De ambulanciers halen Tinne uit de ambulance. Juan loopt erachter en houdt haar hand vast. Een ambulancier houdt hem tegen. Wacht u hier. We zullen goed voor haar zorgen zegt hij en geeft Juan een schouderklopje. Juan's gedachten razen door zijn hoofd. Heel de rit naar het ziekenhuis heeft Tinne geen kick gegeven. Wat als ze niet meer wakker word ? denkt Juan al. Maar nee hij mag het ergste niet denken alles komt goed. Hij zit nog maar een kwartier in het ziekenhuis als zijn vrienden ook al binnenstormen. Marie knuffelt hem meteen. En ? vraagt Elindo. Ze is nog niet wakker geweest en voor de rest weet ik niks zegt Juan. Marie hangt alweer dicht tegen Wout als ze samen in de wachtzaal wachten op nieuws. Juan zit heel de tijd met zijn voet op de grond te tikken. Hij is nerveus wat als er echt iets ergs is. Elindo zit naast hem. Niemand zegt een woord alleen een klein beetje gesnik van Marie is te horen.
Een dokter komt stil de wachtzaal afgelopen. Mevrouw Oltmans zegt hij. Ja zegt Juan en springt recht. Mevrouw Oltmans is terug bij bewustzijn geweest. Ze heeft een zware hersenschudding en zal een nek kraag nog een week moeten dragen. Voor de rest heeft ze veel rust nodig. Ze slaapt nu ook dus als u naar de kamer gaat. Rustig aub zegt hij. Iedereen knikt als ze de kamernummer krijgen en richting de kamer van Tinne lopen. Juan is opgelucht. Zijn Tinne is terug bij bewustzijn geweest en licht niet in een coma ofzo. Het is allemaal oké denkt hij. Ze stoppen voor de deur van Tinne. Juan draait zich om en kijkt naar zijn vrienden. Ze knikken allemaal. Hij haalt de deurklink naar beneden en opent zachtjes de deur. Samen lopen ze zachtjes naar binnen. Tinne ligt daar in bed zachtjes te slapen. Haar buik gaat zachtjes op en neer. Juan gaat in de zetel naast Tinne haar bed zitten en neemt zachtjes haar hand vast. Hij veegt zachtjes met zijn vinger over haar hand.
Langzaam begint Tinne te bewegen en opent dan zachtjes haar ogen. H..Hey zegt ze zwak. Sst rustig het is oké zegt Juan. Ze wringt wat aan haar nek want het is niet makkelijk om met een nek kraag te slapen. Ze kijken elkaar voor vijf seconden in de ogen. Als Marie naast het bed komt staan en haar voorzichtig een omhelzing probeert te geven. Ze begint weer zachtjes weer te snikken. Sst zegt Tinne. Ik ben oké zegt ze. Marie lacht naar haar. En Mauro ? vraagt Tinne. Ik ga sewes wel even bij hem langs zegt Juan om Tinne gerust te stellen. Tinne lacht naar hem. Een kwartiertje later laten de vier Tinne rusten en vertrekt Juan richting het huis van Tinne. Niet alleen om spullen voor haar te halen maar ook om Mauro het nieuws te brengen. µ
Hij belt aan bij het huis als Mauro al snel opendoet. Hey Juan kom binnen zegt hij enthousiast. Tinne is er wel niet zegt hij. Daarom kom ik zegt hij. Mauro zijn gezicht verandert al. Als ze samen zich neerzetten in de zetel. Tinne is gevallen op haar hoofd daarstraks tijdens de dansscène. Ze ligt nu in het ziekenhuis met een zware hersenschudding zegt hij voorzichtig. Wat ? Kan ik haar zien ? vraagt hij bezorgd. Vandaag niet meer maar morgen zeker wel zegt Juan. En wie blijft er dan bij mij? Na dat geval met mijn broer durf ik echt niet meer alleen in dit huis te slapen hoor. Ik blijf wel bij jou zegt Juan en geeft Mauro een dikke knuffel. Dank je gast zegt hij.
Spannend !!! Veel plezier met het lezen van het nieuwe deel !!!. Blijf stemmen en reageren dat maakt me gelukkig :D Maar vooral super bedankt jullie zijn echt geweldig !!!
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanficDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!