Samen stappen ze snel in de auto van Juan als hij met piepende banden wegrijdt. Tinne staart de helle tijd naar haar gsm. Ze prult zenuwachtig met haar vingers. Juan legt zachtjes een hand op haar been om haar gerust te stellen. Net voor de kleine oprit van het huis stopt hij. We mogen niet opgemerkt worden zegt hij. Hij neemt TInne's hand als ze samen voorzichtig naar de voordeur sluipen. Hij staat open zegt Juan. Hij duwt ze zachtjes open en kijkt of hij niemand ziet. Wacht hier zegt hij tegen Tinne die bibbert van angst. Juan loopt naar de deur van de woonkamer die openstaat zachtjes gluurt hij naar binnen. In de keuken hoort hij gerommel. Gekletter van servies, kasten die open en dicht gaan en voetstappen. Juan loopt naar de keuken en ziet de inbreker voor hem staan. Helemaal in het zwart gekleed en zijn gezicht kan hij niet zien. De inbreker staat met zijn rug naar Juan. Juan neemt zijn kans en pakt de inbreker langs achter rond zijn nek.
Tinne belt meteen de politie als ze geschreeuw hoort maar niet van Juan. Tinne loopt meteen naar Juan. En ziet hem daar staan met de inbreker in zijn handen. Tinne loopt naar hem toe en trekt de bivakmuts van zijn hoofd en schrikt. De jongen lacht met een gemene grijns naar Tinne. Juan kijkt naar Tinne die heel kwaad kijkt nu en dan naar de jongen die lacht. Laat maar los zegt Tinne. En gevonden wat je zocht ? vraagt ze gefrustreerd. Nee nog niet zegt de jongen lachend. Tinne bijt op haar lip. Ga jij even bij Mauro kijken alsjeblieft ? vraagt Tinne aan Juan die met een lichte knik vertrekt. En wie is dat ? Je nieuwe liefje zegt hij. Wat kwam je zoeken Lukas ? vraagt Tinne met haar armen stevig voor haar. Je weet precies wat ik wil Tinne. Tinne schudt haar hoofd. Ik weet niet waar je het over hebt zegt ze. Lukas zet een stap dichter maar Tinne verroert geen vin. Je weet goed genoeg wat ik wil. Jij hebt het en ik wil het terug. Onze tijd samen was veel beter. We hadden het zo goed. Tinne ziet de politie binnenkomen. Ze kijkt recht in de ogen van Lukas. Maar onze... Een politieagent hem langs achter vastgrijpt en hem in de boeien slaat. Onze tijd is er niet meer. Maar jou tijd in de gevangenis wel zegt Tinne als de politie hem meeneemt.
Juan komt stilletjes met Mauro naar beneden gewandeld. Tinne slaat meteen haar armen om Mauro heen. Het is oké fluistert Tinne in als ze Mauro zachtjes hoort snikken van de angst. Juan staat erop te kijken als Tinne het opmerkt en teken doet dat hij erbij moet komen. Met z'n drieën staan ze te knuffelen als ze zachtjes loslaten en Tinne in de rode ogen van Mauro kijkt. Ga maar slapen zegt Tinne. Ik kom direct. Mauro loopt met kleine stapjes richting zijn bed. Als nu Tinne in de armen van Juan belandt. Ze hield zich sterk maar vanbinnen wou ze schreeuwen, roepen, huilen, alles er gewoon eens goed kunnen uitgooien. Ik kom direct terug zegt Tinne als ook zij de trap oploopt naar boven.
Mauro ligt in zijn bed en staart naar de grote blauwe muur in zijn kamer. Hij was het hé zegt Mauro tegen Tinne. Het was Lukas hé. Tinne knikt zachtjes en zet haar dan op het bed. Ja Mauro. Hij wil terug wat van hem is. Je broer is niet goed in zijn hoofd en dat weet jij net zo goed als ik. Lukas is niet zomaar door onze ouders uit het huis gezet. Hij was gek. Hij heeft onze ouders bedreigt met een mes tot mama en papa hem in een instelling hebben laten plaatsen. Hij zal er nu uit mogen en broeden op wraak. Hij weet genoeg dat mama en papa er niet meer zijn. Maar hij gaat nu de gevangenis in. Die zien we voorlopig niet meer terug. Mauro lacht als ook Tinne lacht en ze elkaar een knuffel geven en Tinne Mauro instopt en dan zachtjes de deur uitgaat. Ze loopt naar beneden en ziet Juan in de zetel zitten. Ze gaat naast hem zitten als hij zijn arm om haar heen slaat. Gaat het ? vraagt hij. Ja het gaat wel zegt ze. Hoe kende je die kerel ? vraagt hij. Ik kende hem omdat hij mijn broer is zegt Tinne met een zucht. Juan schrikt even. Lukas heeft in een instelling gezeten omdat hij onze ouders heeft willen vermoorden en nu kwam hij terughalen wat van hem was. Hij breekt dan in in zijn eigen huis ? vraagt hij. Ja niemand weet echt wat er in zijn hoofd omgaat. Maar het is al laat wat dacht je ervan om gewoon hier te blijven zegt Tinne met een verleidelijk blik naar Juan. Graag zegt hij als Tinne zijn hand vastpakt en hem meesleurt naar boven.
Een nieuw deel. Even super bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties zeker blijven doen !!!. We hebben ook bijna 1000 lezers dus super hard bedankt allemaal om mijn verhaal te lezen het doet me enorm veel plezier dat jullie het leuk vinden en hopelijk gaan blijven vinden. Bedankt ! xxxx
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!