Date ?

494 19 8
                                    

De opnamedag ging weer snel voorbij. Maar ja tijd gaat altijd snel als je plezier hebt. Tinne en Marie hadden een scène waar in ze samen dans hadden maar ook Matthew daarom was Tinne al blij dat Marie erbij was want die Matthew kon ze soms echt niet uitstaan. Ze vond het al spijtig genoeg dat ze op Matthew eerst verliefd moest worden en dan op Juan in de serie. Maar ja dat hoort erbij en het is maar acteren. Mijn echte gevoelens liggen bij iemand anders dan hem. Marie en Tinne hadden de slappe lach gekregen tijdens één van de opnames. Marie die Charlie speelt moest echt heel klungelig doen en Tinne hield het niet meer uit. Nu was de scène klaar en kwamen ze even op adem in de greenroom. De jongens zaten te lachen aan de tafel. Ze waren bezig over één of ander serie op tv.

 Gaan we samen een ijsje eten in het park ? vraagt Tinne aan Marie die het zweet van haar voorhoofd veegt. Het is zomer en buiten maar ook binnen is het heet. Graag een beetje afkoeling kan ik wel gebruiken zegt ze. We kunnen de jongens ook meevragen zegt ze als ze wijst naar de tafel. Tuurlijk zegt Tinne. Samen lopen ze naar de tafel en blijven daar staan tot Elindo opmerkt dat ze erbij zijn komen staan. Hey zegt hij. Hey Tinne en ik vroegen ons af of jullie zin hadden om mee een ijsje te gaan eten ? zei Marie. Aah sorry zegt Elindo. Ik heb afgesproken met Noortje en ze is al niet vaak in België. Ja en ik moet langs bij mijn ouders zegt Wout. Ik heb wel tijd zegt Juan. Oké dan zijn we weg zegt Tinne als ze haar spullen pakt en ze met z'n drieën de deur uitgaan. Samen lopen ze in de hete zon door de straten van Antwerpen richting het park. Het is zo warm zegt Marie die wappert met haar handen voor haar gezicht. Ik weet wel wat zegt Tinne en wijst naar de fonteintjes in het midden van de open plek. Ooh zalig zegt Marie maar. 

Maar voor Marie iets kan zeggen trekt Tinne haar al mee en lopen ze samen recht door de fonteinen. Juan wandelt er rustig naar toe met een grote glimlach op zijn gezicht als hij ziet hoeveel plezier de meiden wel niet hebben. Tinne en Marie komen er dan ook kleddernat uit. Tijd voor een ijsje zegt Tinne. Als ze haar haar in het ronddraait en expres Juan nat maakt. Oei sorry dat was niet de bedoeling zegt ze sarcastisch. En Juan pakt Tinne op en loopt terug naar de fonteintjes om er dan samen met haar door te lopen als Marie aan de kant de slappe lach krijgt. Tinne gilt erop los dat Juan haar moet loslaten als hij ook eindelijk toegeeft en ze nu alle drie nat zijn. Ik krijg je nog wel zegt Tinne. En loopt dan verder naar de ijskraam. Zo dames en jongeheer wat zal het zijn zegt de verkoper. Voor mij aardbei zegt Tinne. Voor mij chocola zegt Marie. Door mij ook maar aardbei zegt Juan. Als Tinne hem verleidelijk aankijkt en ook Marie dat opmerkt. Als ze hun ijsje hebben en op het gras iets verder van de fonteintjes gaan zitten kijkt Marie plots op haar horloge en schrikt. 

Is het al zo laat !!! Ik moet gaan. Zie jullie morgen. Ze knipoogt naar Tinne die lacht en loopt dan snel weg. Nu zitten ze daar met twee. Alleen. De zon gaat stilletjes onder. Tinne is nog steeds nat en omdat het nu afkoelt begint ze te rillen. Juan merkt het op. Heb je koud ? vraagt hij. Tinne knikt. Juan gaat heel dichtbij haar zitten en trekt zich dicht tegen zich aan om haar op te warmen. Tinne schrikt eerst maar geniet daarna. Weet je zegt ze. Het is lang geleden dat ik nog zo een aangename warmte heb gevoeld. Sinds de dood van mijn ouders is alles veranderd. Dan draait ze haar hoofd en weet niet dat ook Juan dichtbij zit met zijn hoofd. Terwijl de zon ondergaat , komen hun lippen langzaam dichter en dichter. Tot ze elkaar raken. Zachtjes, lichtjes met al hun liefde. Een lach verschijnt op hun lippen en de liefde spat samen met de laatste zonnestralen eraf. Tinne haar ogen fonkelen als ze loslaat en recht in zijn heldere ogen kijkt. Ik wist niet dat jij hetzelfde voelde voor mij zegt Tinne. Ik dacht het ook niet maar ik hoopte het wel zegt hij. Als hij zijn arm lichtjes rond haar gooit en een kusje op haar hoofd geeft. 


Tinne haar gsm gaat en ze ziet Mauro op het scherm staan. Snel neemt ze op. Hoi zegt ze met een lach maar die verdwijnt al snel als ze Mauro met een trillende stem hoort praten. Tinne ik ben het zegt hij. Volgens mij zit hier iemand binnen. Ik hoor gerommel beneden en ik durf niet te gaan kijken zegt hij. Blijf waar je bent. Ik kom eraan zegt Tinne en legt af. Wat is er ? vraagt Juan meteen. Er zitten inbrekers bij mij thuis en Mauro is bang. Ik moet er nu echt naar toe. Juan houdt ze tegen. Ze kijken elkaar in de ogen. Jij gaat niet zonder mij zegt hij als ze samen richting de auto lopen. 

Spannend wie gaat het zijn ? En waarom blijf zeker lezen om er achter komen normaal volgende update zondag of maandag hangt af van hoeveel  tijd ik heb. Veel plezier xx Yenthe 

Het leven achter Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu