Het grote nieuws !!!

425 17 5
                                    

Tinne en Marie lopen samen naar het ziekenhuis. Tinne is zenuwachtig. Ze weet niet wat ze moet verwachten of het nieuws nu slecht of goed zal zijn. Er zal toch weer niks zijn dat wilt ze niemand aan doen. Marie stelt haar gerust alles zal wel goed komen zegt ze en lacht een beetje. Samen wachten ze in de wachtzaal van dokter Spaeken. Mevrouw Oltmans zegt de verpleegster. Alle twee staan ze op en lopen ze naar binnen. De dokter zit binnen maar is nog even op zijn computer bezig. Hij kijkt naar Tinne en Marie en begint dan. Tinne haar hart gaat tekeer. Ze weet zelfs niet of ze het nieuws wel wil horen. Ze knijpt lichtjes in Marie haar hand die naast haar zit. Zo mevrouw Oltmans. Ik heb u bloedresultaten nog eens onderzocht. Om te kijken waar het juist mis is gegaan. Zodat we niet wisten dat die klap op u hoofd veel erger was dan we dachten. Daar ben ik nog altijd niet helemaal uit maar ik heb wel iets anders ontdekt. En ik zal het zeggen, het is niks ernstigs. Een last valt van Tinne's schouders en ze begint terug wat lichter te ademen.

 Ik heb u bloedresultaten bekeken en ik heb dit gevonden zegt hij en laat een foto zien. Maar dat is een echo zegt Marie. Ja ik kan gelukkig melden dat u in verwachting bent zegt de dokter. Tinne haar mond valt open en ze vliegt met veel blijdschap in de armen van Marie. Mijn droom komt uit zegt ze. Tranen van blijdschap stromen naar beneden. En kan u ook zeggen hoe ver ik ben ? vraagt Tinne als ze terug rustig neer gaan zitten. U bent al 2 maand ver. Dat verklaart dat je verdikt bent zegt Marie. Ze schudden de hand van de dokter en nemen de foto mee. En lopen dan bijna gillend samen naar buiten. Daar vliegen ze elkaar weer in de armen. Wie had dat kunnen denken. 1 keer hebben we je weet wel. En nu komt gewoon mijn droom uit. Kom we moeten de jongens bellen. Juan moet dit weten en Mauro. Wacht !!! roept Tinne. Wat als Juan nog helemaal geen kinderen wou. Dat dit gewoon iets was voor de toekomst. Juan heeft het zelf gezegd Tinne. Hij gaat dit geweldig vinden. Ik ben er zeker van. Hij houdt zielsveel van je.

 Kom we gaan naar je huis misschien zijn ze daar zegt Marie en sleurt Tinne mee naar de auto. Tinne moet lachen als ze ziet hoe gelukkig Marie is. Samen rijden ze naar Tinne's huis. Open de deur roept Marie als Tinne de deur probeert open te doen. Ze lopen samen naar binnen als Marie Tinne bijna omver loopt. Juan !!! roept Tinne. Mauro !!! roept ze. Geen reactie. De jongens zijn nog niet thuis zegt Tinne. Marie ploft neer in de zetel en ademt even. We moeten ze verassen roept Marie dan plots uit. Kunnen we het niet gewoon zeggen zegt Tinne en gaat naast Marie zitten. Zoals jij het wilt zegt Marie. Samen kijken ze dan maar naar hun favoriete serie tot ze de deur horen opengaan. Tinne zet de tv meteen op pauze en hapt naar adem. Het komt goed fluistert Marie tegen haar. 

De jongens komen de kamer binnen. Alle twee aan het lachen. Ah jullie zijn al thuis zegt hij. Jep zegt Tinne en geeft hem een kus. Tinne heeft groot nieuws zegt Marie. Het ziekenhuis heeft me vandaag gebeld. Wat ? Is er iets ? vraagt Juan meteen bezorgd. Nee, ze hebben mijn bloedresultaten nog eens goed bekeken. En daaruit bleek. Er valt een stilte. Marie staat te lachen. Dat ik zwanger ben zegt Tinne lachend. De jongens hun mond valt open. Maar dan vliegt Juan gelukkig om Tinne heen. Tranen van geluk in zijn ogen. Mauro staat er nog altijd verbaasd. Als hij wegloopt naar buiten. Ik ga wel roept Marie. Dit is geweldig zegt Juan tegen Tinne. Marie zoekt Mauro in de tuin. En ziet hem tegen de muur zitten. Ze loopt zachtjes naar hem toe en gaat er dan langs zitten. Gaat het ? vraagt ze. Mauro knikt. Ja het is gewoon zo raar om van u zus te horen dat ze zwanger is. Ja dat begrijp ik wel zegt Marie. Maar ik weet dat het haar droom is dus ben ik blij voor haar. Waarom ben je dan naar buiten gerend ? vraagt Marie. Gewoon ik was een beetje overdonderd. Ons leven gaat helemaal veranderen vanaf dat kleintje er is. Ach daar moet je nog niet aandenken. Denk maar aan Spanje en de leuke vakantie zegt Marie. Ga je mee naar binnen ? vraagt Marie. Mauro knikt als ze met z'n twee weer naar binnen lopen. Mauro en Marie liepen vrolijk naar binnen. Mauro vloog Tinne in de armen. Proficiat zus zei hij en lachte. Nu moest ook Tinne lachen ze was wel blij dat haar broer het aanvaard had.

Ja hoor Tinne is zwanger !!! Veel plezier met het lezen !!! 

Het leven achter Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu