#Θα κατεστρεφα μια φιλια

103 16 13
                                    

"Τι στο διαολο ηταν αυτο που εκανες μολις τωρα;"την αποπερνω και εκεινη με κοιταζει ντροπιασμενη κρυβοντας το στομα της με τα χερια της .

"Σε ...φιλησα;"με ρωταει διστακτικα και την κοιταζω με το φρυδι σηκωμενο.

"Γιατι δεν μου ειπες πως εισαι λεσβια;"την ρωταω και κοιταζει πανω το ταβανι. "Εδω ειναι τα ματια μου"της λεω δειχνοντας τα ματια μου και εκεινη γελωντας αμηχανα με ξανακοιταζει.

"Οκευ οκευ κοιτα ειναι μια κοπελα στην δουλεια που μου αρεσει εδω και περιπου ενα μηνα και δεν ξερω τι με επιασε απλα και σε φιλησα. Ελπιζω να μην χαλασα την φιλια μας"λεει χαϊδευοντας τα χερια της και με κοιταζει περιμενοντας υπομονετικα την απαντηση μου.

"Εαν μου υποσχεθεις πως δεν θα μου ξαναριχτεις ετσι στο ξαφνικα τοτε ολα καλα"της λεω γελωντας και την αγκαλιαζω σφιχτα.

"Θεε μου θα κατεστρεφα μια φιλια τοσων χρονων με αυτο που εκανα "μου λεει καθως με αγκαλιαζει πισω και αποτραβιεμαι σιγα σιγα απο πανω της.

"Εισαι η κολλητη μου και τιποτα δεν θα το αλλαξει αυτο. Σε αγαπω και οτι σεξουαλικες προτιμησεις και να εχεις εγω θα σε στηριζω παντα"της λεω χαϊδευοντας τους ωμους της και εκεινη μου σκαει ενα χαμογελο. Της το ανταποδιδω και εκεινη μου σκουπιζει τα στεγνα δακρυα απο το προσωπο μου με μικρες επιδεξιες κινησεις.

"Τωρα θελω να μου τα πεις ολα"λεει και την τραβαω απο το μπανιο του δωματιου μου στο δωματιο μου.

Λουκας Pov

Ποσο ποιο σπαστικη μπορει να γινει μια κοπελα;Σοβαρα τι κολλημα εχει μαζι μου αυτη η Σοφια;Ενα απλο πηδημα ηταν και ζητα και παραπανω ενω ξερει πως δεν ειμαι για σχεσεις εγω.

Πρωι ακομα και βαριεμαι τοσο πολυ. Κοιταζω απο την οθονη του κινητου μου ξαπλωμενος καθως ειμαι προς το γραφειο μου και βλεπω το σακο μου ανοιχτο με μερικα βιβλια να εξεχπυν προς τα εξω.

Θυμαμαι πως οταν ειχα παει στη γειτονισσα του τριτου οροφου ειχα μπει στο δωματιο της και ισως να της εκλεψα δυο τρια βιβλια και σηκωνομαι πανω να τα παρω να τα ανοιξω. Τα περνω και τα δυο και ανακαθομαι στο κρεβατι και νοιωθω το ναιλον του αλμπουμ να γρατζουνα απλα τους κοιλιακους μου και το απομακρυνω λιγακι απο εκει.

Παω ακομα γυμναστηριο ο ατιμος.

Το ανοιγω προσεχτικα και βλεπω μερικες φωτογραφιες που δεν θυμομουν να τις ειχα τραβηξει καν.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Where stories live. Discover now