"Απαιτω την μακαροναδα μου μικρη" μου λεει καθως κοπαναει το μαχαιρι και το πιρουνι του ρυθμικα στο τραπεζι και επειτα φωναζει "Θελουμε να φαμε,ΠΕΙ ΝΑ ΜΕΕΕΕ"
"ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΨΩ ΜΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΕΔΩ ΣΣΣΣΣ" του λεω και με κοιταζει με μια παραξενη φατσα που με εκανε να γελασω.
"Κανε γρηγορα αλλιως θα παραγγειλω Mac Donalts πραγματικα " μου λεει και βαζω πανω στα μακαρονια τον κιμα και την πινελια με τον μαϊντανο.
"Οριστε βρε πεινασμενε"του λεω ειρωνικα και αρχιζει να καταβροχθηζει το φαγητο σαν να εχει να φαει μηνες κανονικα. Θεε μου,σαν γουρουνι τρωει.
"Για καποιο λογο μου θυμηζεις το ποντικακι Ρατατουϊ,κατω απο το καπελο του ερασιτεχνη μαγειρα" λεει και γελαω.
"Οτι πεις εσυ" λεω εγω και καθομαι διπλα του να φαω.(...)
Καπως ετσι περασε ο καιρος,με εμενα και τον Λουκα να τραβαμε ασταματητες φωτογραφιες,
Να κοροϊδευομαστε, να φιλιομαστε,να αγκαλιαζομαστε και να τραγουδαμε μαζι.
Ειναι η τελευταια μας βραδια στο Los Amgeles,γιατι αυριο γυρναμε Ελλαδα.
Οφειλω να ομολογησω πως μου με εχουν λειψει ολοι πισω στην Ελλαδα . Η μητερα μου,ο αδερφος μου,η Ιολη,η Ανατολη ,ακομα και ο βλακας ο Νικολης. Καλα για τον Aaron ακομα λυπαμαι για αυτο που του εκανα,δεν αξιζε κατι τετοιο με τιποτα.
Σκεφτομαι το ποσο αλλαξαμε εγω και ο Λουκας χαρης την επιρροη που εχει ο ενας πανω στον αλλο και απλα κοιταζω το ταβανι με ορθανοιχτα ματια .
"Μικρη κοιμησου,αυριο μας περιμενει μεγαλη ημερα" μου λεει και με καθησιχαζει ετσι και με περνει ενας υπνος χωρις ονειρα και προσδοκιες.(...)
"ΝΕΦΕΛΗ!" φωναζει η Ιολη αφου μπενουμε στο αεροδρομιο και πεταγεται πανω μου σαν κατσικι.
"Μου ελειψες ρε" της λεω και την αγκαλιαζω ποιο σφιχτα.
"Ελα να παμε σπιτι μου να ετοιμαστουμε να παμε το βραδυ σε ενα μπαρ να γιορτασουμε τον ερχομο σου!" μου λεει και πριν προλαβω να φερω αντιρρηση,περνει τις βαλιτσες μου και αρχιζει να τρεχει προς την εξοδο. Δεν χαιρεταω τον Λουκα απο την βιασυνη και τρεχω πισω της να την προφτασω.
Τρελη κοπελα.(...)
"Εεε εστειλα μηνυμα στον Λουκα να ερθει και ειπε οτι θα αργησει ,ωρα να περασουμε καλααα" της φωναζω για να με ακουσει απο την δυνατη μουσικη και την τραβαω για να χορεψουμε στην πιστα.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...