Vandaag word Tinne opgewekt wakker. Ze gaat na een lange tijd van bijna een maand terug opnemen. Het was lang geleden en ze had er zin in. Marie heeft ontbijt voor haar gemaakt. Hey klaar voor vandaag ? vraagt Marie. Helemaal zegt Tinne. En Juan ? vraagt Marie bezorgd. He wat ken ik hem zegt Tinne lachend en geeft Marie een high five voor ze op een keukenstoel neer ploft en zucht. Goed geslapen ? vraagt Marie. Redelijk ze schopt de laatste tijd nog al veel maar het gaat wel. Ik zal blij zijn als ik haar in mijn armen kan nemen. Ik zal zo trots op je zijn als je mama word zegt Marie. Tinne lacht. Na een halfuurtje zijn ze op weg naar de set. Tinne prult aan haar t-shirt als Marie het opmerkt. Zenuwachtig ? vraagt Marie. Een beetje zegt Tinne onzeker. Niet veel later stoppen ze aan Het DAM. Tinne kijkt naar de voorkant en lacht. Dit had ze gemist. Samen met Marie loopt ze naar binnen. Ze zijn laat maar dat maakt niks uit want ze spelen de eerste scènes toch niet. Ze lopen naar boven als Marie direct in de armen van Wout vliegt. Die had ze een maand niet gezien en ze had hem echt wel gemist. Ik heb je zo gemist zegt Marie. Ik jou ook. Tinne ploft neer in de zetel. Hoe gaat het met Tinne ? vraagt hij. Beter zegt Marie. Het was moeilijk maar we zijn er doorheen gekomen. Wout lacht. En met de baby ? Ja ondanks haar weinig eten is toch nog alles goed zegt Marie. Geweldig zegt Wout. Als Tinne jou niet had zegt hij trots. Wout en Marie gaan bij Tinne in de zetel zitten. Tinne geeft Wout een knuffel. Als ze wat bijpraten over de afgelopen maand. Ze zijn de enige in de greenroom de rest is aan het opnemen. Zo ook Juan. Ze vind het wel spannend. Ze gaat hem zien na 1 maand en hij is nog altijd wel de vader van haar kind. Ze weet niet wat ze moeten denken. Wat ze moet doen. Ze vergeet het gewoon. Auw zegt Tinne opeens. Schopt de baby weer ? vraagt Marie. Tinne knikt met een lach. Mag ik voelen ? vraagt ze. Marie legt voorzichtig haar hand op de buik van Tinne als ze het gestamp van de baby voelt. Dit is zo cool zegt ze. Ik kan mijn metekindje gewoon al voelen. Wout kijkt met glunderende ogen toe. Ze horen stemmen. Marie knipoogt naar Tinne. Wout wil jij ook eens voelen ? vraagt Tinne als ze hem ziet kijken. Hij knikt verlegen en legt zijn hand op Tinne's buik. Elindo en Juan komen de greenroom binnen en zien de andere zitten. Marie klapt blij in haar handen. Wout zijn hand op Tinne's buik met glinsterende ogen en Tinne haar ogen fonkelen. Hey zegt Elindo en knuffelt Marie en Tinne. Hoe gaat het met de baby ? vraagt hij. Goed zegt Tinne trots. Ooh ik ben blij voor je zegt hij. Juan loopt voor bij de vier naar de kleedkamer zonder ook maar iets te zeggen. Elindo kijkt hem sip na. Elindo weet dat Juan nog samen is met Ella. En dat hij probeert met Ella op te bouwen. Maar het lukt niet er is iets wat hem dwarszit en Elindo weet goed genoeg wat dat is. En weet je al wie de peter gaaat worden ? vraagt Wout enthousiast. Tinne schudde haar hoofd. Nee zegt ze maar als het zover is weet ik het jullie te zeggen. Marie staarde naar de deur waar Juan juist was doorgegaan dit kon zo niet verder. Juan zag er ongelukkig uit. Hij had grote wallen onder zijn ogen. Het was niet de Juan die iedereen kende. Marie staat op en gaat zonder iets te zeggen lang de deur achter Juan aan. Tinne had het gezien. Ze wist niet wat Marie van plan was maar ze liet haar doen. Marie kijkt overal tot ze ver achter al kledingrekken hem in een hoekje ziet zitten. Hey zegt Marie zachtjes. Juan schrok en keek op. Hey zegt hij. Marie gaat naast hem zitten. Alles goed ? vraagt ze. Hij schud zijn hoofd. Ik wil je iets zeggen. Je hoeft echt niet naar mij te luisteren maar ik denk dat dit het beste is. Je probeert een nieuw leven op te bouwen. Met een vrouw waar je 1,5 jaar geleden nog van hield en nu denkt dat je nog steeds van haar houd. Maar net als ik weet jij ook dat er iemand is. Iemand die ook nog altijd zielsveel van je houdt. Iemand die een maand gehuild heeft. Niet wilde eten. Niet sliep. Maar nu denkt dat ze haar leven weer op de rails heeft. Maar nee ze mist iets. Beter gezegd iemand. Iemand waar ze zielsveel van houdt. En die iemand houdt nog steeds zielsveel van haar. Denk na over mijn woorden zegt Marie. Ze geeft hem een knuffel en staat dan op en loopt weer terug naar de rest. Juan staart haar na. Hij is verbaasd van de woorden van Marie. Maar de woorden hadden hem wel geraakt. Diep geraakt.
Zullen Marie haar woorden helpen en zal alles weer goed komen of zal Juan toch voor Ella kiezen ??? Laat zeker weten wat jullie hopen dat het word. Veel plezier met het lezen en sorry voor het nog even in spanning houden van misschien of niet terug een JInne. Veel plezier en tot woensdag want dan is er een nieuw deel te lezen. En als jij mijn vlogs wilt zien ga dan mijn youtube kanaal ; Yenthe Vilters. Dank je !!! xxx
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!