De twee weken vlogen snel voorbij voor de vrienden. Ze hadden genoten van de vakantie die ze hadden gekregen. Even tot rust komen en genieten van het mooie weer samen met de beste vrienden. Ze hadden nog dagen op het strand gezeten. Met de boot gevaard. Dat was niet meegevallen want Tinne was ziek geworden. Wandelingen gemaakt. Naar een waterpark geweest. Maar nu moesten ze terug naar huis en Mauro had daar echt geen zin in. Mauro pak je koffer in zegt Tinne. Nee want ik wil niet naar huis. Ja dat is nu eenmaal zo met vakanties. Die eindigen en dan moet je terug naar huis. Maar waarom moeten we naar huis? Hier is het toch veel beter. Hier is het veel beter weer. Hier hebben we zon, zee en strand recht voor de deur. Eten à volonté. Er is geen reden om naar huis te gaan. Mauro ik weet dat je echt niet leuk vindt om terug naar huis te gaan maar het moet en anders missen we ons vliegtuig nog. Dus wil je alsjeblieft voor mij je koffer inpakken zegt Tinne smekend. En aan die blik kan Mauro niet weerstaan. Dus begint hij maar met veel tegenzin zijn koffer in te pakken.
Om daarna terug naar België te gaan, terug naar huis en binnen 2 dagen terug naar school. Hij slaagt een zucht. Juan was ondertussen zijn koffer aan het inpakken. Ook Tinne wou haar koffer inpakken maar Juan wou dat liever doen. Ook al kon het geen kwaad. Hij was gewoon bezorgd. Tinne liep dan maar naar Mauro om hem te helpen want anders zou hij binnen 5 jaar nog niet klaar zijn. In de andere kamers ging het vrolijker aan toe. Marie was vrolijk haar koffer aan het inpakken. Zij vond het ook wel spijtig dat ze weg moesten maar ze was ook blij dat ze weer naar haar vertrouwde stekje in Antwerpen kon gaan. In haar eigen bedje. Wout vond het wel jammer en nam van echt alles afscheid. Van het schilderij tot het bed en van de douche tot het koelkastje. Elindo vond het best wel grappig wat Wout deed maar hij had genoeg vakantie gehad en was blij dat hij naar huis mocht. Hij vond het spijtig dat Noortje niet is mee kunnen komen omdat ze een project had en dat echt niet kon afzeggen om met hem mee naar Spanje te komen. Dus was Elindo blij dat hij terug naar Noortje kon gaan.
Na het inpakken verzamelde iedereen zich in de hal wachtend op de taxi die hen naar het vliegveld zou brengen. Tinne zat op een bankje met Marie. Wout en Mauro namen afscheid van de leuke en grappige man van het hotel en Elindo en Juan waren aan het praten over eender wat. Als de man van de taxi naar binnen liep. Juan wou Tinne haar koffer pakken maar de man van de taxi was zo een gentlemen en had hem al meegenomen. Marie ging snel Wout en Marie halen en dan stapte ze in de taxi om weer het kwartier naar het vliegveld te rijden. Mauro staarde sip uit het raam. Hij wou hier echt niet weg. Hij vond het hier leuker en binnen 3 uur zouden ze al terug in België zijn. Tinne zag het dat Mauro sip was. Ze vond het zelf ook wel spijtig dat ze terug naar huis moesten maar dat hoorde er nu eenmaal bij.
Binnen 2 dagen begonnen de opnames terug. Juan had beloofd om de kinderkamer te maken en ze moesten natuurlijk daarvoor nog inkopen doen. Tinne verheugde er al op. Binnen 5 maanden zou ze mama zijn. Wow denkt ze. Na een kwartier komen ze aan op het vliegveld waar ze weer hun bagage inchecken en dan besluiten om iets te gaan eten. Mauro zei niet veel. Wout probeerde hem wat te entertainen maar dat pakte niet. Ach dat is een bui. Dat gaat wel over stelt ze Wout gerust. Een uur later zaten ze alweer op het vliegtuig richting huis. Mauro was in vliegtuig inslaap gevallen tegen Elindo. Die kon niet meer bewegen dus besloot hij om ook maar te slapen. Deze keer zat Tinne niet langs Juan maar langs Marie. Ze babbelde de twee uur vol terwijl Juan en Wout naar een film keken om de tijd vooruit te doen gaan. Toen ze aankwamen in België was het al donker. Mauro had dan geslapen in het vliegtuig toch was hij nog vreselijk moe en had Juan hem op zijn rug genomen. Wout zou het busje halen. Zogezegd zo gedaan. Juan zette Mauro in de auto die meteen weer in slaap viel om dan Elindo en Wout te helpen met de valiezen
. Daarna kropen ze allemaal in het busje. Wout zette iedereen bij zijn thuis af. Eerst Elindo die werd opgewacht door Noortje. Elindo vloog haar in de armen als ze samen gezellig naar binnen gingen. Toen Marie die ook wel moe was ondertussen en dan Juan en Tinne. Wout zette de valiezen binnen, Tinne pakte de handbagage en Juan Mauro die nog steeds sliep. Ze zwaaide naar Wout en gingen toen naar binnen. Juan legde Mauro meteen in zijn bed zodat hij rustig verder kon slapen. Tinne was ondertussen al boven. Ik ga de valiezen nog halen zegt Juan. Laat dat dat kan toch even goed morgen zegt Tinne. Juan knikt. Ze doen hun pyjama aan en duiken dan moe en opgelucht het bedje in in elkaars armen. Juan gaf haar nog een nachtkusje voor ze alle twee vertrokken naar dromenland en genoten van hun eigen bedje terug in België denkend aan wat de toekomst zal brengen.
Voila een snel nieuw deeltje !!! Veel plezier !!! Blijf stemmen en reageren. Nog een zeer late succes met de examens. En wie gaat 8/4 naar Ghost Rockers ???
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!