Tinne word 's morgens wakker met een misselijk gevoel al moet ze niet naar het toilet rennen. Juan ligt nog te slapen en ze wilt hem nog niet wekken dus loopt ze op de tippen van haar tenen naar het raam en gaat even op het balkon staan. Al schijnt de zon al fel toch staat er een koud briesje. De frisse lucht doet de misselijkheid zachtjes weg trekken. Juan word zachtjes wakker en draait zich om om Tinne vast te pakken maar hij voelt dat ze er niet meer ligt. Hij schiet wakker en kijkt in het rond. Hij luistert of Tinne aan het overgeven is. Hij voelt een koude lucht en ziet dat het raam openstaat. Hij loopt er naartoe en ziet Tinne staan. Met haar armen op de leuning starend in het oneindige. Goeiemorgen liefje zegt Juan en Tinne draait naar hem met een lach op haar gezicht. Ze loopt naar hem toe en slaat haar armen om zijn nek en kust hem zachtjes. Het is zalig weer de zon staat al hoog boven de horizon. Het is een helderblauwe lucht met een nog even heldere zee. Ook Mauro doet zachtjes zijn ogen open en lacht als hij ziet dat de zon schijnt.
Hij kijkt al uit naar de nieuwe dag genieten van de zon, zee en het strand samen met de beste vrienden. Tinne loopt naar binnen. Ik ga even naar Marie ze had me nodig stuurde ze. Juan knikt als Tinne de deur uitloopt op weg naar Marie's kamer. Ze klopt aan. Voetstappen hoort ze. De deur vliegt open en Tinne word naar binnen gesleurd. Rustig Marie wat is er ? zegt Tinne. Kijk dit zegt ze en toont haar armen en benen. Die staan vol met uitslag. Rode plekjes overal die verschrikkelijk jeuken. Ben je allergisch voor iets ? vraagt Tinne. Ja waarschijnlijk wel anders had ik dit nu niet. Ik had het nog niet voor ik in de douche ben geweest en ik heb gewoon een nieuwe shampoo gebruikt. Ja het zal dat zijn zegt Tinne. Ik kleed me om en ga voor je naar de apotheker anders krap je jezelf sebiet nog open zegt Tinne. Ze loopt terug naar haar kamer. Juan en Mauro staan luchtgitaar te spelen. Als Juan snel de muziek afzet. Wat ga je doen ? vraagt hij. Marie heeft een allergische reactie op haar shampoo. Ze heeft rode plekjes en jeuk. Ik ga naar de apotheker zegt ze en ze is alweer de deur uit. Ze geniet van haar ochtendwandeling richting de dichtsbijzijnde apotheker. Het is al 10 u en druk in de winkelstraten. De zon brandt ook al. Tinne ziet een apotheker en loopt er meteen naar toe. Een vriendelijke Spaanse vrouw die Tinne een zalfje meegeeft tegen de uitslag van Marie. Tinne loopt in een snelle pas terug naar het hotel en klopt aan bij Marie deur die snel opendoet. Ooh je hebt het. Mijn armen begonnen al helemaal op te zwellen zegt Marie. Rustig zegt Tinne tegen Marie. De apothekeres heeft gezegd dat je het 3 keer per dag moet smeren. En niet te veel want dan werkt het niet. Marie knikt als ze de badkamer ingaat en Tinne teruggaat naar haar eigen kamer. Zodat ze samen kunnen ontbijten.
Juan en Mauro zijn al klaar als ze de kamer binnenkomt. Alles oké met Marie ? vraagt Juan. Ja ik heb het opgelost zegt Tinne. Oké dan kunnen we gaan ontbijten zegt Juan als hij de deur opendoet. Wout en Elindo komen ook juist hun kamer uit en Marie niet veel later ook. Het ziet er al veel beter uit zegt Tinne. Marie knikt. Ze ontbijten samen als Mauro en Wout beslissen dat ze vandaag een dagje naar het strand gaan. Genieten van zon, zee en strand antwoordt Marie erop. Marie loopt met Tinne mee naar boven met de jongens achter ons. Pak je bikini en kom naar mijn kamer fluistert ze en loopt dan voor Tinne op. Tinne loopt haar kamer binnen terwijl de jongens nog even kletsen. Ze pakt haar bikini en loopt dan naar Marie's kamer maar eerst zegt ze het tegen Juan voor als hij ongerust moest worden. Ze klopt aan en Marie doet met een glimlach open. Waarom moest ik nu naar hier komen ? vraagt Tinne. Gewoon zo kan ik je buikje eens bewonderen. Omdat je me gezegd hebt dat ik de meter word. Ooh zo schattig zegt Tinne en knuffelt Marie. Dus doe snel je bikini aan en kom naar hier zegt Marie. Tinne doet wat Marie zegt en komt na een paar minuten terug de kamer binnen. Ooh kijk dat kleine buikje zegt Marie. Ja ik ben nog maar 3 maanden het moet nog wat groeien. Ik ben zo trots dat ik meter mag worden van mijn beste vriendin haar eerste kindje zegt Marie met tranen haar ogen. Er wordt geklopt het is Elindo. Komen jullie ? vraagt hij. Ga al maar we vinden jullie wel roept Tinne terug. Dan draait ze haar om en pakt Marie stevig vast. Ik zou toch helemaal niemand anders willen zegt Tinne. Oké kleed je om dan kunnen wij ook naar het strand zegt Tinne. Die iets over haar bikini aan trekt. Marie staat na enkele minuten ook al klaar.
We kunnen gaan zegt ze als ze samen naar buiten lopen richting het privé strandje van het hotel. Mauro en Elindo waren al aan een zandkasteel begonnen. Juan zorgde voor een zalig plekje in de zon met parasol en Elindo verkoelde zich al even in de zee. Tinne en Marie kwamen aanlopen. Aah jullie zijn er zegt Juan. De ligstoelen voor de dames doet hij teken; Mauro komt al enthousiast aanlopen. Juan je moet meekomen helpen zegt hij en sleurt Juan mee. Marie en Tinne installeren zich op de ligstoelen en beginnen met hun in te smeren met zonnebrand. Elindo komt ook al uit de zee en komt nu even genieten van de zon op zijn ligstoelen. En na een tijd merken de dames dat Elindo al in dromenland is beland. Terwijl de andere 3 jongens een reuzegroot zandkasteel bouwen. Ik denk dat Juan een geweldige papa wordt zegt Marie tegen Tinne. Hij kan al zo goed om met Mauro. Inderdaad. Hij ziet er ook echt naar uit om papa te worden. En jij? Zie jij het zitten ? vraagt Marie. Het is een droom die uitkomt natuurlijk maar het brengt ook de nodige zorgen met zich mee natuurlijk. Ja kan ik wel begrijpen. Zo gaan ze de hele namiddag door. Spelen in de zee, zandkasteel bouwen van de zon genieten. Na hun leuk namiddag neemt iedereen douche en genieten ze van het avondbuffet. En kijken ze samen naar de speciale show met een cocktail voor ze van de nacht gaan genieten.
Voila een nieuw deel zoals beloofd !!!! Veel plezier !!! Ly <3 Plus check het liedje bovenaan met de hottie ps de zanger ;)
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!