« Εσυ » λεω ξερα και γυρνω αμεσως να αντικρισω τον τοιχο . Με πλησιαζει και στεκεται ακριβως μπροστα μου . Τον νοιωθω να με κοιταζει και τελικα αποφασιζω να γυρισω να τον κοιταξω.
« Μπορεις να μου πεις τι θελεις? » τον ρωταω ενοχλημενα και αμεσως το μετανιωνω. Τα ματια του ειναι κατακόκκινα και μαυρες σακουλες δημιουργηθηκαν πανω απο το υπεροχο λειο του δερμα.
« Τι επαθαν τα ματια σου? » τον ρωταω και χαμηλωνει το βλεμμα του . Απαντηση δεν πηρα ομως.
Μηπως επειδη τσακωθηκαμε στεναχωρηθηκε επειδη του αρεσω οντως?
Τελικα ηταν ενα wrong guess στο ποταμι μετα το φιλι φαινεται.
ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ!
*ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ*
ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ???
« Ελα κατσε » του διχνω το κενο που εχει μεινει στο στρωμμα γυμναστικης και καθεται διπλα μου.
Βαζει στα χερια του μεσα το κεφαλι και λιγιζει τα γονατα του ωστε να μην με κοιταζει.
« Εσυ φταις για ολα » ψιθυριζει λες και ηθελε να το ακουσει μονο ο ιδιος αλλα δυστηχως για αυτον ,το ακουσα και περιεργεια εμφανιστηκε στις σκεψεις μου.
« Τι εννοεις εγω φταιω? » τον ρωταω τελικα και γυρναει να με κοιταξει.
Τα ματια του ηταν δακρυσμενα και πρισμενα φαίνεται, αλλα σαν να ντρεποταν να με αντικρισει. Τι εκανα εγω παλι?
« Τιποτα. Εισαι ετοιμη για το 4ο βημα? » με ρωτα αποτομα και του νευω με το κεφαλι.
« Θα ερθω να σε παρω στις 6 για το παρτυ μου. Δεν θα πας με τον Εκτορα. Εκει θα σου κανω το μαθημα. Το σπιτι μου » μου απαντα και τον κοιταζω με απορια.
« Τι ειδους μαθημα θα κανουμε σπιτι σου? » τον ρωτω και σηκωνεται για να φυγει.
« Μαθημα αυτοπεπιθησης » μου απαντά με ενα αδυναμο χαμογελο και παει να φυγει.
« Α και εχουμε προβα » ειπε και σηκωθηκα και εγω ,ακολουθωντας τον απο πισω για να παμε στην αιθουσα μας.[…]
Καθως ανοιγω την πορτα για να περασω μεσα στη αιθουσα, ενα χερι με τραβαει προς τα παρασκηνια χωρις να καταλαβω ομως ποιο ειναι.
« Τι του εκανες ? Γιατι δεν μου μιλαει ο ιδιος μου ο κολλητος? » με κοιτανε απελπισμενα τα καταπρασινα ματια του και τον κοιταζω απορρωντας για το τι εννοει.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...