"Τι ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΩΣ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝ ΚΑΛΕ ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΕΦΕΛΗ ΟΚΕΥ ΣΚΑΩ " λεω εγω πολυ γρηγορα και ο Λουκας με κοιταζει με ενα επιμονο βλεμμα, κανοντας με να ντραπω ακομα περισσοτερο και να κοκκινησω ακομα περισσοτερο και απο τα Πασχαλινα αυγα.
Δεν ειναι η μερα μου σημερα,επαναλαμβανω,δεν ειναι καθοοοοοολου η μερα μου σημερα.
"Αυτο που θελει να πει το Νεφελακι ειναι πως ειμαστε απλως φιλοι " λεει εκεινος κοιταζοντας με επιμονα καθως λεει αυτα τα λογια.
Αουτς.
Πονεσε λιγακι αυτο.
"Ναι ναι αυτο. Λοιπον επειδη βιαζομαι και εχω αργησει να παω καπου,θα ζητησω τον αριθμο σου απο τον ξαδερφο σου για να τα ξαναπουμε ναι?Χαρηκα για την γνωριμια Ανατολη " της λεω εγω μια στα γρηγορα και περνω το δρομο για το κομμωτηριο.
Αφου φτανω στο κομμωτηριο και τελειωνουμε μετα απο αρκετη ωρα με τα μαλλια και το βαψιμο μου για το βραδυ στο club και με το να φτιαχνω τα νυχια,πηγενω σπιτι και βγαζω τα ρουχα μου για να φορεσω το βραδινο μου ντυσιμο.
Απο: Aaron^^
Σου εχω μια εκπληξη,σε μιση ωρα να εισαι ετοιμη,θελω να σε παω καπου princess.
Εμ okey εχω μιση ωρα στη διαθεση μου ολα καλα--- ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ ΑΙ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ!!(και ναι δυστηχως μου εχει κολλησει αυτο η καταπληκτική Ευη συγγραφέας του wattpad. Συγκεκριμενα μου εχει κολλήσει αυτό:《Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 12 ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ!》 -_- *Διαβαστε την ιστορια της how to be sexy in 10 simple ways , ειναι απο τις αγαπημενες μουυυ* )
Okay okay ηρεμα ηρεμα.... Εισπνοη...Εκπνοη...Οκευ παει κι αυτο .
Φοραω ενα μαυρο ραντακι βελουδινο με δαντελα στο ντεκολτε,μια μαυρη δερματινη φουστα και τις μωβ βελουτε γοβες μου. Τελος βαζω ενα μαυρο δερματινο jacket και ενα βελουδινο μαυρο τσοκερ και αφου ειμαι ετοιμη,περνω το τσαντακι μου και παω στην πολυκατοικια του .
Ανεβενω τα σκαλια και φτανω μπροστα απο το σπιτι του. Χτυπαω την πορτα και τον βλεπω που ηταν ετοιμος . Φορουσε ενα πουκαμισο μισανοιχτο με ενα τζην μαυρο με σκισιματα και τα μανικια σηκωμενα και κουμπωμενα. Τα μαλλια του εξαισια και το αρωμα του μεθυστικο.
"Νεφελη ολα καλα;" με ρωταει και με επαναφερει πισω στην πραγματικοτητα.
"Ναι ,ελα παμε" του λεω εγω και κλεινει την πορτα πισω του.
BINABASA MO ANG
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...