De volgende morgend word Wout wakker. Hij is moe. Zijn rug doet pijn van de zetel. Hij wrijft in zijn ogen en kijkt dan naast hem. Marie zit recht in haar bed en kijkt hem lachend aan. Goeiemorgen slaapkop zegt ze. Wout moet lachen. Wat lach je nu ? vraagt Marie. Omg dat ik zo blij ben om je weer beter te zien en gelukkig zegt hij. Ik was zo ongerust zegt hij. Marie moet ervan blozen. Maar alles komt nu terug goed zegt Wout en neemt de twee handen van Marie vast. Als het goed is mag je snel naar huis en kunnen we genieten van dat kleintje dat hij er is. En we hem als twee trotse ouders kunnen vastnemen. Marie legt haar handen en die van Wout op haar buik; We gaan goed voor dit kleintje zorgen zegt ze. Wij samen. Eén gezin.
Juan wordt de volgende morgend wakker. Hij is nog moe door de vermoeide dag van gisteren. Hij wil zich nog even omdraaien en Tinne vastnemen. Maar als hij zich omdraait ligt er geen Tinne meer naast hem. Hij kijkt op de klok en ziet dat het nog maar negen uur is. Dat is geen uur voor Tinne om op te staan. Ze zal dan toch niet zo goed geslapen hebben. Met veel moeite stapt hij uit bed. Om toch maar zo snel mogelijk te gaan kijken hoe het met Tinne is. Zachtjes loopt hij naar beneden. Daar ziet hij Tinne aan de keuken tafel zitten. Ze probeert Alexia op een boterham te laten sabberen. Terwijl zij koffie aan het drinken. Ze ziet er zelf nog moe uit.
Goeiemorgen zegt Juan die dan helemaal naar beneden loopt. Goeiemorgen zegt Tinne zacht. Juan geeft Alexia een kusje op haar hoofd die moet lachen. Juan gaat naar Tinne die nu recht staat aan de keukenkast. Koffie aan het zettten voor hem. Hij kijkt naar haar maar zij maakt geen oogcontact. Tinne heeft heel slecht geslapen vannacht. Veel wakker geweest. Ze had altijd die zelfde droom van haar mama die dood ging. Het beeld van Marie die vredig te slapen net zoals haar mama toen. Ze wilt geen oogcontact met Juan maken. Dan ziet hij dat ze weinig heeft geslapen en wordt hij bezorgd en dat wil ze niet. Ze kan heus wel zelf om met haar verdriet. Maar misschien dringt het nu pas echt door bij haar. Het verlies van haar ouders.
Ze schrikt op uit haar gedachten als haar gsm gaat. Wout staat erop het scherm. Ze neemt op en zet het op luidspreker zodat Juan kan mee luisteren.
Tinne : Goeiemorgen Wout.
Marie : Goeiemorgen Tinne, Juan en Alexia.
Tinne : Marie ? Ooh wat ben ik blij je te horen.
Marie : Ik jou ook hoor.
Tinne : Hoe gaat het ? Heb je goed kunnen rusten ?
Marie : Ik voel me al veel beter. Ik heb heel de nacht kunnen doorslapen.
Tinne : Oh wat fantastisch dat te horen. Ik was echt bezorgd om je.
Marie : Dat hoeft toch niet. Ik leef nog. Ik mag zo meteen naar huis. Spreken we anders af bij me thuis ?
Tinne : Zeker we komen zeker af. Tot straks.
Marie : Tot straks
Tinne legt af. Er staat een glimlach van Amerika tot Australie op haar mond. Haar beste vriendin is oké. Ze mag naar huis. Ooh wat een fijn nieuws. Zie je wel ik heb gezegd dat alles goed komt zegt Juan en geeft haar een kus. Tinne slaat haar armen om Juan. Bedankt om er te zijn voor mij zegt ze. Alexia begint te krijsen van geluk. Juan en Tinne kijken haar aan en beginnen te lachen. Wat is ze toch een schatje.
Marie en Wout zijn thuis aangekomen. Ooh wat ben ik blij om thuis te zijn zegt ze. Ja een geluk dat je zo snel naar huis mocht van de dokters. Maar dan kan ik hier voor jou en het kleintje zorgen zegt hij. Oh wat ben je toch een schat zegt Marie en geeft hem een kus. Wanneer komen Tinne en Juan ? vraagt Wout. Over een halfuurtje zegt Marie. Oké dan kan ik nog even opruimen zegt Wout. Marie moet lachen. Wout is net klaar met opruimen als de bel gaat. Altijd juist optijd die twee. Wout doet de deur met een lach open. Hey kom erin zegt hij en doet teken naar de woonkamer. Tinne hand in hand met haar dochter met Juan erachter. Loop maar naar metie zegt Tinne en laat haar dochter los. Marie goot haar armen wijd open en laat het kleintje erin lopen. Ze knuffelt haar hard. Tinne doet hetzelfde. Het voelt goed om haar vriendin te kunnen knuffelen. Ze was wel erg geschrokken toen Marie neerging in het midden van een scène. Ze zetten hun allemaal in de zetel als Wout zorgt voor de drank. Blij je zo weer te zien zegt Tinne. Ik ben blij terug thuis te zijn zegt Marie.
Ze praten wat verder. Wout en Juan ondereen. Juan staat al klaar om samen met Wout de kinderkamer te maken. Marie is tegen Tinne aan het praten maar Tinne gedraagt zich anders. Ingetogen. Gaat het wel ? vraagt Marie. Ja ik was gewoon geschrokken toen je neerging. Begrijp ik maar is er iets meer ? Nee hoor zegt Tinne met een zenuwachtige lach. Komaan Tinne ik ken je. Vertel op. Tinne kijkt even naar Juan en dan terug naar Marie. Toen ik je daar gisteren slapend in het ziekenhuis zag liggen moest ik aan mijn mama denken. Hoe ik langs haar bed zat te wenen omdat de dokter vertelde dat ze dood ging gaan. Ik zei nog ik hou van je voor het apparaat ging piepen en ze voorgoed weg ging en ik wilde niet dat dat met jou zou gebeuren zegt Tinne met kleine traantjes in haar ogen. Ik ben hier toch zegt Marie. Ja maar ik ben bang dat ik nu pas besef dat ze echt voorgoed weg zijn en dat ze niet meer terug komen weet je. Ik begrijp je helemaal. Je mag aan hun denken en er verdriet om hebben dat is normaal. Maar weet dat ik jou nooit zal verlaten zegt Marie. Ik ben er altijd voor je. Ook al is dit kleintje straks op de wereld. Tinne knuffelt Marie.
Gaan we naar huis ? vraagt Juan. Die ziet dat Alexia bijna in slaap valt. Ik denk dat we dat maar beter doen zegt Tinne. Ze neemt haar kleintje op die Marie en Wout nog een kusje geeft voor ze naar huis gaan. In de auto is er een mooie stilte. Alexia slaapt vanachter. Voor hun zakt de zon onder de skyline van Antwerpen. Het gesprek met Marie heeft Tinne goed gedaan. Ze weet nu dat ze twee dierbaren mensen heeft verloren maar moet doorgaan met haar leven. Moet leven met de mensen die nu dierbaar voor haar zijn zoals Marie, Juan en Alexia. Die zijn nu dierbaar voor haar. Het belangrijkste al zal ze haar ouders nooit vergeten.
Hey wel weer later maar het is er een nieuw deel. Geniet er van op deze mooie late avond en tot morgen !!! Snel update. Woensdag komt de clip van R U Ready uit van Elindo. Vrijdag komt de nieuwe clip Vallen en weer opstaan uit en de dvd seizoen 3 deel 2. Wat een leuke week. Love you all Yenthe xxx. Blijf reageren !!!!
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!