" Ηταν σημαντικη , σωστα? " λεω καθως απομακρυνομαι απο την αγκαλια του και του ριχνω μια γρηγορη ματια, αλλα χαμηλωνω το βλεμμα μου προς τα γονατα μου.
" Ειναι σημαντικη " απαντα σιγανα και νεκρικη σιγη ξανασκεπαζει το τοπιο.
Κοιταζω γυρω γυρω για λιγη ωρα και παρατηρω το τοπιο. Ασπρες οι περισσοτερες ταφοπλακες . Λευκο σαν τα τριανταφυλλα που εφερα για τον ταφο του μπαμπα. Ηταν σωστη η επιλογή των χρωματων μου. Λευκο. Τι μπορει να παει στραβα με το λευκο? Συμβολιζει πολλα.
Λευκό: αγνότητα, αθωότητα, συμπόνια και πνευματικότητα.Η παράδοση παλιότερα συνέδεε τα λευκά τριαντάφυλλα με την έννοια του πραγματικού έρωτα, ένας συσχετισμός που αργότερα θα γινόταν με τα κόκκινα τριαντάφυλλα. Είναι επίσης γνωστά ως τα νυφικά τριαντάφυλλα, καθώς είναι ένα τυπικό λουλούδι που χρησιμοποιείται πολύ συχνά σε γάμους. Σε μια τέτοια περίσταση, τα λευκά τριαντάφυλλα υποδηλώνουν την ενότητα, την αγνότητα και την αρετή μιας καινούργιας αγάπης που ξεκινά με το γάμο. Σχετίζονται ακόμα με την τιμή και το σεβασμό, κάτι που τα κάνει ιδανικά όταν θέλουμε να αποχαιρετήσουμε κάποιον αγαπημένο μας που φεύγει από τη ζωή, γι' αυτό κι είναι από το χρώμα που κυριαρχεί και στις κηδείες, εκτός από τους γάμους!
Ετσι ειχα διαβασει σε ενα άρθρο παλαιοτερα και συμφωνω απολυτα μαζι του.
" Τελικα τι ηθελες να μου πεις? Ακυρο, ηθελα να πω οτι... Οχι οχι ε-εννοουσα πως... Γαμωτο! " λεω στην προσπαθεια μου να μιλησω και να τον ρωτησω για την συναντιση μας αλλα για καποιο λογο μπερδευω τα λογια μου.
" Εννοεις γιατι σου ειπα να συναντηθουμε?" με ρωταει στην προσπαθεια που κατελαβε για να δοκιμασει την τυχη του, , προσπαθωντας να καταλαβει τι ηθελα να πω και αδυνατουσα να το κανω. Τα λογια μου είχαν μπερδευτει , μαζι και οι σκεψεις μου και δεν μπορουσα να μιλησω. Ομως αυτο που ειπε, ηταν ενα αποτυχημενο wrong guess .
" Ηθελα να σου πω ... Τελως παντων τελικα τι θα γινει με την συναντιση μας? Ειναι 5 η ωρα και ειχαμε πει στις 6 και .... Ναι τελως παντων "λεω και προσπαθω να μην τον κοιταω , διοτι νοιωθω ξαφνικα πολυ αβολα . Ολα αυτα που ακουσα, που βιωσα , ενοιωσα , αγγιξα ,καταλαβα,εβλαψα και στεναχωρησα με εκαναν να νοιωθω πολυ αβολα γυρω του και σηκωθηκα αποτομα στη σκεψη αυτου.
« Εμ ναι σωστα,παμε για κανα καφε λοιπον ? » με ρωτάει ξυνοντας τον σβερκο του και σηκώνεται πανω.
YOU ARE READING
This Is Such A Wrong Guess #READINΤ2017
ChickLit"Love me 'till i'll be me again" "Baby,Candy is dandy but liquor is quicker." ~~ Του τεινω το μπουκαλι προς το μερος του και εκεινος με μια γρηγορη κινηση το περνει στο χερι του και πινει. Πινει να ξεχασει. Να ξεχασει οτι εχει ξεχασει. "Δεν ξερω κα...