#Σχεδιο σε εκτελεση vol1 - face to face

120 15 20
                                    

Okay okay πρωτου αρχισει το κεφαλαιο θελω να κανω μια ανακοίνωση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.

Εχω σκοπο να γραψω μια ιστορια οταν τελειωσει τουτη εδω (Εμμμ εχω αρχισει ειδη να την γραφω βασικα) που θελω να μας κανει ολους να κλαψουμε παρεΐτσα ! Με καλο ή κακο τροπο, δεν σας λεω γιατι να κλαψουμε. Θα λέγεται We made a Promise και σκοπευω να την ανεβασω μολις τελειωσω αυτή την ιστορια. Ενδιαφέρεστε?

Also εμ τι ηθελα να πω....Α ναι. Για εσας που διαβαζετε ακομα την σαχλη ιστορία μου :') (ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΛΙΓΑΚΙ:ο ) ΜΑΛΛΟΝ , δεν υποσχομαι τιποτα πλεον γιατι βαριεμαι λιγακι να γραφω βιβλίο sequel με ιδιους χαρακτηρες και λοιπα, ενι ξερω απλα εχω καθημερινα ποσες ιδεες και θελω να τις υλοποιήσω, καταλαβατε? Θα το σκεφτω πολυ σοβαρα. Αυτο το βιβλιο θα τελειωσει μαλλον γυρω στα 80 κατι κεφαλαια , καπου εκει το κοβω να τελειωσει το βιβλιο, ισως περισσότερο, ισως λιγοτερο [χεστηκατε θα μου πειτε αλλα εγω απλα το λεω :') ]

Αρκετα σας καθηστερισα, πισω στο κεφάλαιο!! Μεγαλες ανατροπες εεεε? Ποιος το περιμενε?! :ο

"Ανοιξε την πορτα ηλιθιε" φωναζω και μια κοπελα μου ανοιγει την πορτα.

Ε οχι ρε φιλε η αδερφη της Κατερινας?Σοβαρα ρε Ορφεα?

"Που ειναι ο Ορφεας" την ρωταω απαιτητικα και με κοιταζει με ενα παρεξενεμενο βλεμμα.

"Ανεβαινεις τα σκαλια,στο τριτο δωματιο δεξια"μου λεει και περναω απο διπλα της κοπανωντας της τον ωμο.

Ανοιγω την πορτα και τον βλεπω να καθεται με τον υπολογιστη του στο Facebook.

" Πρεπει να μιλησουμε ψυχαναγκαστικε"του λεω και με κοιταζει με ενα δολοφονικο βλεμμα.

"Εσυ" λεει νευριασμενος και σηκωνεται πανω.

"Ναι εγω. Κατσε κατω να μιλησουμε ειπα" του λεω και καθομαι πανω στο κρεβατι του.

"Και γιατι να το κανω;" με ρωταει με ενα ειρωνικο υφακι και γελαω ειρωνικα

"Γιατι αφορα την αδερφη σου ρε ηλιθιε" του λεω και του κοβεται το γελακι.

"Λεγε" μου λεει και καθεται στην γυριστη καρεκλα του με σταυρωμενα χερια .

"Λοιπον επειδη δεν εχω πολυ υπομονη,δεν ηταν ο Λουκας αυτος που σκοτωσε την Βενετια. Ηταν η Κατερινα και εγω τοσο καιρο την καλυπτα γιατι το ειχαμε κανει οταν τα ειχε με τον Λουκα και επειδη δεν ηθελα να χασω τον κολλητο μου πηρα αυτην την λαθος επιλογη να την καλυψω και σε παρακαλω ασε την Νεφελη και τον Λουκα να ειναι μαζι,τους αξιζουν να ειναι ο ενας με τον αλλο. Ασε που αντιπαθω ως αηδιας τον Aaron "του λεω και με κοιταζει με ενα εκπληκτο βλεμμα.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Where stories live. Discover now