Auditie

546 21 2
                                    

Vandaag gaan Tinne en Marie auditie doen voor Ghost Rockers. De nieuwe kei coole serie van studio 100. Marie en Tinne zijn super enthousiast. Ze hebben al twee jaren samen acteren gevolgd en nu kunnen ze eindelijk aan de slag. Gert Verhulst de grote baas van studio 100 en de vader van Marie vind het geweldig dat Marie ging auditie doen voor de nieuwe serie. Viktor is dan ook trots op zijn zus. Tinne haalt Marie op die al ongeduldig zit te wachten. Maar Tinne enthousiast knuffelt als ze de voordeur opendoet. 

Klaar ? vraagt Tinne. Altijd zegt Marie en stapt bij Tinne in de auto. Ik heb zenuwen zegt Tinne. Ja jij hebt altijd voor alles zenuwen zegt Marie en lacht. Tinne geeft Marie een duw tegen haar schouder. Na een lange file in Antwerpen komen ze juist op tijd aan bij de auditieruimte. Charlie en Mila zijn hard aan het lachen. Charlie en Mila en hun verhaaltjes altijd lachen. Ze zijn zo hoort aan het lachen. Dat Mila tegen iemand opbotst. Marie lacht gewoon harder. Maar Tinne begint te blozen. Sorry zegt ze. Ze kijkt omhoog. 2 wondermooie ogen kijken haar aan. Maakt niet uit zegt de ongelooflijk mooie jongen en loopt verder. Oh,la Tinne zegt Marie om haar te plagen. Kom anders komen we nog te laat zegt Tinne. Marie moet eerst haar auditie doen. Ze gaat voor de rol van Charlie. De enthousiaste spring-in-het-veld in Ghost Rockers. Charlie komt enthousiast terug buiten. Ze vinden me goed zegt Marie en knuffelend Tinne.

 Komaan Tinne geen zenuwen je gaat dat super doen. Tinne gaat voor de rol van Mila. De hoofdrol. Zij zal verliefd moeten worden op Jonas maar wie dat gaat spelen is nog maar raadsel. Tinne komt opgelucht terug buiten naar auditie. En ? vraagt Charlie. Het ging goed zegt Tinne. Super kom daar drinken we iets. Samen lopen de 2 vriendinnen richting het stad en zoeken een plaatsje op het terras. Al snel vinden ze er één. Samen drinken ze in een cocktail in het centrum van Antwerpen met de brandende zon op hun gezichtjes. Glimlachen zijn weg te slagen van hun gezichten. Maar het enige gezicht dat Mila kan zien is van de jongen met zijn blauwe ogen. Hij was zo mooi. Tinne !!! roept Marie. Tinne schrikt op uit haar gedachten. Gaan we ? vraagt Marie. Tinne knikt.

Voila het eerste deel zeg vooral wat je ervan vind ben benieuwd !!!! 

Het leven achter Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu