De zon schijnt al fel. Er is een zalige blauwe helder lucht. Vogeltjes die overal een liedje fluiten. En in het midden van dat alles een kasteel. Het kasteel, stralend onder de zon. Het perfect plaatje. De perfecte dag. Het lijkt wel of het allemaal speciaal voor hun twee is. Hun huwelijk. Het is eindelijk de dag. De dag waar ze alle twee zolang op gewacht hebben. Alles draaiden vandaag om de liefde. De liefde tussen twee mensen. Juan & Tinne.
Juan loopt zenuwachtig heen en weer. Hij is bij Elindo blijven slapen vannacht zoals de traditie zegt mag je natuurlijk de bruid niet zien voor het huwelijk. En zogezegd zo gedaan. En ook Wout is er blijven slapen. Zij zijn de 2 beste vrienden van Juan en dus ook zijn 2 getuigen voor op de trouw. Elindo probeert Juan zijn zenuwen te bedaren. Zodat hij zich kan beginnen klaar te maken. Douchen, haar doen en aankleden. Juan geef dat blad hier en maak je klaar zegt Elindo opgejaagd. Wout ?! kom uit je bed !!! schreeuwt hij. We wisten natuurlijk al langer dan vandaag dat Wout niet snel uit zijn bed geraakt. Elindo pakt zijn arm en trekt hem eruit. Juan is eindelijk aan het douchen en probeert rustig te worden. Het is maar trouwen niet ? denkt hij. Elindo daarintegen is opgefokt en de stress stijgt stilaan naar zijn hoofd. Hij probeert Wout wakker te krijgen maar die loopt maar wat rond. Wout hier doe je kostuum zegt Elindo en duwt het kostuum in zijn handen. Ja oké zegt Wout halfwakker. Het is zo te zien dat hij nog niet goed is van het feestje van gisterenavond.
Marie en Tinne zijn ook al een tijdje wakker. Tinne heeft ook zenuwen en geen klein beetje. Ze is precies een duracel konijn dat niet kan stop worden gezet. Maar gelukkig is Marie die haar helpt zodat ze al snel al haar zenuwen vergeet. De 2 meiden wachten nog op Marthe. Tinne haar twee bruidsmeisje. Tinne en Marthe zijn door de K3 shows beste vriendinnen geworden en dus heeft Tinne haar gevraagd als bruidsmeisje. Marthe kon haar geluk niet op en heeft volbondig JA!!! gezegd. Nog geen vijf minuten later staat Marthe al aan de deur. Hey Marthe kom erin zegt Marie die de deur opengedaan heeft. Waar is Tinne ? vraagt Marthe. Boven aan het douchen antwoordt Marie. Aah oké zegt Marthe. Een kwartier later is Tinne gedouchet. Hey Marthe zegt Tinne als ze haar ziet. Hey Tinne zegt Marthe en geeft Tinne een knuffel. En klaar voor de grote dag ? vraagt ze. Ja ja hoor zegt Tinne. Marthe mag ik je om een gunst vragen? Tuurlijk zegt Marthe. Zou jij Alexia kunnen klaarmaken ? Graag zegt Marthe. Haar kleertjes liggen op haar kastje. Marthe gaat direct naar de kamer van Alexia. De kleine meid is juist wakker en ligt al giechelend in bed. Marthe doet de gordijntjes open en haalt dan de kleine meid uit haar bedje om haar klaar te maken. Net zoals mama gevraagd heeft.
Juan is klaar. Hij is gedouchtet. Hij heeft zijn kostuum en heeft zijn haren perfect gelegd. Zijn zelfvertrouen opgepept. Elindo is ook tot rust gekomen en heeft zich rustig kunnen klaarmaken. Nu Juan klaar is en Wout zich rustig klaarmaakt komt alles zeker in orde. Nu kan ook hij nog even zijn haar goed leggen. Juan overloopt zijn speech nog even en legt de ringen klaar om in de kerk aan Mauro te kunnen geven. Heb je alles ? vraagt Elidno die naar beneden komt lopen. Ik denk het zegt Juan. Is Wout bijna klaar ? vraagt Juan. Ja hij komt zo. Oké dan kan ik nog even kalmeren zegt Juan. Bij hem lopen de zenuwen. Hij ploft neer op de dichtbijstaande stoel. Ik ben klaar, komt Wout naar beneden gelopen. Oké dan kunenn we vertrekken richting het kasteel zegt Elindo. Samen stappen ze in Elindo's auto en rijden richting de prachtige locatie waa alles zal gebeuren.
Tinne haar haar en make-up is klaar. Gedaan door Marie die nu zelf haar haar en haar make-up doet. Marthe is juist klaar met het klaarmaken van Alexia en haar zelf. Marthe kan je mij helpen met mijn jurk ? vraagt Tinne. Marthe legt Alexia in haar speelbox en helpt dan Tinne. Ik ben klaar wat vindt je ervan ? vraagt Marie. Ooh super mooi, Marie !! zegt Marthe. Tinne komt uit de badkamer. Ze is prachtig. Haar opgestoken kapsel, haar mooie jurk en dan haar mooie lange witte jurk die haar beeldig staat. Alles is perfect. Tinne je bent zo ... Tinne begint te blozen als ze Marie en Marie hun gezichtsuitdrukking ziet. De toeter van de auto gaat buiten. De chauffeur is er zegt Tinne. Als ze met z'n drieën naar buiten lopen. Marie heeft haar even prachtig metekindje in haar armen genomen en loopt achter Tinne en Marthe aan. De hoffelijke man helpt hen instappen. Als ze vol spanning , vol zenuwen, vol vreugde, vol liefde richting het grote moment, de wondermooie locatie en de liefste man op aarde vertrekken. Alle 4 met een glimlach op hun gezicht.
JE LEEST
Het leven achter Ghost Rockers
FanfictionDit verhaal gaat over de Tinne, Juan, Marie, Wout en Elindo. Hoe ze elkaar leerden kennen. Hoe er liefdes bloeien. En welke avonturen ze meemaken. Maar als je dat allemaal wilt weten moet je het verhaal lezen !!!