Τον κραταγε απο τα μαλλια του και τον φιλουσε επιδικτηκα . Το βλεμμα της καρφωμενο πανω μου ,δολοφονικο αλλα και σαν να το εκανε επιτηδες.
Εκεινος δεν αργησε πολυ να απομακρυνθεί απο πανω της .
« Τι στο καλο νομιζεις πως κανεις? » την ρωταει και εκεινη με κοιταζει με ενα ευχαριστημενο βλεμμα,καθως το παραπονο σχηματιστηκε πανω στο βλεμμα μου με γκρι αποχρωσεις της στεναχωριας και λυπης .
« Φιλαω το αγορι μου » αποκρινεται αθωα και την κοιταζω με ενα βλεμμα κενο. Ετσι απλα.
« Βασικα εγω και η Νεφελη μολις φευγαμε για την αιθουσα της υποκριτικης ,ελα παμε » με τραβαει ο Λουκας απο το χερι και μπενουμε μετα απο λιγο περπατημα μεσα στην αιθουσα.[...]
Υπαρχουν μερες που το πεπλο της νυχτας εχει σκεπασει τον καταγαλανο ουρανο και φοβασαι να πας καπου που πρεπει να πας?
Καπως ετσι νοιωθω τωρα.
« Το 4ο βημα ειναι να μπορεις να στεκεσαι και να υπερασπιζεσαι τον εαυτο σου. Να εισαι ο ηρωας σου » μου λεει και τον κοιταζω με απορια .
« Δηλαδη? » τον ρωταω απορρημενη και περνει μια βαθια ανασα. Υστερα ξεφυσαει και αρχιζει να μιλαει.
« Εισαι το ποιο σπαστικο,ηλιθιο,ιδιοτροπο κοριτσι που ξερω. Μια τσουλα,καθηστεριμενη,πουτανα που ποτε δεν θα της μιλαγα,παρα μονο για το γαμημενο στοιχημα και ουτως η αλλιως θα εχανες » μου λεει με μια ανασα και οταν τελειωνει ,αφηνει την ανασα που τοσην ωρα κρατουσε για να πει.
Ενα κυμα απελπισιας με εβρεξε και η απογοητευση μου με χαστουκισε . Ολα οσα ηλπιζα γκρεμιστηκαν μεσα μου ,αλλα επρεπε να το παιξω δυνατη.
Γενναια.
Ατρομητη.
Οπως και στο ποταμι...
Και οντως ολα ηταν ενα wrong guess...
« Να σου πω αγορακι μου. Το οτι εσυ δεν εχεις τιποτα αλλο να κανεις απο το να μου γαμας την ζωη αναποδα και βρισκεσαι με το γαριδακι σου στο χερι,δεν σου φταιω εγω! Ειμαι μια κοπελα με αρχες,τελειους βαθμους, αυτοπεπειθηση και κανεις δεν θα με σταματησει να κανω αυτο που κανω και τωρα: Να σε πολεμαω . Να πολεμαω τα αιχμηρα σαν μαχαιρι λογια σου. Και να ξερεις κατι,οσο και να γαμας καθε θηλυκο που υπαρχει σε αυτον τον πλανητη, να ξερεις δεν σε κανει αντρα. Αντρα θα σε κανει αυτη που θα σε κανει να την ερωτευτεις και θα την θες κοντα σου,με εσενα αρνουμενο να θες οποιαδηποτε αλλη στον πλανητη,παρα μονο αυτην... » του απαντω δυναμικα καθως παραπονο αλλα και αυτοπεπιθηση ξεχυλιζουν απο το ποτηρι της υπομονης μου.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...