Author's hella important note: Επειδη στην αρχη σκεφτομουν την ιστορια μα την κανω τριλογια,τι προτειματε: 3 βιβλια ( Wrong Guess 1,2&3 ) ή ολα σε ενα βιβλιο? Πειτε μου κατω στα σχολια,ειναι σημαντικο!
Πισω στην ιστορια μας...
Αφου τελειωσε το τραγουδι και βγηκαμε εξω ,όλα τα βλεμματα ηταν πανω μας,γιατι...
Ο Aaron κρατουσε το χερι μου αλλα οχι και πολυ σφιχτα . Ελαχιστα.Ολα τα βλεμματα ηταν πανω μας γιατι ηταν και καινουριος στο σχολειο και οι μαζορετες χρειαζοντουσαν επιγοντως σαλιαρες για τα σαλακια τους.
Σφουγγαριστρα να φερω?
Προχωρήσαμε προς ένα παγκακι και καθόμασταν μπροστα από αυτό ορθιοι και μιλούσαμε.
" Σε πειραζει αν σου φορτωθω λιγακι μεχρι να βρω και εγω παρεα ? Δεν θα ηθελα να σε αποκοψω απο τις φιλες σου !" μου λεει και εγω γελαω λιγακι" 'Ειπα κατι κακο;"
" Δεν εχω φιλους. Ειμαι η περιεργη ,το φυτο του σχολειου. " λεω εγω και ενα πικρο γελακι μου ξεφευγει.
" Οχι για πολυ " μου λεει και μου δινει ενα γρηγορο φιλι στο μαγουλο.
Ηταν τοσο...γλυκο φιλι .
" Τελικα δεν ειμαι ο μονος καινουριος εδω " μου ψιθυριζει στο αυτι και κοιταζω προς την μεγαλη καγκελοπορτα του σχολειου.
Ενα κοριτσι ηταν εκει με την σακα της στους ωμους της ,διεσχυζε το προαυλιο και φαινοταν τοσο...μονη.
" Να της μιλησουμε;" τον ρωατω και μου γνεφει καταφατικα.
" Ισως κανεις μια νεα κολλητη αν βιαστούμε " μου λεει κλεινοντας το ματι και ρολλαρω τα ματια.
" Απλα ελα,παμε !" τον τραβαω από το χερι και τρεχουμε προς το μερος της,εμποδιζοντας το δρομο της
" Γεια σουυυυυ! " την χαιρεταω καθως κανω παρκουρ και γλυστραω πανω λιγο στην ασφαλτο και στερεωνομαι πανω στον Aaron.
" Εεε γειαα " λεει λιγο αμηχανα και βαζει μια τουφα πισω απο το αυτι της .
" Νεφελη και αυτος ο Aaron " της λεω και της δειχνω τον Aaron απο διπλα μου.
" Ιόλη " λεει εκεινη και χαμογελαει.
" Θες να σου δειξουμε το σχολειο γυρω γυρω ;" την ρωταω και γνεφει καταφατικα και φευγω προς τα μπροστα.
" Κοπελα σου;" ρωταει τον Aaron ψιθυριστα και εκεινος της χαμογελαει.
" Οχι , αλλα θα γινει με το περασμα του χρονου " της ψιθυριζει και της κλεινει το ματι.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...