« Νεφελη τελειωνεις με το μπανιο? » μου φωναζει ο Λουκας απο το δωματιο του---
Ολα εγιναν μαυρα και...Ειμαι εδω και .... δεν ξερω ποσες ημερες σε κομμα λογω της ελειψης πολυ αιμματος,το οποιο εχασα.
Χειροκροτημα παρακαλω.
*applause*
Καθε μερα έρχεται ο Λουκας να με επισκεφτει και μου μιλαει για διαφορα που γινονται στο σχολειο.
Μου ειπε για την ομαδα που ο Νικολης εφαγε την μπαλα στα μουτρα στη προπονηση και εσπασε το κεφαλι του, αφου επεσε πισω με δυναμη...
Ηρθε και η μητερα μου μονο μια φορα,αλλα περισσοτερο ο Λουκας, γιατι η μητερα μου ειναι στη δουλεια και δεν μπορει να ερχεται και τοσο πολυ.
Επισης οι νοσοκομες ειναι τοσο ευγενικες που μου αφηνουν την τηλεοραση στο skai και ακουω το Survivor! Καλα εγω ο Πανος ηθελα να φυγει,οχι η Ελενη!
Θα μου λειψει,ετρεχε περιεργα...
Οσο περιεργο και να ακουγεται,πρεπει να εχασα πολυ αιμα. Νοιωθω πως το σκοταδι που με περιβαλει,οσο και να τρεχω μεσα του,με κρατα φυλακισμενη υπο την κυριαρχεια του. Οσο και να θελω να φωναξω,δεν μπορω να βγαλω ουτε ψιθυρο. Οσο και να θελω να δω το φως του ηλιου,με τις μοναδικες,ανοιχτοχρωμες χρωματικες του παλετες, δεν μπορω να τα ανοιξω. Οσο και να θελω να κουνησω το χερι μου,δεν μπορω να το κουνησω. Ειναι σαν τα ματια μου να ειναι κολλημενες οι βλεφαριδες πανω στο δερμα μου,τα χερια πανω στο κρεβατι και το στομα μου το ενα χειλος κολλημενο πανω στο αλλο.
Ξερετε ποιο ειναι το περιεργο της υποθεσης? Θυμηθηκα τι μου ειχε πει ο Λουκας το βραδυ του παρτι στο σπιτι του.
Εαν δεν ημουν σε κομμα τωρα,θα επεφτα σε κομμα λογω εξασθενισης οξυγονου απο το πολυ γελιο.
Λουκα αγορι μου τι φαση?
* οταν η Νεφελη ειναι σε κομμα και γελα με τις σκεψεις της απο μεσα της γιατι οπως ειπαμε,ειναι σε κομμα*
Αυτο που με κανει να σκεφτομαι περισσοτερο,ειναι το γιατι ηπια τοσο πολυ. Ολα αυτα δεν θα ειχαν γινει πιστευω αν δεν ειχα πιει,αν ημουν νυνφαλαια.
Θελω να σηκωθω απο αυτο το καταρραμενο κρεβατι !
Εχω αναφερει ποτε το ποσο μισω τα νοσοκομεια?
Μπα?
Δεν πειραζει,για ολα υπαρχει 1η φορα!
ΜΙΣΩ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...