#Θελω να 'μαι ομορφη

307 31 41
                                    

Αυτή απλά θέλει να γίνει όμορφη,περνάει απαρατήρητη, λαχταρά την προσοχή, επαινεί μια εικόνα.
Ικετεύει να γίνει ένα ομοίομα από το γλυπτό,δεν βλέπει το φως που λάμπει
Βαθύτερα απ'ότι τα μάτια μπορούν να το βρουν
Ίσως να την κάναμε εμείς τυφλή
Οπότε προσπαθεί να καλύψει τον πόνο της και να διώξει την λύπη της μακριά
Διότι τα κορίτσια των περιοδικών δεν κλαίνε όταν φτιάχνεται το πρόσωπο τους,Και δεν πρέπει να αλλάξεις τίποτα

Ο κόσμος μπορεί να αλλάξει την δικια του  καρδιά.
Όχι σημάδια στην ομορφιά, είμαστε αστέρια και είμαστε όμορφες....

έχει όνειρο να γίνει μια ζήλια, οπότε λιμοκτονεί, τα κορίτσια των περιοδικών δεν τρώνε τίποτα

"Η ομορφιά είναι πόνος και υπάρχει ομορφιά στα πάντα"Τι είναι λιγάκι πείνα?""Θα μπορούσα να συνεχίσω λιγάκι παραπάνω,"  σβήνει.

δεν βλέπει το τέλειο της, δεν καταλαβαίνει ότι αξίζει ή ότι αυτή η ομορφιά θα πάει βαθύτερα απ'την επιφάνεια.

Επιτρεψε μου να γίνω ο καθρέφτης σου, να σας βοηθήσω να βλέπεις λίγο πιο καθαρά.
Το φως που λάμπει μέσα σου.
Δεν υπάρχει καλύτερος εσύ απ'ότι είναι ο εαυτός σου
Δεν υπάρχει καλύτερη ζωή από αυτήν που ζούμε
Δεν υπάρχει καταλληλότερη ώρα να λάμψεις, είσαι αστέρι

Οχι, είστε όμορφοι.
Ολοι μας ειναι ομορφοι,οπως και να εχει.
Ασπροι,μελαμψοι,με σχιστα ματια.
Μα αυτη ηταν η τελειοτητα απεικονισμενη.

Εγραφε ποιηση.

Της αρεσε η ποιηση. Το θεωρουσε τεχνη.

Η ιδια ειναι τεχνη.

Ολοι την κοροϊδευαν και τωρα ενω αυτη διαβαζε μαθηματικα,τα ατημελιτα μαλλια της κυματιζαν και μαθαιναν τον χορο τους.

Βαζει μια τουφα μαλλιων πισω απο το αυτι της και βαζει  τα ολοστρογγυλα γυαλια της που πεφτουν απο την λεπτη ,γαλλικη της μυτουλα πισω στη θεση τους ωστε να μην την ενοχλουν και συνεχίζει το διαβασμα.

Τα μαθηματικα ειναι αχρηστα ,συνηθιζα να λεω.

Ειναι και θα ειναι γραμμενα με λαθος τροπο,ποτε δεν θα τα καταλαβω πληρως - και ας ειμαι αριστη σε αυτα - και ουτε θα μου χρησιμευσουν.

Μονο που η ομορφια κρυβεται καλα μεσα τους.

Η γεωμετρια,ειναι τεχνη.

Καμπυλες,ευθειες γαμμες,σχηματα και σημεια που μαζι με την βοηθεια του ελευθερου σχεδιου σε κανουν να νοιωθεις ενα με την τεχνη.

This Is Such A Wrong Guess  #READINΤ2017 Where stories live. Discover now