελες να κανω?! Ηξερες οτι την αγαπαω,εγω τι να εκανα?Ναι,το εκανα για να περναω χρονο μαζι της. Και ναι ,την θυμαμαι την συμφωνια αλλα σκεψου,θυμισου. Ηταν ατυχημα τοτε! Δεν μπορουσα να κανω κατι και το ξερεις ... » απαντα ο Λουκας απογοητευμενος και εκεινος τον κοιταζει μοχθηρα.
« Α ναι? Τοτε γιατι στο σπιτι σου ειχα βρει τα φρενα του αυτοκινητου? » τον ρωταει με ενα θυμωμενο υφος και ο Λουκας ξαφνιαζεται.
« Με ειχαν αναγκασει.Την αγαπουσα, θυμασαι; . »προσπαθει να τον πεισει,με αποτυχια ομως.
« Ψεμματα. Αν την αγαπουσες ,δεν θα την αφηνες να πεθανει » απαντα με τον ιδιο τονο οπως και προηγουμενως και ο Λουκας παει να διαμαρτυθει.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...