Έναν χέρι με σκουνταει και καταλαβαινω πως τοση ωρα που εκανα ποδήλατο, τραγουδουσα δυνατα . ΟΜΤΖ ρεζιλι?
" Εχεις ωραια φωνη" λεει η αγνωστη φωνη που με σκουντουσε και γυρναω να δω σε ποιον ανηκε αυτο το χερι.
" Χαχαχα , ευχαριστω! Εχεις ωραια ματια " μου ξεφευγει και το αγορι χαμογελαει.
" Aaron" λεει και μου απλωνει το χερι του.
" Νεφελη " λεω και απλωνω και εγω το χερι μου για την χειραψια." Καινουριος ?" τον ρωταω και κουνα το κεφαλι καταφατικα.
" Ναι, πριν κανα μηνα μετακομισα στην περιοχη και ειπα να ριξω μια ματια στο γυμναστηριο της περιοχης,αφου ολο αυτο το καιρο ειχα δουλειες να τακτοποιησω και να κανω την μεταγραφη μου στο Λυκειο της περιοχης"
" Ααα καταλαβα! " του απαντω και κατεβαινω αππ το ποδήλατο." Θα ηθελες μια ξεναγηση στην περιοχη ?" τον ρωταω με αυτοπεπιθηση και μου χαμογελα .
" Φυσικα, αλλα εχω ερθει εδω με τα ποδια " μου απαντα και βαζω μια τουφα απο τα μαλλια μου πισω απο το αυτι μου.
" Ακομα καλυτερα " του απαντω και φευγουμε απο το γυμναστηριο.
" Παμε να σου διξω πρωτα την αγορα της Θεσσαλονίκης! " του λεω ενθουσιασμενα και τον τραβαω απο το χερι να περασουμε τον δρομο .
" Εδω ειναι τα μαγαζια ρουχισμου. Ενα απο τα αγαπημενα μου ειναι τα Pink woman,οπως και τα Tally way και Crisla . Εδω ειναι το αγαπημενο μου καταστημα με frozen yoghurt, τα Chill Box. " του λεω και τον οδηγω προς τα Chill Box.
" Εσυ τι θα ηθελες Aaron ?" τον ρωταω και αφου μου απανταει,του δειχνω πως να βαλει το γιαουρτι στο κυπελλακι.
" Νεος γκομενος ; " ρωταει ο γνωστος αγνωστος ηλιθιος Λουκας και τον κοιταζω με ενα υποτιμητικο βλεμμα.
" Προβλημα ?" λεει ο Aaron και βαζει τι χερι του γυρω απο την μεση μου,φαιρνοντας με κοντα του. Ο Λουκας το παρατηρει και νοιωθω τον θυμο μεσα του να βραζει.
" Εμ οχι ;" λεει ο Λουκας και γελαει ο Aaron.
" Κανε οτι κανω " μου ψιθυριζει ο Aaron στο αυτι για να μην τον ακουσει ο Λουκας και του νευω καταφατικα το κεφαλι."
" Και πως γνωριστηκατε αν επιτρεπεται?" ρωταει ο Λουκας και νοιωθω το χερι του Aaron να τυλιγει το δικο μου.
" Ηταν ολα πριν εναν μηνα..."
|flashback , Pov Aaron's |
Αφου τελειωνω με τις μεταφορες των κουτων στο σπιτι και πλεον εχω κουραστει,κλειδωνω το σπιτι καο βγενω για μια νυχτερινη βολτα,πρωτου ξαναστρωθω στη δουλεια.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...