Εβαλα αυτό το τραγουδι αν και δεν είμαι fan του Bruno Mars και τοσο,αλλα είναι θεΪκοοοοοοοοοοοοοοο ΟΜΤΖ οκευ ηρεμισα
Πισω στο κεφαλαιο
"Τι γυρευεις εσυ εδω?!" του ψιθυροφωναζω για να μην ξεσηκωσω την πολυκατοικια .
" Επρεπε να σε δω" λεει με το μπουκαλι βοτκας στο ενα του χερι και ενας λογκηξας με συγχησε, πεταγοντας με σαν βρεγμενη γατα πανω στο ταβανι.
Γιατι βρεγμενη γατα?
Γιατι ηταν τοσο μεθυσμενος που παραπατησε και ολη η βοτκα χυθηκε πανω μου!
" Φυγε, εχουμε τελειωσει εμεις οι δυο και το εκανες ξεκαθαρο. Θα σε δω στην παρασταση. " του λεω εγω εχθρικα και βαζω τα μαλλια μου προς τα πισω , για να μην μπενουν στο προσωπο μου.
"Μα σε αγαπωωωωωωωω *χικ!* " λεει και παει να με φιλησει, αλλα τον σπρωχνω απο πανω μου και παραπαταει, αλλα ευτυχως δεν επεσε κατω.
" Δωσε μου το κινητο σου να παρω την Κατεεινα τηλεφωνο να σε παρει απο εδω " του λεω και γελαει.
" Την χωωωρισα καλεεεεεε!" Λεει και γελαει .
" Δωστο μου γαμω!" Του φωναζω και του το περνω απο το χερι.
" Τι συμβαινει εδω?" Κανει την εμφανιση του ο Aaron και του εξηγω την κατασταση.
" Βλεπεις, ο Λουκας απο εδω μεθυσε και βρηκε να ερθει στη δικη μου πορτα και θα παρω την πρωην του να ερθει να τον παει σπιτι του τελως παντων " του εξηγω και μου κουναει καταφατικα το κεφαλι.
" Κατερινα με ακους? Σε παρακαλω, ελα σπιτι μου να παρεις τον Λουκα απο εδω, ειναι μεθυσμενος και δεν ξεεω που μενει για να τον παω "
" Καλε και δεν το λες τοση ωρα? Ερχομαι" λεει με την ενοχλητικη της φωνη απο την αλλη μερια της γραμμής του τηλεφωνου και της στελνω την διεύθυνση.
" Ερχεται ειπε " του λεω του Aaron και μου κραταει το χερι.
" Ολα θα πανε καλα, ναι;" με διαβεβαιει και του κουνω καταφατικα το κεφαλι." Γιατι ηρθες εδω ;" τον ρωταει τον μεθυστακα aka γάιδαρο και εκεινοα περνει μια λυπημενη φατσα.
" Γιατι ήθελα να την δω " λεει και ενας λοξυγγας του διαφευγει.
Ειναι πολυ αργα πλεον, δεν νομιζεις? Περασε ενας μηνας απο τοτε Λουκα, ηθελα να του πω.
Βεβαια προτιμησα να το κρατησω για τον εαυτο μου.
Συντομα τα εκτυφλωτικα φωτα του αυτοκινητου της Κατερινας εκαναν την εμφανιση τους μπροστα απο την πολυκατοικια μου και βαλαμε εγω και ο Aaron τα χερια μας μπροστα απο τα ματια μας .
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...