Vandaag was het weer opnamedag op de set. Tinne lag nog lekker te slapen toen Juan haar zachtjes influisterde dat ze nu echt wel moest opstaan anders zouden ze te laat komen. Hij gaf haar een kusje op haar voorhoofd en vertrok dan naar beneden zodat Tinne haar kon douchen en rustig kon omkleden. Mauro was al naar school vertrokken. Hij ging vandaag op schoolreis en hij had er zin in. Tinne loopt de trap af en ziet Juan koffie zetten. Ze slaat haar armen om hem heen en geeft hem een kus. Ze ging aan de tafel zitten en staarde naar Juan. Wat had ze toch een geluk met hem. Hij was de perfecte man voor haar. Juan was altijd bezorgd zeker met hun dochter. Maar hij was ook zo lief. Tinne kon haar echt geen betere man voorstellen. Dat ze hier nu zou zitten met iemand anders. Tinne zegt Juan voor de derde keer. Amai jij was ver weg zegt hij. Ja sorry vermoeidheid zegt Tinne. Oei heb je dan niet goed geslapen ? zegt hij bezorgd. Jawel alleen te kort zegt ze. We zijn weg zegt hij als ze samen de auto in springen en richting de set rijden. Marie was al aangekomen op het DAM. Ze liep vrolijk over de set. En zei iedereen gedag. Voor ze naar boven ging. Ze hoorde Tinne haar stem en draaide haar vrolijk om.
Juan deed de deur open maar Marie vertrok al en vloog zo in de armen van haar beste vriendin. Amai zo opgewekt zegt Tinne. Ja waarom niet he zegt Marie. Ik ga me klaarmaken zegt ze. Ik ga mee roept Marie direct. Marie laat Tinne omkleden en als ze in de make-up stoel zit begint ze. Ik heb iets voor je zegt Marie en geeft het kadootje aan Tinne. Maar Marie dat had je toch helemaal niet moeten doen zegt Tinne en geeft haar een knuffel dat nu al een klein beetje moeilijker gaat met haar buik. Tinne doet het open en ziet een slaappakje voor de baby met de tekst erop 'My Mommy is the best'. Ooh zegt Tinne en krijgt tranen in haar ogen. Ooh niet huilen zegt Marie. Sorry zijn de hormonen zegt Tinne. Kom we gaan het aan Juan laten zien zegt Tinne. Nadat ze gesminkt zijn lopen ze naar de greenroom. Kijk Juan wat ik van Marie gekregen heb zegt ze meteen. Juan draait zich om en kijkt haar nieuwsgierig aan. Tinne laat het slaappakje zien. Dat is echt kei mooi zegt Juan en kust Tinne en geeft Marie een knuffel. De jongens gaan hun klaarmaken als Tinne en Marie al de eerste scène spelen. Wat hebben ze toch altijd een plezier samen als ze samen moeten opnemen. Marie moet dan het opgewekte type spelen maar vandaag was ze al zo vrolijk dat haar plezier niet op kon. Tinne vond het prachtig om haar vriendin zo bezig te zien.
Samen lopen ze na de scène terug naar de greenroom. Hey hoe is het gegaan ? vraagt Juan als ze naar binnen lopen. Geweldig zegt Tinne. Elindo en Juan jullie zijn zegt de regisseur. Marie gaat langs Wout zitten in de zetel en Tinne gaat aan tafel zitten met een appelflap van vanmorgen. Uit haar hooghoek ziet ze Wout en Marie lachen en diep in elkaars ogen kijken. Marie kan ik je even spreken ? zegt Tinne als ze even verderop gaan staan. Marie je bent verliefd zeg het hem zegt Tinne. Maar dat durf ik niet zegt ze. Komaan je kan zegt Tinne. Marie loopt zelfverzekerd naar Wout en zet zich naast hem neer. Wout ik moet je iets zeggen zegt Marie. Wout kijkt met een grote glimlach naar haar en knikt. Je bent echt een fantastische vriend. Maar ik voel meer voor jou dan vriendschap. Wout lacht. Ik ook voor jou zegt hij en pakt haar twee handen vast. Als ik in jou blauwe ogen kijk gaat mijn hart altijd sneller slaan. Ik heb nog nooit zoiets voor een meisje gevoeld. Marie bloost. Zijn wij nu een koppel ? vraagt ze. Als het aan mij ligt wel zegt Wout. Ze geven elkaar een knuffel. Tinne springt op en neer van vreugde. Ooh kom hier zegt Tinne als Wout en Marie er samen in vliegen. Juan en Elindo komen juist terug binnen. Amai wat is hier aan de hand ? vraagt Elindo. Wij zijn een koppel zegt Wout en pakt Marie vast. Proficiat man zegt Juan en geeft hem en Marie een knuffel en ook Elindo kan het niet laten. Het was echt Marie's haar geluksdag vandaag. Ze was al dolgelukkig maar nu had ze haar droomjongen ook nog eens en nu kon haar dag echt niet meer stuk.
Ze draaiden nog de hele namiddag scènes met elkaar. Marie was blij ze wou nu alleen maar bij Wout zijn. Niemand was in de greenroom maar Juan zijn telefoon ging de hele tijd af maar niemand merkte het op. Einde opnamedag riep de regisseur. Samen liepen ze terug naar de greenroom om hun om te kleden en hun spullen te pakken. Zijn we naar huis liefje ? vraagt Juan als ze klaar zijn. Ja ik kom zo zegt Tinne als Juan al naar beneden loopt. Hij loopt de hal in als hij daar iemand ziet staan. Zijn ogen gaan wijd open en de vrouw die daar staat glimlacht hard. Dan loopt ze naar Juan toe en knuffelt hem stevig. Tinne is tegen Marie bezig. Ik moet gaan anders moet Juan wachten zegt ze en loopt naar beneden.
Ze komt in de hal en ziet de twee staan. Juan en een vrouw en ze kussen. Zij kust met MIJN Juan. Ze kucht even als ze alle twee naar haar kijken. En wat is hier de bedoeling van ? vraagt Tinne. Tinne zegt Juan. Tinne steekt haar handen op. Wie is ze ? roept Tinne. Marie, Elindo en Wout horen het geroep en lopen direct naar beneden als ze Juan daar met een vrouw in zijn armen zien staan. En Tinne met tranen in haar ogen. Ik ben Ella zegt de vrouw vriendelijk. Tinne schenkt haar enkel een boze blik. De drie vrienden blijven op een afstandje staan. Wie is ze !!! roept Tinne nu echt kwaad. Ella schrikt en pakt Juan nog steviger vast waardoor Tinne nog kwader wordt. Dit is Ella zegt Juan. Ja zover waren we al zegt Tinne kwaad. Ze is mijn vriendin die terug komt na 1,5 jaar uit Australië. Wat !!! roept Tinne. Je vriendin !!! . Je hebt een vriendin en je vond het niet nodig om mij dat even te melden. Jij vuile vieze rotzak zegt Tinne. Tranen stromen langs haar gezicht. Marie loopt zachtjes dichterbij. Je bent de vader van mijn kind terwijl je samen bent met die trut. Excuseer zegt Juan en kijkt naar Ella. Je hebt me goed genoeg gehoord. Kom Tinne zegt Marie en pakt haar arm. Tinne rukt haar los en loopt tot bij Juan bijna neus tegen neus. Ik hield van je. Ik heb je vertrouwd. Ik WAS blij met jou als vader van mij kind. En nu. Je bent een rotzak. Je hebt heel die tijd tegen me gelogen. Heel die tijd !!! Marie trekt Tinne nu met haar mee terwijl ze huilt. Wat is hier aan de hand ? vraagt Ella. Niks zegt Juan. Dat was Tinne. Juan zijn vriendin of beter gezegd ex vriendin zegt Wout en loopt dan achter Marie, Tinne en Elindo aan. Ella kijkt Juan even aan maar ook hij heeft tranen in zijn ogen. Ze pakt hem vast. Kom we zijn hier weg zegt ze. Tinne zit in de greenroom op de bank te huilen in de armen van Elindo. Die zachtjes over haar rug wrijft. Hier had Juan nooit iets van gezegd tegen hem en ze zijn nochtans beste vrienden. Hoe kan hij mij dit aandoen ? En nu ik zwanger ben. Van hem. Tinne blijft huilen de hele avond. Marie blijft bij haar logeren zodat ze op haar kan letten en er niks gebeurd.
Omg wat is dat nu ? Gaat het terug goed komen tussen Tinne en Juan ? Veel plezier in de vakantie en met dit deel !!!
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!