#Ειμαι η Ιουλιετα του?ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

261 27 34
                                    

« Ειμαι οοολος αυτια » μου λεει με ενα  αρρωστο χαμογελο απο αυτα τα δικα του και γυρναει προς το μερος μου.

Διαβασα καποτε πως η αντιστροφη ψυχολογια μπορει να κανει τον αλλον να δεχτει πραγματα που ισως και ποτε να μην δεχοταν να κανει.

Μπα ,δεν μπορω να την χρησιμοποιησω.

Θα βγω κερδισμενη μου φαινεται.

« Εαν τα καταφερεις να με κανεις σεξυ με 15 βηματα,θα γινω η δουλα σου. » του αποκρυνομαι και αυτος χασκογελα.

« Εσυ...Σεξυ? Χα,ας γελασω » απαντα καθως με κοιταζει απο πανω μεχρι κατω και συνεχιζει.

« Αν τα καταφερω ,θα γινεις η δουλα μου και νομιζω θα εισαι καλη. Αν ομως οχι,θα σε αφησω ησυχη » λεει με ενα πονηρο χαμογελο και ξεροκαταπινω.

Ειμαι οντως ετοιμη για αυτο το στοιχημα?

Και αν δεν τα καταφερει?

Θα γινω η δουλα του?

Δεν μπορω να κανω πισω τωρα.

Θα φανω δειλη.

Ο γενναίος μπορεί να χάσει μεχρι και  τη ζωή του. Ο δειλός όμως χάνει κάτι που είναι ακόμη περισσότερο πολύτιμο: Την τιμή του .

« Ειμαι μεσα » ανακοινωνω και χαμογελα.

« Ετοιμασου να χασεις ηλιθιο » μου λεει και γυρναει την πλατη του να φυγει.

« Θα το δουμε αυτο! » του λεω και χανεται στο διαδρομο.[…]

Το κουδουνι για το πρωτο διαλειμμα και βγενω απο την ταξη.

Φοραω τα ακουστικα μου και κραταω το κινητο στο χερι μου και προχωραω για την αιθουσα υποκριτικης.

Ειχαμε μια παρασταση τον Ιουνιο και δεν απηχαμε και πολυ καιρο ακομα.

Μαρτιος μηνας ειναι , οποτε ακομα τρεις μηνες και κατι μερες παραπανω εχουμε μεχρι τοτε.

Εκει ηταν ο Λουκας, ο Νικολης το τσιρακι του , η Κατερινα η  wannabie του σχολειου,μερικα αλλα παιδια απο το club ζωγραφικης,του club LARP ,μερικα ακομα γενικα και μερικες μαζορετες στο κοινο για να δουν την προβα μας.

Καθως μπένω μες την αιθουσα,ολα τα βλεμματα πεφτουν πανω μου.

« Η μικρη πουτανίτσα ειναι παιδια » φωναζει η wannabie aka Κατερινα και ολοι αρχιζουν τα ψυθιριτα και τα σχολια.

Ο Λουκας με κοιταζει με δεος και τον αγνοω.

« Για την ερωτικη -  συναισθηματικη τραγωδια του Ρωμαιου και τις Ιουλιρτας  επιλεγονται οι... »παει να πει η καθηγητρια και μας αφηνει στην αγωνια.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Where stories live. Discover now