#Πτηση για Los Angeles

119 15 11
                                    

"Η πτηση για Los Angeles πιστευω θα ειναι μαγευτικη εμπειρια" λεω εγω και εκεινος με κοιταζει παραξενεμενος.

"Δεν εχεις ξαναταξιδεψει με αεροπλανο;" νε ρωταει και γελαω.

"Εδω δεν εχω ξαναφυγει απο θεσσαλονικη για να παω Αθηνα εστω και θα εχω πεταξει με αεροπλανο;" λεω εγω με μια δοση ειρωνιας και με κοιταζει εκπληκτος.

"Δεν πειραζει,τοτε θα φροντισουμε το πρωτο ταξιδι σου να ειναι εξτρα φανταστικοκαταπληκτικομαγευτικοαπολαυστικοτελειο " λεει και γελαω.

"Σοβαρα το ειπες μολις τωρα αυτο;" τον ρωταω και με κοιταζει και καλα θιγμενος.

"Ω ελα τωρα δεν ηταν και τοσο χαλια" λεει και καλα θιγμενος και του ακουμπαω την μυτη με τον δεικτη μου.

"Οτι και να πεις δεν ειναι τοσο χαλια" λεω εγω και με τραβαει πανω του να με φιλησει και μου χαριζει ενα παθιασμενο φιλι. Βεβαια η αεροσυνοδος μας τα εκανε χαλαστρα.

"Γκουχου γκουχου" ξεροβηχει η αεροσυνοδος και την κοιταζουμε με μισο ματι.

"Θα θελατε κατι;" ρωταει ο Λουκας ενοχλημενος και εκεινη τον κοιταζει ενοχλημενη.

" Εγω θα επρεπε να το ρωτησω αυτο αλλα βλεπω πως το μονο που χρειαζεστε ειναι ενα δωματιο "λεει και προχωραει με το καροτσι με τα πραγματα προς τα μπροστα.

" Βασικα μια coca cola κουτακι θα ηταν μια χαρα αν θα μπορουσατε "λεω εγω και μου χαμογελαει .

" Ευχαριστως"μου την δινει και παει να φυγει.

"Νεφελη,χαρηκα" λεω εγω και γυρναει για ενα λεπτο προς τα πισω.

"------- ,παρομοιως" λεει και της κουναω το κεφαλι καταφατικα. Εκεινη συνεχιζει με το κεφαλι ψηλα και ρωταει αλλους επιβατες αν χρειαζονται κατι.

Sassy κοπελα .

"Που ειχαμε μεινει;" με ρωταει ο Λουκας με ενα πονηρο χαμογελο και του βαζω το δαχτυλο μου μπροστα απο τα χειλη του.

"Εχει δικιο η αεροσυνοδος,οχι στο αεροπλανο" του λεω και ξεφυσαει ταχα μου στενοχωρημενος. "Ουτως ή αλλιως εχουμε πολλα να συζητησουμε" του λεω και σηκωνει το ενα του φρυδι.

"Οπως;" με ρωταει αδιαφορωντας και του χτυπαω απαλα τον ωμο.

"Καταρχας γιατι δεν μου ειπες πως ο Ορφεας σε εκβιαζε για την ολη φαση;" λεω και σηκωνει τους ωμους του αδιαφορα. "Θεε μου απο ποτε μιλαω ετσι" μουρμουραω να το ακουσω μονο εγω .

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora