Welkom thuis !!!

417 21 7
                                    

Een week later mag Tinne naar huis. Juan had samen met Mauro de afgelopen dagen verhuisd. Alles van zijn appartement naar het huis van Tinne. Maar elke dag maakte ze toch even tijd om langs Tinne te gaan. Die wel elke dag vergezelt word door Marie. Juan was zo opgelucht toen hij hoorde van de dokter dat hij Tinne mee naar huis mocht nemen. Ook al moest nog veel rusten maar ja dat is normaal na zo een situatie. Mauro en Juan springen samen in de auto. Op naar het ziekenhuis. Samen zaten ze in de auto. Zomerse outfit aan. Zonnebril op. De nieuwe zomerhit op de radio en een glimlach die niet weg te slagen valt. Zo rijden ze onder de heerlijke zon naar het ziekenhuis om Tinne op de halen. 

Tinne zit al ongeduldig te wachten. Ze heeft haar spullen gepakt en staart nu uit het raam. De twee jongens komen enthousiast binnen. Tinne !!! roept Mauro en geeft haar een knuffel. Juan pakt haar vast en kust haar op de mond. Zonder afschuw van Mauro deze keer. Op naar huis zegt hij. Juan pakt Tinne bij de hand en de tas en zo lopen ze met z'n drieën naar buiten. Hier heb ik zo lang naar verlangt. Buiten komen. Die mooie dagen en ik mocht niet buiten. Anders maken we gewoon een gezellige wandeling in het park zegt Juan. De twee knikken. Als ze instappen en richting het park rijden. 

Tinne en Juan wandelen rustig hand in hand onder de brandende zon. Het kleine briesje dat door hun haren waait en een Mauro die het park hevig aan het rondlopen is. Genieten van elkaar, genieten van alles dat ze de afgelopen 3 weken niet hebben gehad. Oh kijk daar zegt Tinne opeens en wijst naar twee mensen op het gras. Zijn dat Wout en Marie zegt Tinne verontwaardigd. Met z'n tweetjes lopen ze er naartoe. Hey zegt Tinne enthousiast. Hey omg zegt Marie en vliegt haar beste vriendin om de nek. Wat fijn dat je er bent zegt Marie. Je ziet er zo goed uit. En jij hebt mij precies veel uit te leggen fluistert Tinne. Zet je erbij. Juan wil jij even kijken waar Mauro is vraagt Tinne. Ik ga wel mee zegt Wout als hij opstaat en mee met Juan loopt. Tinne zet zich neer op het picknickdoek met Marie. Vertel zegt Tinne. Wat moet ik zeggen ? vraagt Marie. Het is niet toevallig he dat jij en Wout hier aan het picknicken zijn op zo een mooie dag. Oké oké. Misschien zie ik Wout wel een klein beetje zitten zegt Marie. Een klein beetje. De vlinders fladderen rond je hoofd zegt Tinne. Hij heeft mij gewoon heel veel gesteund en getroost toen jij in die coma lag. Hij was de persoon waarbij ik terecht kon. Ooh zo schattig zegt Tinne. Maar heb je het al gehoord van de set zegt Marie. Ja nee zegt Tinne. De set heeft ons 2 weken vrijgeven. En om de tijd te vergeten die we hebben meegemaakt sturen ze ons 2 weken naar Spanje. Omg echt dat is geweldig zegt Tinne. Maar Mauro zegt ze. Hij mag gewoon mee hoor zegt Marie. Ooh super. Vakantie dat is echt iets wat ik kan gebruiken. Mijn verloren tijd met iedereen inhalen. En daarom moeten wij gaan shoppen. Je hebt nog helemaal geen zomer kleren gekocht met die coma zegt ze lachend. Ook Tinne schiet in de lach. 

Zo jij en Marie zegt Juan die met Wout door het park loopt. He wat ? zegt Wout. Komaan man ik zie toch direct dat er meer is. Oké misschien vindt ik Marie meer dan leuk zegt hij. En weet zij dat al ? vraagt Juan. Euh nee. Maar he weet je het al de set stuurt ons 2 weken naar Spanje om alles even te kunnen vergeten. Echt geweldig. Daar heb ik echt nood aan, aan vakantie. Samen lachen ze. In de verte ziet Juan Mauro zitten aan de vijver. Met zijn twee lopen ze er naartoe. Hey ga je mee maatje ? vraagt Juan. Mauro kijkt meteen op. Ja ik kom zegt hij. Samen lopen ze terug naar de meisjes. Die aan het kletsen zijn. 

Zo jullie zijn al bijgepraat precies zegt Juan. Ja Marie en ik gaan morgen shoppen voor kleren voor als we naar Spanje gaan want daar heb ik echt nog geen tijd voor gehad. Super dat is het morgen een mannendag zodat Mauro en ik ons kunnen voorbereiden op Spanje. We gaan maar is het word stilaan donker en ik heb honger zegt Tinne. Ze geeft Marie en Wout een knuffel als ze Juan zijn hand weer neemt en ze samen naar huis rijden. Aangekomen bestelt Tinne pizza als de twee jongens al weer achter de playstation te zien zitten. Tinne geniet ervan. Ze is blij om haar twee jongens weer gelukkig te zien. Niet veel later zijn ze samen pizza aan het eten als Tinne moe wordt. Tijdens de film die ze met z'n drieën aan het kijken zijn valt ze bijna in slaap. Ik denk dat we beter gaan slapen zegt Juan. Ik kijk de film nog even af zegt Mauro als Tinne en Juan naar boven trekken. Tinne trekt haar pyjama aan en poets haar tanden. Juan ligt al in het bed als Tinne dicht tegen hem aan gaat liggen. Zalig om hier bij jou te liggen zegt Juan. Dit gaat de eerste nacht zijn dat ik weer goed ga slapen. Tinne geeft hem nog een nachtkus als ze geniet van de warmte tussen hun twee en ze zachtjes in slaap valt. 

Huppakee een nieuw deel !!!! Wat vinden jullie ervan ??? Laat het zeker weten !!! 

Het leven achter Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu