Wout liep meteen de dokter achterna naar de kamer. tinne ging snel de andere roepen. En liep dan zo snel ze kon achter Wout aan. Ze stopt Wout net nog voor hij de deur open kan doen. Rustig oké. Marie heeft haar rust nodig. Wout knikt en gaat dan naar binnen. Marie ligt de slapen. Wout gaat meteen langs haar bed zitten neemt haar hand vast. Met zijn hand wrijft hij zachtjes langs het hoofd van Marie. Die slaapt gelukkig gewoon door. De andere gaan rustig ergens zitten en kijken naar Marie. Tinne vindt het zielig. Ze was eindelijk door de moeilijkste periode van haar zwangerschap de misselijkheid en het overgeven. Ze kon eindelijk beginnen met genieten van deze gebeurtenis en dan gebeurt dit. Marie begint zachtjes te knipperen met haar ogen als ze zachtjes probeert te open. Ze is vermoeid, heeft waarschijnlijk pijn en voelt haar niet goed.
Hey zegt Wout als ze zachtjes haar oogjes opent. Marie lacht. Is te vermoeid om maar één woord uit te brengen. Maar je ziet dat ze geniet van Wout zijn aanwezigheid en dat de andere er voor haar zijn. Gaat het een beetje ? vraagt Tinne die nu langs het bed gaat zitten. Marie knikt met haar hoofd. Ze doet haar oogjes terug dicht. Teken dat ze nog veel rust nodig heeft. Ik denk dat we haar beter rust geven zegt Tinne. Wout tot morgen zegt Tinne en geeft hem een knuffel ook Juan geeft hem een knuffel en dan kan Elindo het natuurlijk ook niet laten als is hij wel geschrokken van de gebeurtenissen van vandaag. Juan neemt Alexia op die ondertussen in slaap is gevallen. En samen met Tinne loopt hij het ziekenhuis uit. Achter hen loopt Elindo in de armen geslagen van Noortje. Ze zijn allemaal geschrokken wie had dat gedacht dat kon gebeuren met hun beste vriendin.
Wout zit langs het bed van Marie. Hij zal de hele nacht langs haar bed blijven zitten. Over haar waken. Haar beschermen, er voor haar zijn. Ze slaapt en daar is Wout al blij om. Want Marie moest veel rusten. Zo kan ze snel beter worden en snel met hem mee naar huis. Naar huis waar hij voor zijn liefje en voor zijn kleine wezentje kan zorgen. Ze perfecte man en papa worden. Hun droom waarheid laten worden.
Juan en Tinne zijn aangekomen. Juan is naar boven zijn kleine engel in bed leggen. Alexia had de hele autoweg geslapen en sliep nu gewoon rustig verder in haar bedje. Tinne had haar in de zetel gezet wachtend tot Juan terug naar beneden zou komen. Ze staarde voor haar uit. Nog niet helemaal bewust van wat er vandaag gebeurt was. Ze was zo in gedachten verzonken dat ze niet doorhad dat Juan langs haar was komen zitten. Juan pakt haar vast en trok haar tegen hem aan. Hij zag dat Tinne er mee zat. Dat het in haar hoofd spookte. Het komt allemaal goed fluistert hij. Tinne liet zachtjes een traan rollen. De angst die ze vandaag had gehad rolde over haar wang. Juan wrijft zachtjes over haar rug.
Tinne moest denken aan een tijd geleden. Aan haar ouders. Papa was opslag dood na het ongeval maar haar moeder had nog kans om te overleven. Ze lach daar juist als Marie haar ogen toe. Tinne had haar hand vast en huilde terwijl. De dokter was juist binnen geweest en had gezegt dat ze niets meer konden doen. Dat ze haar mama zou verliezen. De belangrijkste persoon in haar leven. Haar grote voorbeeld. Ze huilde op de schoot van haar mama. Ik hou van je mama had ze gezegd. Toen had er een piep toon geklonken. Een lange pieptoon. Die nu nog altijd in haar hoofd spookt. Haar mama was weg. Voorgoed.
Juan voelde haar schokken. Een teken dat ze aan het huilen was. Juan probeerde haar te troosten. Hij gaf haar een zachte kus op haar voorhoofd en veegde de tranen onder haar ogen weg. Ik mis haar zo hard Juan zegt ze snikkend. Wie mis je hard ? vraagt hij. Mijn mama zegt ze en stort zich dan terug in de armen van Juan. Hij begreep het maar al te goed. Dat iemand dierbaars verliezen niet gemakkelijk was. Hij leefde met Tinne mee. Marie daar zo slapend zien liggen had haar duidelijk geen goed gedaan.
Zo zaten ze daar een tijd. Het schokken stopte. Het snikken stopte. Juan wou haar recht zetten maar ze sliep. Er kwam een grijns op Juan zijn gezicht. Hij pakte haar vorzichtig op en droeg haar naar beneden. Hij legt haar in bed. Hij gaat nog even kijken naar Alexia en dan doet hij zijn pyjama aan en kruipt langs Tinne in bed. Hij slaagt zijn arm over haar hen. Hopelijk droomt ze niet over die vreselijke gebeurtenis want dan zal er voor haar niet veel slaap in zitten. Juan geeft haar een kusje op haar voorhoofd voor hij ook zijn ogen sluit.
Wout zat nog altijd langs het bed van Marie. Hij kon zijn ogen amper nog open houden maar hij wou niet slapen. Hij moest er zijn moest er iets gebeuren. Haar beschermen. Hij kijk haar aan. Ze lach nog altijd vredig te slapen. Hij keek naar het apparaat aan de andere kant van het bed dat zei dat alles oké was. De slaap overwon dan ook bij Wout. Hij viel naast het bed van Marie in de zetel in slaap. Ze hielden hun hand nog steeds vast. Die zou Wout dan ook niet loslaten dat zou hij niet kunnen. Hij moet bij haar zijn. Hij droomde dan ook over Marie. Over hun mooie herinneringen. Toen Marie vertelde dat ze zwanger was en hij papa zou worden. Dan het diepe gesprek dat hij had met Tinne. Het gesprek dat hij besefte dat hij echt papa word en dat hij fier moet zijn op zichzelf. Het is een grote stap maar het is zo mooi wonder.
Hupsa een nieuw deel. Dat ik last minute heb geschreven en ik ben er eigenlijk wel tevreden van. Ik kon ook niet eerder want het is moederdag. en we zijn naar Fast en the Furious 8 gaan kijken die ik echt iedereen aanraad. Want hij is geweldig en mindblowing. Maar eerst mijn verhaal lezen. Morgen komt er een nieuw deel van dit verhaal dus je moet niet lang wachten en het gaat niet te laat komen. Dus tot morgen. Love jullie schatjes. Yenthe xxx
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!