#Αργοστροφος και ετσι

98 22 40
                                    

Previously on Teen Wolf...

Jk previously on TISWG...

"Τολμα να με ξαναπεις πουτανα αγριευω και με κοιταζει με ενα ρε"τοναυταρεσκο χαμογελο. Τα τατουαζ του δεν αργω να τα αντιληφθω,καως σπαω τις κλειδωμενες μας ματιες.

"Πουτανα"λεει αυταρεσκα και του χαμογελαω ειρωνικα.

"Ετσι μπραβο,οι πουτανες κανουν οτι τους λενε"λεω αυταρεσκα και σφιγγει τις γροθιες του .

"Πω γαμω που παω και μπλεκω και εγω...Ακομα να καταλαβω ποια εισαι και γιατι με βριζεις"λεει θυμωμενα ο ξανθομπαμπουρας και χαχανιζω.

"Νεφελη Αποστολου,χαρηκα"λεω και με κοιταζει περιεργα.

"Εμ"λεει αμηχανα και μετα απο λιγο ξαφνιαζεται και τριβει τα ματια του γιατι φαινεται πως ακομα να πιστεψει πως του μιλαω . Αχα.

"Αργοστροφος και ετσι ε;"λεω μεσα απο τα δοντια μου και στριφογυρναει τα ματια του.

"Στριφογυρνα τα κι αλλο μπας και βρεις και το μυαλο σου εκει πισω να το θεσεις σε λειτουργια"λεω και με κοιταζει νευρασμενα.

"Γιατι μιλας σαν ανοητη να πουμε;Και ναι ακομα να καταλαβω ποια εισαι. Δεν σε ξερω"με ρωταει η ξανθοψειρα και χασκογελαω.

"Εσυ γιατι λες,για να καταλαβεις τι σου λεω φυσικα ρε Λουκα!"λεω και χασκογελαει.

"Και ξερεις και ο ονομα μου. Ρε μπας και εισαι η Κορνιλια που το καναμε σο μπαρ;Μοιαζεται πολυ!Νομιζω δηλαδη"λεει και πεφτει σε συλλογισμο και βαθια σκεψη.

"Οχι,η πρωην σου ειμαι!"του φωναζω και κοπαναω το ποδι μου κατω.

"Η Καρολιν;Νομιζα πως δουλεβες στο Δουβλινο"λεει και ειμαι ετοιμη να του ορμηξω.

"Νεφελη με λενε γαμω το στανιο σου,Νε-φε-λη!"λεω συλλαβιζοντας και ξεφυσαω νευριασμενα.

"Δεν ειμαι απο τον πλανητη Αρη κοπελια για να μην καταλαβω τι λες"λεει και του ορμαω,αλλα η Ιολη με τραβαει πισω.

"Κρατα την ηλιθια φιλη σου γιατι δεν θα τα παμε καλα "λεει και εκεινος θυμωμενος με τις φλεβες του να πεταγονται και να σβιγγει τις γροθιες του .

"Σκασε εσυ ζωον,μεχρι και μια στρουθοκαμηλος περισσοτερο μυαλο εχει απο εσενα"λεω και βγαζω τα χερια της Ιολης απο πανω μου,αλλα ειμαι ποιο ηρεμη. Ας τον αφησουμε ακομη μια μερα να ζησει.

"Τελως παντων,αρκετα ασχοληθηκα μαζι σου Λουκα. Η Κατερινα η αδερφη της Μαρινας ,της πρωην του Ορφεα,αν θυμασαι,πως παει;"του πεταω την σποντα και με κοιταζει με γουρλωμενα ματια.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora