"ΕΕΕΕΕ ΑΣΕ ΜΕΕΕΕΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΟΡΕΨΩ ΒΛΑΚΑ!"φωναζω και εκεινος με αφηνει κατω σαν το τσουβαλι με τις πατατες.
"Εισαι τρελη?!Που ειναι οι φιλοι σου γαμω;!Τι σκεφτοσουν και ανεβηκες πανω εκει ??Ειδες πως σε κοιταζαν ολοι οι λιγουριδες?!Τι θα εκανες εαν καποιος πηγενε να σε βιασει και δεν ηταν κανεις να σε σωσει;" μου φωναζει εκεινος και τυλιγω στ δαχτυλο μου μια τουφα απο τα μαλλια μου.
"Με εσωσες εσυ ομως" του λεω παραπονιαρικα και ξεφυσαει .
"Ναι αλλα αυτο ηταν μια φορα... Δε θα ειμαι συνεχεια εδω για εσενα Νεφελη. Σε παρατησα εξαιτιας του βλακα του Ορφεα και πρεπει να σε αφησω να προχωρησεις,θελω δεν θελω για το καλο σου κυριως. Καταλαβε το Νεφελη." μου λεει και του πιανω το ενα χερι και του το χαϊδευω μεσα στις παλαμες μου,καθως εγω καθομουν κατω στο πατωμα ακουμπωντας στον τοιχο. Τοτε σκυβει και εκεινος και στεκεται στα γονατα του .
"Μα εγω σε αγαπαωωωω,γιατι να με αφησεις ετσι;"τον ρωταω και του δινω ενα πεταχτο φιλι στα χειλη.
"Πιστεψε με,ουτε εγω το θελω... Πρεπει ομως" μου απανταει εκεινος και μου χαϊδευει τα μαγουλα με τον αντιχειρα του και γερνω το κεφαλι μου προς το χερι του .
"Σε παρακαλω βρε Λουκα. Μεινε για εμενα " του λεω και μου κουνα αρνητικα το κεφαλι .
"Συγγνωμη "μου λεει και μου δινει ενα γρηγορο τελευταιο φιλι στα χειλη.
" Α και... Χρονια σου Πολλα. Χαρουμενα τα 17α σου χρονια"μου λεει και βγενει απο τις τουαλετες.
Σηκωνομαι και εγω γρηγορα και τρεχω για να τον προλαβω,ομως χαθηκε στη πνυχτη λαοθαλασσα.
Ειχε φυγει . Ο ανθρωπος που αγαπησα για πρωτη φορα εφυγε. Δεν θα ηταν πλεον σε καθε μου βημα,σε καθε μου λυπη και χαρα. Θα τον αφηνα να αργοπεθαινει στις αναμνησεις μου; Δεν μπορουσα να κρατησω τα δακρυα μου και ανεξελεκτα αρχισαν να τρεχουν σαν ρυακι,οσο οι αναμνησεις μας ,εστω και λιγες,μεσα σε αυτον τον χρονο οσα εγιναν,με χτυπουσαν σαν μαχαιριες στην ψυχη.
Ολοι εφυγαν μεχρι που τον παρατηρησα να με κοιταζει με τα ματια του καρφωμενα πανω μου. Εκεινος να καθεται στο διπλανο καθισμα του λεωφορειου με τα χερια του να ακουμπουν το κενο ,το οποιο δημιουργουσε η σταση των ποδιων του και να γερνει λιγο προς τα μπροστα. Τα ματια του ομως κολλημενα εκει.
Πανω μου.
« Γιατι φωναζες "Λουκα" στον υπνο σου; » με ρωτα με ενα απο τα χαρακτηριστικα του καθηλωτικα του χαμογελα και τα ματια του καρφωνονται πανω μου.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...