Tinne had de hele nacht niet kunnen slapen. Ze heeft de hele nacht gehuild. Hoe kon hij haar dat nu aandoen ? Tinne had een vrije dag gevraagd vandaag en Marie wou bij haar blijven dus ze zouden allebei vandaag niet naar de set gaan. Ze zag er ook niet uit. Grote wallen , rode ogen, haar ogen pikte en ze voelde haar misselijk. Er waren zoveel dingen in haar huis die haar herinnerde aan de man die ze voorgoed wou vergeten. Marie zou voor enkele dagen bij haar intrekken om voor haar te zorgen. Mauro had haar gisteren zien thuis komen en was enorm bezorgd. Ook hij had Juan vertrouwd en zoveel plezier met hem gehad. Dat hij zijn woede ook niet kon opkroppen. Marie stond zachtjes op en ging naar de kamer van Tinne. Ze deed de deur zachtjes open en zag haar eindelijk een beetje slapen. Ze had de hele nacht langs haar bed gezeten en haar proberen te troosten maar het hielp weinig. Ze wilde dat Tinne rusten, zoveel beter voor zowel haar als de baby. Ze gaat naar beneden ook Mauro is al wakker en hij maakt ontbijt. En slaapt ze ? vraagt Mauro. Marie knikt. Ook zij had natuurlijk niet veel geslapen. Ze moest er zijn voor haar beste vriendin en wel nu. Tinne werd weer wakker. Overal had ze pijn, de misselijkheid was er nog steeds en haar ogen pikte. Ze probeerde op te staan met veel moeite. Haar hoofd bonkte. Ze hoorde dat Marie en Mauro al op waren dus gaat ze naar beneden als ze de bel hoort gaan. Ik ga wel roept Mauro. Tinne loopt naar Marie in de keuken. Marie geeft haar een medicijn tegen de hoofdpijn en misselijkheid. Mauro doet de deur open. Zijn glimlach verdwijnt van zijn gezicht als hij ziet wie er voor de deur staat. Ja ? zegt Mauro. Mauro kan ik alsjeblieft even met Tinne praten ? vraagt hij. Ook aan hem zag je dat hij niet veel geslapen had deze nacht maar dat was het minste van Mauro zijn zorgen. Nee zegt Mauro en slaat zijn armen om hem heen. Wie zou er aan de deur zijn ? vraagt Marie. Tinne haalt haar schouders op. Mauro alsjeblieft. Nee je komt dit huis niet meer in makker zegt Mauro. Juan schrok van de reactie van Mauro. Marie en Tinne hadden Mauro horen roepen en Tinne besloot om te gaan kijken wie het was. Ze liep de hal in en zag hem daar staan. Mauro bleef stokstijf voor Juan staan. Hij wilde niet dat hij Tinne nog eens kwetste. Hij zou dit huis niet meer inkomen. Tinne en Juan staarde elkaar gewoon aan. Ik weet niet wat jij hier doet zegt Tinne. Maar je hebt hier niks meer te zoeken. Dus bol het af !!! roept ze kwaad. Ze trekt Mauro achteruit en slaat dan de deur recht voor Juan zijn neus dicht. Wat dacht hij wel niet ? Dat hij hier alles goed kon komen praten ? Dat dacht ik niet. Bedankt maatje zegt Tinne tegen Mauro. Wie was het ? vraagt Marie als ze binnen komen lopen. Juan zegt Mauro kwaad. Juan staarde naar de deur. Daarnet stond Tinne daar nog. Ze zag er echt niet goed uit. Bleek , rode ogen, wallen. Niet de Tinne die hij kende. Ze was kwaad dat was nu wel duidelijk. Hij had spijt. Wat hij haar aangedaan heeft. En hij kon er niks aan veranderen want hij weet dat Tinne koppig is. Tinne plofte in de zetel trok een kussen dicht tegen haar aan en begon weer zachtjes te huilen. Marie en Mauro staarde vanuit de keuken naar haar. Ze hadden zoveel medelijden met elkaar. En ze konden er niks aan veranderen. Tinne had verdriet haar hart was gebroken en voor de zoveelste keer in haar leven had ze verdriet. Mauro loopt voorzichtig naar haar toe en geeft haar een zachte knuffel. Tinne pakt hem stevig vast. En ook Marie knuffelt nu mee. Dagen aan een stuk. Tinne huilde elke dag. Ze kwam niet buiten. At minder wat niet goed is als je zwanger bent en zeker nu ze al 6 bijna 7 maanden zwanger is. Marie probeerde haar vriendin terug op de goede rails te krijgen. Te laten stoppen met Juan's zijn foto's te bekijken, haar schuldig te voelen en haar meer te laten eten. Rustig aan geraakte Tinne terug op de rails. Huil buien stopte. Ze verzorgde haar goed en heeft zelfs gezworen om Juan te vergeten. Hij was gelukkig met Ella en zij moest dat accepteren. Haar leven op de rails. Geen huilbuien. Geen Juan. Alles was terug zoals het hoorde. Maar dat was niet zo. Marie voelt dat er iets is dat Tinne mist. Ook al denkt ze dat ze het vergeten is. Ze houdt en mist hem nog veel te veel.
Iets korter deeltje !!! Een deeltje om het spannend te houden!! Gaat het nog goed komen tussen Juan en Tinne ? Wat denken jullie ? Laat het zeker weten !!! Bedankt voor alle reacties blijf dat zeker doen. Ik hou van jullie xx Yenthe
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!