Ondervraging

532 20 5
                                    

De volgende morgen is Mauro al vroeg wakker ook al is het weekend. Hij heeft slecht geslapen. Ja hoe kan het ook anders als je broer opeens in huis staat. Maar ja. Hij loopt naar beneden om zichzelf een klein ontbijtje te maken. Hij kijkt het huis rond en ziet dan dat Tinne nog slaapt. Hij haalt zijn schouders op als hij een boterham in de toaster steekt en zich een chocomelk maakt. Gegiechel komt van boven. Hij kijkt verbaasd op en kijkt dan naar de trap als hij ziet dat niet alleen Tinne maar ook Juan naar beneden komt lopen. Hij wrijft even in zijn ogen om het beeld in zich kunnen op te nemen en kijkt dan nog eens. Goeiemorgen broertje zegt Tinne en geeft hem een kus op de wang. Tinne waarom is Juan hier ? vraagt hij fluisterend. Tinne kijkt hem lachend aan als ze hem een knipoog geeft. Mauro snapt het meteen. Juan is hier niet zomaar blijven slapen maar bij Tinne in bed. Zijn jullie een koppel roept hij. En draait zich razendsnel om. Ja broertje zegt Tinne. Ooh wat tof man zegt hij en geeft Juan een hand. Willen jullie ook toast ? vraagt hij dan als hij met een grote glimlach rond loopt. Als je toch bezig bent zegt Tinne en schuift aan aan tafel als Mauro toast maakt. Koffie word gezet. Als ze alle drie met een grote glimlach aan tafel zitten. 

Juan gaan we straks voetballen ? vraagt Mauro enthousiast. Ben je wel zeker dat je kan winnen tegen mij ? vraagt Juan. Euh ja zegt Mauro. Dan doe ik het zegt Juan. Tinne moet lachen. Ze is blij dat Juan en Mauro goed overeenkomen. Ze helpen nog afruimen als ze dan zich meteen naar buiten begeven. Niet veel later word er aan de deur gebeld. Tinne loopt naar de deur en doet open. Hey roept Marie. Hey Marie zegt Tinne en knuffelt Marie als ze samen weer naar binnen lopen. Zet je zegt Tinne als Marie al in de zetel gaat zitten. En hoe was het gisteren met Juan ? vraagt Marie meteen op de man af. Goed zegt Tinne. Gewoon goed zegt Marie met een frons. Er is meer gebeurd wijst ze. Tinne moet lachen. Zie er is echt meer gebeurd zegt Marie. Hebben jullie gekust ? roept Marie. Nee we hebben alleen elkaar warm gehouden. Ja en dat moet ik geloven. Je bloost zelfs zegt Marie lachend. Jullie hebben gekust zegt ze. Een klein beetje zegt Tinne. Omg dat is geweldig zegt Marie. En ? vraagt ze. Wat en ? Er is geen en zegt ze. Er is duidelijk wel een en hé zegt Marie. Je bloost, je moet lachen en je bent vrolijker dan anders er is nog iets gebeurd. Ik heb gewoon heel goed geslapen vannacht zegt ze. Omg heb je met Juan geslapen ? vraagt Marie. Tinne knikt. Half geslapen zegt ze. Omg nee Tinne. Ik wist niet dat jij zo snel je weet wel zegt Marie. Het voelde zo goed met hem zegt ze. En heeft Mauro dan niks gemerkt ? vraagt Marie. Nee die was juist super blij dat ik en Juan een koppel zijn. Juan en Mauro komen juist terug binnen. 

Marie kijkt naar Tinne en dan terug naar de twee jongens. Hey Marie zegt Mauro. Hoi zegt Juan. Alle twee komen ze mee in de zetel zitten. En hoe was het voetballen ? vraagt Tinne. Kei leuk roept Mauro. En ik heb gewonnen zegt hij met veel trots. Je broer is goed zegt Juan nog steeds een beetje buitenadem. Je bent toch niet moe zeker zegt Tinne plagend. Juan moet ervan lachen en Marie kijkt genietend toe. Het is lang geleden dat ze haar beste vriendin nog zo gelukkig heeft gezien. Tinne heeft heel diep gezeten na de dood van haar ouders die dan ook absoluut onverwacht kwam. Ze heeft gehuild, niet willen eten. Marie heeft haar er echt door moeten sleuren. En nu ze haar hier zo ziet zitten met Juan lachend dat doet haar zoveel plezier. Marie zegt Tinne en zwaait met een hand voor haar gezicht. Marie schrikt uit haar gedachten. Zijn we weg ? vraagt Tinne die haar sportzak pakt. Marie knikt als ze samen naar de fitness vertrekken en ze Juan achterlaten met een dolgelukkige Mauro. 

Hoi allemaal , weer een nieuw deeltje. Blijf zeker stemmen en reacties nog altijd welkom. Super veel plezier en wat kan je anders doen met het slechte weer mijn verhaal lezen !!!

Het leven achter Ghost RockersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu