Huwelijksreis

295 17 2
                                    

De volgende middag zijn Juan en Tinne hun koffer aan het maken. Ze vertrekken vandaag op huwelijksreis. Naar het Dominicaanse republiek. Ook Mauro maakt zijn tas en helpt met het maken van de tas van Alexia. Want zij gaan samen twee weken bij Marie en Wout logeren. Marie wou maar al te graag op Alexia en Mauro letten en Wout ook. Ze zijn ten slotte meter en peter. Ben je klaar met inpakken ? vraagt Tinne als ze Mauro bezig ziet. Ja bijna zegt hij. Alexia haar tas is wel al klaar. Ik heb er alles ingestopt wat je gevraagd hebt. Bedankt broer zegt Tinne. Ze loopt naar de kamer van Alexia en neemt haar tas. Die zet ze beneden zodat Juan deze ook kan inpakken. Mauro zet ook zijn tas erbij. Je gaat me toch niet te hard missen he plaagt Tinne Mauro. Nee ik ben blij dat je eens van huis bent antwoord Mauro. Ooh seg zegt Tinne en lacht. Is dat het laatste ? vraagt Juan aan Tinne. Ja zegt Tinne. Kom we gaan Alexia klaarmaken zegt Tinne. Alexia zit in haar speelbox. Ze is al groot en kan bijna alleen rechtzitten. Als ze Mauro ziet begint ze spontaan te lachen. Hey Alexia. We gaan naar meter Marie en peter Wout zegt hij tegen haar. Zet ze maar in de maxicosi zegt Tinne en neemt haar van hem over. Tinne zet Alexia in de maxicosi. Zijn jullie klaar ? vraagt Juan. Ja zegt Mauro. Tinne neemt Alexia als ze samen naar de auto lopen en ze Alexia in de auto en dan richting Marie en Wout vertrekken. Mauro brengt op de achterbank Alexia aan het lachen met kiekeboe. Tinne moet lachen als ze het tafereel ziet. Aangekomen bij Marie en Wout belt Mauro meteen enthousiast aan. Hij is graag bij Wout. Die is ook enthousiast en kent veel van games. Marie doet de deur open. Hey fijn dat jullie er zijn zegt ze. Mauro pakt zijn tas en loopt naar binnen gevolgd door Tinne en Juan met Alexia. Hey maatje springt Wout uit de zetel. Wout geeft hem een vuistje. Fijn dat je er bent zegt hij. Ik ben blij dat ik naar hier mag komen zegt hij. Dag Alexia zegt Marie tegen haar metekindje. Juan zet de tas neer en het reisbedje dat hij heeft meegenomen. Bedankt dat jullie op hen willen passen. Ach dat is met veel plezier zegt Marie. Genieten jullie maar jullie reisje zegt ze. Tinne we moeten gaan anders missen we ons vliegtuig nog zegt Juan. Tinne geeft Marie, Mauro en Wout nog een knuffel en Alexia een kusje op haar hoofd. Juan zegt ook nog snel iets tegen iedereen als iedereen aan de deur staat voor hun uit te zwaaien. Wout ga we op de playstation spelen ? vraagt Mauro meteen als Juan en Tinne weg zijn. Doen we zegt hij als ze samen naar binnen lopen. Marie draait met haar ogen. Zij zal wel met Alexia bezig zijn. Juan en Tinne zitten samen in de auto opweg naar het vliegveld. Om samen naar het Dominicaanse te kunnen vertrekken. Ik heb er echt super veel zin in zegt Tinne. Ik ook zegt Juan. Ik ga ons kleintje wel missen zegt Tinne. Marie gaat goed voor haar zorgen zegt Juan. Uiteindelijk komen ze aan op vliegveld waar ze inchecken en wachten op hun vliegtuig om een halfuurtje later lekker in het vliegtuig te zitten wachten tot ze vertrekken. Richting zon, zee en strand met z'n tweetjes. Tinne legt haar hoofd op Juan zijn schouder die gewoon uit het raam staart. Ze hebben nog een lange reis voor de boeg. Ondertussen zitten Wout en Mauro nog steeds te gamen. Jongens wat dachten jullie ervan als we een wandeling gaan maken? Dan valt misschien ook Alexia in slaap. Ze moet echt slapen. Wout kijkt naar Marie. Kom maatje we gaan wandelen zegt hij tegen Mauro. Hij zucht even maar gaat dan toch mee. Marie doet Alexia haar jasje aan en zet haar in de maxicosi en daarna helpt Wout haar met het op de buggy te zetten. We zijn weg zegt Marie als ze de buggy naar buiten duwt gevolgd door Wout en Mauro. Onder de heerlijke rustige avond wandelen ze richting het park. Daar gaan ze even op een bankje zitten. Allez Marie toch want Wout en Mauro zijn tikkertje aan het spelen. Marie geniet even van de rust. Alexia is ondertussen ook al in slaap gevallen. Heerlijk zo een beetje rust. Tinne en Juan zijn aangekomen op het Dominicaanse Republiek. De zon schijnt er volop. De lucht is blauw en het is warm. Beter als dat kan het niet worden. Hand in hand lopen ze het vliegveld buiten omdaar een taxi te nemen richting hun hotel. Het is nog zo een 20 minuutjes rijden. In de taxi kijken ze hun ogen uit. Het strand is zo mooi met de palmbomen en de helderblauwe zee. De strandstoelen met van die leuke parasolletjes. Het is hier zo mooi zegt Tinne tegen Juan. Inderdaad zegt hij. Uiteindelijk na een lange reis komen ze aan bij hun hotel. Juan checkt als ze door een vriendelijke man naar de kamer worden gebracht. Tinne ploft meteen op bed. Zo uitgeput is ze. Juan gaat langs haar liggen en slaat zijn arm rond haar. En niet veel later liggen ze allebei in slaap. Gewoon van vermoeidheid vallen de twee in slaap. Marie en Wout zitten nog steeds in het park met Alexia en Mauro. Maar Alexia is wakker geworden en houdt niet op met huilen. Komaan Alexia hou op alsjeblieft zegt Marie. Wout we gaan naar huis. Ik denk dat Alexia moet ververst worden en slapen. Wout knikt en roept Mauro als ze samen naar huis wandelen. daar ververst Marie Alexia die uiteindelijk dan toch stopt met huilen. en legt haar daarna in haar bedje. In het Dominicaanse word Juan stilletjes wakker. Hij kijkt op de klok. Het is acht uur 's avonds. Tinne zegt hij zachtjes die ook wakker word. Hmm zegt ze. We hebben bijna 3 uur geslapen zegt Juan. Wat ? reageert Tinne. Jep liefje zegt Juan en geeft haar een kus. Misschien moeten we iets eten zegt Juan. Tinne knikt als ze uit bed klimt, haar haar goed legt en ze samen de dag afsluiten met een lekker diner met z'n tweetjes. Na het diner neemt Juan Tinne's hand om een heerlijke wandeling langs het strand te maken onder zonsondergang. Zalig hier he zegt Tinne tegen Juan. Hij knikt. Iets verderop op het strand gaan ze zitten. Tinne leunt tegen de schouder van Juan terwijl ze naar de laatste stralen van de zon kijken. Je bent zo stil al vanaf we hier zijn zegt Tinne. Ik geniet zegt Juan. We hebben het samen al moeilijk gehad. Die coma. Het incident met Ella maar ook mooie dingen zoals de trouw. Alexia. Ik geniet liever van de mooie dingen zoals hier zijn. Met mijn vrouw hier zitten en genieten. Tinne pakt Juan stevig vast en kijkt diep in zijn ogen. Ik hou zoveel van je zegt Tinne. Juan lacht. Ik ook van jou zegt hij en geeft haar dan een kus. Samen staan ze weer recht en wandelen nog een beetje verder onder een prachtige sterrenhemel voor ze weer naar het hotel gaan. Aangekomen bij het hotel zijn ze mooi en gaan naar de kamer. Tinne en Juan kleden hun om. Als ze samen in bed gaan liggen. Tinne dicht tegen Juan die zijn arm om Tinne slaat. Slaapwel zeggen ze allebij als ze alle twee al snel door de drukke dag ondanks hun dutje in slaapvallen. In elkaar warme en liefdevolle gezelschap. 

Een nieuw deel en optijd hahahah ;) Bedankt voor alle reacties. Ik hou echt van jullie. Blijf zeker reageren. Groetjes en tot morgen in het andere verhaal !!!! 

Het leven achter Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu