Pijn !

292 15 5
                                    

De ambulancier komt de kamer binnen gestormd nadat Wout kei snel de deur heeft open gedaan. Marie ligt te kreunen in de zetel van de pijn. Ze slaat haar armen rond haar buik en probeert de pijn weg te krijgen maar het wordt alleen maar erger. Mevrouw kan u tegen me praten zegt de ambulancier. Help me het doet zoveel pijn zegt Marie.Een andere man komt binnen met een brancard. Direct meenemen zegt de man. Ze leggen Marie op de brancard. Wout houdt haar hand vast. Het komt allemaal goed zegt hij. In de ambulance belt hij Tinne op. Al is het laat hij hoopt dat ze nog niet gaan slapen is. Want Tinne is niet zo leuk als je ze wakker belt.

Ik en Juan hebben besloten om na de film te gaan slapen. Juan is al naar boven zich omkleden als ik de salontafel nog even leeg maak en dan ook naar boven ga. Ik loop nog even langs Alexia haar kamer om te kijken of ze slaapt. Juan komt de slaapkamer buiten gelopen met mijn gsm. Het is Wout zegt hij. Waarom belt hij nog zo laat ? Ik neem snel op.

Tinne : Hey Wout. Alles oké ?

Wout : Nee ik zit met Marie in de ambulance. Ze krijgen daarnet steken en die werden erger en erger en ze had super veel pijn. Ze heeft gevraagd of je naar het ziekehuis wilt komen.

Tinne : Ik kom eraan. Zo snel ik kan. Zeg het haar. Niet panikeren oké. Het komt goed.

Wout : Super hard bedankt Tinne.

Tinne legt af en snelt de slaapkamer binnen. Waarom zo gehaast ? vraagt Juan. Ja Wout. Hij zit met Marie in de ambulance. Ze heeft steken en super veel pijn en ze vraagt of ik wil komen. Ik ga met je mee zegt Juan direct. Nee blijf jij bij Alexia en probeer te slapen. Ik ga wel alleen zegt Tinne en geeft hem snel een kus voor ze het huis uitrent.

Marie en Wout zijn ondertussen aangekomen in het ziekenhuis. Ze hebben Marie meteen meer voor onderzoek en Wout mag natuurlijk niet mee. Hij heeft een pintje met water gekregen en mag nu rustig wachten in de wachtkamer al hoopt hij dat Tinne snel komt want hij wil niet alleen wachten. En ja hoor dat komt ze aangesneld. Wout staat recht en Tinne vliegt in zijn armen. Gaat het een beetje ? vraagt ze. Ja het is afwachten. We mogen niet het ergste denken. Dat is waar zegt Tinne. Hoe gaat het nu met haar ? Ze had nog altijd veel pijn toen ik haar heb laten gaan. Het komt wel goed zegt Tinne. Ze gaan samen zitten, samen wachten. Ze horen de klok in de wachtzaal tikken. De tijd tikt steeds trager al gaat hij nog even snel. Ze wil zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is.

Ze wachten nu al twee uur en ondertussen is het één uur 's nachts. Een dokter loopt op ons af. Wilt u even meelopen ? vraagt hij. Wout en Tinne staan recht en lopen achter de dokter aan. In de spreekkamer gaan ze allebei zitten. De dokter kijkt hun. Het was net op het nippertje zegt hij. Tinne en Wout kijken onbegrijpelijk. De baby zat verstrikt aan de darm die hem voorziet van voedingsstoffen. De darm zat rond zijn nek. De baby is beginnen spartelen. De reden dat mevrouw zoveel pijn had. We hebben haar nu geopereert en de darm rond de baby weg haalt. Waren we geen twee minuten eerder geweest was de baby gestikt. Ooh wat een geluk zegt Wout. Seg dat wel zegt de dokter. Ze slaapt nu nog maarr zodra ze wakker is mag u bij haar.

Een halfuurtje later mogen ze bij Marie die ondertussen al ingeligt is door de dokter. Ze is wakker maar is heel moe en heeft nog een beetje pijn. Hey lliefje zegt Wout als hij de kamer binnenloopt. Tinne loopt ook moe de kamer binnen. Hey Marie fijn je te zien. Bedankt om te komen zegt ze zacht. Ach daar ben ik voor. Blij dat alles goed is gekomen. Ja idd zegt Marie. Daar zitten ze dan. Marie sluit haar ogen en ook Tinne valt bijna in slaap. Ik breng je naar huis Tinne zegt Wout. TInne knikt.

Een tien minuten later is Tinne thuis. Zachtjes loopt ze naar binnen zodat ze niemand wakker maakt. Op de slaapkamer is Juan nog steeds wakker. Hoe gaat het met haar ? vraagt hij. Gelukkig alles goed. Ik vertel je alles morgen zegt Tinne terwijl ze haar pyjama aandoet en naast Juan direct in slaap valt.

Een korter deel maar gelukkig is alles goed met Marie. Het volgende deeltje is op woensdag en dat is terug een gelukkig deeltje dus allemaal lezen Woensdag !! Reageer zeker dat doet me veel plezier en geeft me de moed om verder te schrijven. Vergeet niet dat ik jullie super graag heb en zonder jullie zou dit verhaal er niet zijn. Tot woensdag liefste schatjes. Love you !!! Yenthe !!!
Ps : Vergeet in duet met van Elindo en Juan niet te checken. Het is geweldig mooi. Tot woensdag !!!!  

Het leven achter Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu