#Δεν αξιζει να μειωνεις τον εαυτο σου

165 20 15
                                    

" Νεφελη περιμενε!" φωναζει ο Aaron καθως τρεχει απο πισω μου και σταματαω το τρεξιμο.

" Για κοριτσι τρεχεις πολυ γρηγορα..." λεει κατω απο την ανασα του και πιανει τα γονατα του για να ξεκουραστει.

" Ειδες τι εκανα εκει μεσα?!" λεω και εκεινος ανεβαζει το κεφαλι του προς εμενα και σηκωνεται κανονικα ορθιος.

" Ειδα πως ησουν πολυ γενναια και θαρραλεα " μου λεει και με πλησιαζει.

" Δεν μπορω να ανασανω " λεω και αρχιζω να βαριανασαινω και να τα βλεπω ολα θολα.

" Κριση πανικου??" Λεει πανικοβαλλοντας και γνεφω θετικα . Με περνει προς τα αποδητιρια και με βαζει να κατσω σε εναν απο τους παγκους.

" Νεφελη ηρεμα , βαθιες ανασες " λεει και του κραταω το χερι .

" Νεφελη, ηρεμα, δεν εγινε και τιποτα!" Μου λεει καθως κραταει το προσωπο μου στις παλαμες του και μου χαϊδευει το ενα μου μαγουλο.

Τοτε ενιωσα τα χειλη του πανω στα δικα μου  και τον κοιταξα με διαπλατα ματια. Κρατησα την ανασα μου, αλλα τον φιλαω πισω , κολλωντας τα δικα μου πανω στα δικα του. Βαζω και εγω τα χερια μου πανω στα δικα του και καθομαστε ετσι , με τα χειλη του ενος πανω στου αλλου. Εκεινος ξεκολλαει τα δικα του απο τα δικα μου και ανοιγουμε και οι δυο τα ματια.

" Προς τι ηταν...αυτο " λεω εγω ηρεμη πλεον και με κοιταζει με ενα χαμογελο.

"Σκεφτηκα πως αν κρατουσες την ανασα σου, η κριση πανικου θα σταματουσε. Ετσι και σε φιλησα και οπως το ηξερα, κρατησες την ανασα σου" λεει και ξυνει αμηχανα τον σβερκο του.

"Εισαι πολυ εξυπνος και ας μην το δειχνεις " του λεω και ξυνει αμηχανα τον σβερκο του.

" Το εχω καταλαβει πως το κανεις για να φαινομαι καλυτερη και να εχω περισσοτερη αυτοπεπιθηση για τον εαυτο μου. Δεν αξιζει να μειωνεις τον εαυτο σου για καποια σαν κι εμενα" του λεω και γελαει.

" Μπορει να μειωνω τον εαυτο μου,αλλα φιλαω ωραια ε?Παντως αν δεν σου αρεσε το φιλι,μπορεις να μου το επιστρεψεις πισω " μου λεει και κλεινει το ματι .

" Εγω ομως φιλαω καλυτερα " του λεω και του επιστρεφω το φιλι,φιλωντας τον πισω για λιγο.

" Θες να ξαναπαμε πισω μην χασεις την προβα;" με ρωταει και τον κοιταζω λιγο στεναχωρα.

" Δεν νομιζω ειμαι ετοιμη να τους αντιμετωπισω ολους ,δεν ειμαι τοσο δυνατη οσο φαινομαι" λεω και μου πιανει τα χερια.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu